LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rare Vragen van @Home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bennie Zwolle
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2005 14:50

Rare Vragen van @Home

Ongelezen bericht door Bennie Zwolle »

Eerlijk is eerlijk, ik heb geen problemen met @Home, maar met facturen van 70 euro p/m (internet 47,95, telefoon, 5,95 + belkosten, digitale TV 7,95) verwacht ik ook niet anders.

@Home is/wordt volgens mij een beetje bang voor de concurrentie, de laatste tijd krijg ik vaak het verzoek om mee te doen aan onderzoeken (tegen vergoeding van 1 uur gratis bellen, weer netjes ;o)

Maar sinds de laatste enquete heb ik een raar gevoel @ me buik, er werd gevraagd wat ik als klant reeël vind om voor een internetverbinding te betalen, wanneer ik het te duur zou vinden (ik kon een bedrag aanvinken) en wanneer ik zou denken "voor dat geld kan het niets zijn"(kon ik weer een bedrag aanvinken) en zo ging het nog even door....

Ik heb jaren terug gekozen voor @Home, geen problemen, maar als ze nu gaan zeggen dat door die enquetes het abonnementsgeld veel lager wordt i.v.m. de concurrent, voel ik me toch flink niet op mijn gemak!

Je bied iets aan, je kijkt wat dat gaat kosten, wat je er aan wilt verdienen, en dat wordt de prijs KLAAR!, maar je gaat toch niet vragen wat de consument voor je produkt over heeft? :?

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Rare Vragen van @Home

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Waarom niet? Het is een normale manier van enqueteren. Wat een klant invult is toch niet bindend? Er zullen idioten zijn die vinden dat ze voor jouw pakket niet meer dan 2 euro hoeve nte betalen, maar de meeste mensen vullen het eerlijk in. En dan heb je een beeld van je prijspositie, dat is erg belangrijk

Gesloten