LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion/oxxion eindrekening
-
Durion/oxxion eindrekening
Al maanden probeer ik een eindrekening van durion te krijgen.
Elke keer als ik dit dure nummer bel, krijg ik na een lange tijd te horen dat ze het binnen een week wordt toegestuurd.
En na een week bel je opnieuw en telkens is er iets mis met de computer of is er iets mis gegaan op het hoofdkantoor.
Wat kan ik het beste doen?
Elke keer als ik dit dure nummer bel, krijg ik na een lange tijd te horen dat ze het binnen een week wordt toegestuurd.
En na een week bel je opnieuw en telkens is er iets mis met de computer of is er iets mis gegaan op het hoofdkantoor.
Wat kan ik het beste doen?
-
Re: Durion/oxxion eindrekening
Deze firma List en Bedrog kun je alleen dwingen tot het sturen van een eindafrekening door een klacht in te dienen via www.sgc.nl .
Zie de talloze postings op dit forum hierover.
Hoe groot de ellende bij Durion is kun je hier lezen, waarbij OXXIO een marktaandeel heeft van slechts 5%!
http://www.dte.nl/images/Facturering%20 ... -76893.pdf
Zie de talloze postings op dit forum hierover.
Hoe groot de ellende bij Durion is kun je hier lezen, waarbij OXXIO een marktaandeel heeft van slechts 5%!
http://www.dte.nl/images/Facturering%20 ... -76893.pdf
-
Bob,
in dit geval is er mogelijk geen andere optie dan dat
in dit geval is er mogelijk geen andere optie dan dat
-
Durion is geen lid van de SGC
-
durion is opgegaan in oxxio...
Oxxio is aangesloten bij energiened.
De Commissie kan in beginsel alle geschillen tussen consumenten en ondernemers in de energie- en watersector behandelen mits de ondernemer lid is van:
EnergieNed of VEWIN of bij de Geschillencommissie Energie en Water geregistreerd is.
Dus u kunt uw geschil in principe indienen,
mvg
medewerkster
Oxxio is aangesloten bij energiened.
De Commissie kan in beginsel alle geschillen tussen consumenten en ondernemers in de energie- en watersector behandelen mits de ondernemer lid is van:
EnergieNed of VEWIN of bij de Geschillencommissie Energie en Water geregistreerd is.
Dus u kunt uw geschil in principe indienen,
mvg
medewerkster
-
Klopt inderdaad. In mijn geschil tegen OXXIO heeft OXXIO 100 euro moeten betalen: 50 euro schadevergoeding + 25 euro klachtengeld aan mij en 25 europ klachtengeld aan SGC.
Veel mensen vinden het geloof ik vreselijk eng om een geschil in te dienen. Fijn voor OXXIO.
Veel mensen vinden het geloof ik vreselijk eng om een geschil in te dienen. Fijn voor OXXIO.
Ik hoop dat je nog afschriften hebt van je brieven of e-mails aan Durion (OXXIO). Die kun je dan meesturen aan de klacht die je kunt indienen bij de SGC. Binnen 2 maanden had ik het tot dan toe door OXXIO verduisterde geld terug.
-
Ik heb de hele papierwinkel vandaag nog op de bus gedaan. Hou jullie op de hoogte!