LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trias Zorgverzekeraar (Zorgemakers)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Rinus van Schajik

Trias Zorgverzekeraar (Zorgemakers)

Ongelezen bericht door Rinus van Schajik »

Bij deze wil ik eens informeren of er meer mensen zijn die negatieve ervaringen hebben met Trias Zorgverzekeraar en/of anderen partikulieren ziektekosten verzekeraars.
Na 4 maanden weet ik namelijk nog steeds niet of ik wel of niet verzekerd ben, ondanks tientallen beloftes.

K. Veldhuis
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2005 01:04

Re: Trias Zorgverzekeraar (Zorgemakers)

Ongelezen bericht door K. Veldhuis »

Beste meneer van Schajik,

Ook ik voel me behoorlijk bedrogen door Trias.
Ik heb een particulier studentenpakket, zonder aanvullende verzekeringen, omdat ik deze niet kan betalen.
Laatst moest ik naar de EHBO en kreeg een rekening van 104 euro binnen, deze heb ik helemaal moeten betalen.
Trias vergoedde niks.

Dit heb ik al meerdere malen meegemaakt met dokters -en tandartskosten.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Trias Zorgverzekeraar (Zorgemakers)

Ongelezen bericht door Bailey »

Beste Rinus,

Bel eens naar het gratis nummer 0800-0225957. Daar kunnen ze het vast en zeker nakijken.

En K. Veldhuis: als jij een bepaalde verzekering niet kan nemen, omdat je daar geen geld voor hebt en dan iets niet vergoed krijgt, ligt dat natuurlijk niet aan de vezekering!!

K. Veldhuis
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2005 01:04

Re: Trias Zorgverzekeraar (Zorgemakers)

Ongelezen bericht door K. Veldhuis »

@Baily:
Jij hebt precies de spirit van Trias.

Ik betaal elke maand een behoorlijke premie aan Trias, dan mag ik toch ook wel enige tegemoetkoming van hun kant verwachten, toch?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Trias Zorgverzekeraar (Zorgemakers)

Ongelezen bericht door Bailey »

Als jij als student de standaardpakketpolis hebt, dan kan het niet anders. Een standaardpakketpolis is precies hetzelfde als de standaard ziekenfondsverzekering. Dat pakket is door de regering samengesteld, dat kan je een zorgverzekeraar niet kwalijk nemen.

Bepaalde dingen zijn bij te verzekeren, maar als je dat niet kunt of niet wilt dan zal je eventueel de kosten zelf moeten betalen. Dat is een keuze die je zelf maakt.

roel26
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2005 19:05

Re: Trias Zorgverzekeraar (Zorgemakers)

Ongelezen bericht door roel26 »

EHBO valt gewoon onder de basisdekking bij de studentenstandaardpakketpolis, jij heb die kosten zelf moeten betalen omdat, op die SSPP ook standaard een eigen risico zit van 250 euro per jaar! Als je het eigen risico hebt voldaan gaat de zorgverzekeraar pas over tot het betalen van dit soort rekeningen!.

Gesloten