Hoe is het mogelijk dat las je een contract hebt bij Albank onder nummer ......... bij BKR en dat je jaren later bij een eigen controle ziet dat er een contract staat van dezelfde grote maar dan onder de naam van IDM met een ander contractnummer.
En het rare is dat geen enkel er aan mee wilwerken om mij het contract te tonen van IDM ook de voormalig deurwaarder niet.
Een deurwaarder hoeft volgens het college van deurwaarders niet de opdracht te controleren.
Zijn er meerdere zaken bekent die hierop lijken!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEKNOEI MET CONTRACTNUMMER(S) EN ALBANK EN IDM
Re: GEKNOEI MET CONTRACTNUMMER(S) EN ALBANK EN IDM
Het kan zijn dat de Albank is overgegaan naar de IDM
er zijn een aantal inschrijvingen van Albank opgeheven volgens de Kamer van Koophandel.
Op dit moment kan ik niet nakijken of zij ook zijn overgegaan naar de IDM bank.
Misschien willen ze bij BKR wel meewerken aan informatieverstrekking?
er zijn een aantal inschrijvingen van Albank opgeheven volgens de Kamer van Koophandel.
Op dit moment kan ik niet nakijken of zij ook zijn overgegaan naar de IDM bank.
Misschien willen ze bij BKR wel meewerken aan informatieverstrekking?
Re: GEKNOEI MET CONTRACTNUMMER(S) EN ALBANK EN IDM
Geachte lezer,
Volgens gegevens op het internet heeft Albank zelf de mogelijkheid tot inschrijving en IDM ook.
Omdat dit om een oude zaak zaak en ik vroeger een contract had bij Albank en dus ook daar een contractnummer had met een chassisnummer van de appartuur.
Zou het niet moeilijk moeten zijn om een kopie te krijgen van het contract wat onder een andere contractnummer staat ingeschreven volgens BKR.
en omdat indertijd de machine met het chassisnummer is opgehaald binnen 6 weken door een mankement o.a. lekkage van giftige stoffen.
Zou ik dus een nieuw contract moeten hebben met een nieuw chassisnummer plus met mijn handtekening, en niemand kan mij dat tonen of weigerd dat.
Resumerend: De machine via Albank is opgehaald binnen 6 weken na levering, en dus had dat contract vernietigd moeten worden.
Als nu IDM bij BKR staat dan moet het mogelijk zijn om een contract te tonen of met het nieuwe chassisnummer.
Daarnaast had men mij in kennis moeten stellen van een wisseling.
En ik betaal aan Albank ra ra hoe kan dat.
Op het moment dat het probleem speelde was ik ernstig ziek door (toner lekkage, en daar sprak ik Albank op aan)
Het enige wat ik van hun zou willen is het tonen van een lease contract met het juiste chassisnummer van de machine, niks meer en minder, en tot heden weigeren ze dat, ze sturen mij het oude contract van Albank waarvan niks bekent is bij BKR.
Volgens gegevens op het internet heeft Albank zelf de mogelijkheid tot inschrijving en IDM ook.
Omdat dit om een oude zaak zaak en ik vroeger een contract had bij Albank en dus ook daar een contractnummer had met een chassisnummer van de appartuur.
Zou het niet moeilijk moeten zijn om een kopie te krijgen van het contract wat onder een andere contractnummer staat ingeschreven volgens BKR.
en omdat indertijd de machine met het chassisnummer is opgehaald binnen 6 weken door een mankement o.a. lekkage van giftige stoffen.
Zou ik dus een nieuw contract moeten hebben met een nieuw chassisnummer plus met mijn handtekening, en niemand kan mij dat tonen of weigerd dat.
Resumerend: De machine via Albank is opgehaald binnen 6 weken na levering, en dus had dat contract vernietigd moeten worden.
Als nu IDM bij BKR staat dan moet het mogelijk zijn om een contract te tonen of met het nieuwe chassisnummer.
Daarnaast had men mij in kennis moeten stellen van een wisseling.
En ik betaal aan Albank ra ra hoe kan dat.
Op het moment dat het probleem speelde was ik ernstig ziek door (toner lekkage, en daar sprak ik Albank op aan)
Het enige wat ik van hun zou willen is het tonen van een lease contract met het juiste chassisnummer van de machine, niks meer en minder, en tot heden weigeren ze dat, ze sturen mij het oude contract van Albank waarvan niks bekent is bij BKR.