Bij uw verzekeringshulp kan men geen postcode uit Belgie invullen, ik grensarbeidster sta dus bij de 1e pagina stop.
In de uitzending heb ik ook niets over de grensarbeider gehoord, terwijl deze toch onder het nieuwe zorgstelsel valt.
Ik krijg verschillende informatie, de een zegt dat ik niet bij een Belgische mutaliteit aan gesloten moet zijn maar indien ik zorg in belgie wil een E 112 formulier bij mijn NL verzekering moet vragen, de ander zegt weer dat je ook bij een Belgische verzekering aangesloten moet zijn.
De ene zegt dat je het niets uitmaak of je zorg uit NL of Belgie krijgt, de ander zegt dat je niet kunt kiezen.
Ook heb ik al gehoord dat er ook een verzekering speciaal voor mensen in het grensgebied komt.
Kortom, ik weet steeds minder wat te kiezen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grensarbeiders
Re: grensarbeiders
Ik heb eens 2 jaar terug van alles voor dit soort gevallen uitgezocht voor een project op school. Als je me ff een bericht stuurt met je mailadres dan stuur ik dat stuk wel naar je toe en hopelijk heb je dan wat meer duidelijkheid...
Groetjes
Groetjes