En dat is sinds 7/11 bij mij het geval!
Ik heb destijds Versatel aangeschaft om lekker naar voetbal te kunnen kijken dat werd mij tenminste beloofd, maar niets van dit alles. Éen brok ellende en dat betekend geen voetbal dus alleen ergenis.
Nou bestaat er wel een klantenservice cequ telefoondienst maar die weten ook geen oplossing voor bestaande problemen.
Alleen standaard antwoorden weten ze uit te kramen zoals, haalt u de stekker er maar even uit voor 10 sec en daarna er weer in dan doet hij het waarschijnlijk wel weer...mooi niet.
En weer blijf je met je problemen achter. Uren heb ik inmiddels al aan de telefoon doorgebracht en ben nog geen steek verder, alleen gekleurde strepen op mijn scherm en dat nodigd niet bepaald uit om naar te gaan kijken....!
Op 20 okt zou er een instalateur komen om versatel telefonie aan te leggen ik neem er een middag vrij voor en komen ze doodleuk niet opdagen! (Bij niet thuis brengen wij 40 euro in rekening stond er op het formulier) En nu beweren ze ook nog eens dat ze wel geweest zijn wat natuurlijk onmogelijk is! Ik heb de hele middag op de uitkijk gestaan in mijn woonkamer.
Kijk als dat wel zo is gooi dan een briefje in de bus van wij troffen u helaas niet thuis! Niets geen kennisgeving, totaal niets! Tot overmaat van alles worden er wel betalingen van mijn rekening afgehaald die niet
overéén kwamen met het pakket waar ik voor gekozen heb! Ik zou 52 euro per maand gaan betalen en ze halen 79 euro van mijn rekening ik heb dit inmiddels terug gevorderd.
Doodziek wordt ik hier van het enige wat ik van versatel over heb gehouden is een hoge telefoon rekening, want dat service nummer valt niet in het pakket wat ik genomen heb! Dit zijn dus extra kosten die bij die 52 euro per maand worden opgeteld tel uit je winst.
Ik heb inmiddels een mail naar Radar gestuurd met de vraag of ze deze problemen in een tv uitzending zouden willen behandelen, en ben tevens bereid dit nader in de uitzending toe te lichten.
Ik hoop van harte dat Versatel hier nu eindelijk wat aan gaat doen want dit lijkt nergens op.
Peter de vos.