LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
henkypanky
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2005 09:52

sprintplan

Ongelezen bericht door henkypanky »

hallo allemaal

is het niemand opgevallen dat sinds spaarbeleg in de chit zit er geen producten meer van sprintplan te vinden zijn
graag uw reacties hierop

amico
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:12

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door amico »

Inderdaad, voor jaren terug kregen we folder aan folder door de brievenbus. Maar is nu erg rustig, je hoort er niets meer van.
Vorige week de laatste termijn sprintplan afgeschreven, nu maar hopen er ooit iets van terug te zien.

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Van Aegon krijg je niets terug.. dus sluit je aan bij www.sprintplanclaim.nl

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door singsing »

AEGON gaat gewoon door hoor, wat dacht je van bijv. het Meesterplan, ook al zo'n smerig product met als enig doel mensen te bedonderen,
AEGON, lage wurmen, geef ons geld terug!

ilseb
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2004 14:26

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door ilseb »

Afgelopen itzending van Radar stond bijna helemaal in het teken van Dexia en de aandelenlease...sprintplan is niet helemaal hetzelfde, maar heeft wel zeer veel gedupeerden. Waarom wordt er bij radar zoveel aandacht besteed aan dexia en niets aan spaarbeleg/sprintplan, iemand een idee, of heb ik het mis?

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door singsing »

Verzoek bindend verklaren Duisenberg-regeling


AMSTERDAM (DFT) - Er is een officieel verzoek ingediend om de schikking in de kwestie rond aandelenlease bindend te verklaren. De partijen achter de zogenoemde Duisenberg-regeling zijn daartoe vrijdag naar het gerechtshof in Amsterdam gestapt.
De belangenorganisaties voor ontevreden beleggers en Dexia Bank Nederland doen gezamenlijk een beroep op de nieuwe Wet collectieve afwikkeling massaschade. Op basis van die wet kan de schikking bindend worden verklaard als het gerechtshof vindt dat de Duisenberg-regeling afdoende is. Overigens kunnen individuele beleggers zich nog altijd aan die regeling onttrekken.
Bij de presentatie eind juni werd al gemeld dat de betrokken partijen de omvangrijke schikking bindend willen laten verklaren. De Duisenberg-regeling komt er kortweg op neer dat beleggers in aandelenlease tweederde van hun restschuld kwijtgescholden krijgen.

Laat je niet in slaap sussen maar reageer!

huisbite
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2005 11:16

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door huisbite »

:?hallo
zou ik ook nog mijn inleg terug kunnen krijgen , ik heb van de zomer de laatse inleg gedokt (grrrr wat doet toch nog zeer) mijn hard opzij gespaard geld zo foetsie. Volgens die telefonist mocht ik nog blij zijn dat ik geen boete hoefde te betalen maar ik had beter voorgelicht mogen zijn. Vind ik..ik baal hier nog dagelijks van ...gisteren kreeg ik nog reclame van aegon meteen in de prullebak gedonderd.

spaarbeleg-is-tuig
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 nov 2005 21:03

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door spaarbeleg-is-tuig »

Inleg is inleg. En inleggen is sparen. Maar Spaarbeleg bedoeld met inleg heel iets anders namelijk rente van geleend geld maar dat werd niet gecomunniceerd in de folders en brochures van Sprintplan. Spaarbeleg heeft zich op het pad begeven om mensen te misleiden en ze hebben hiermee 100.000 mensen opgelicht die een Sprintplan hebben afgesloten.
Al deze 100.000 mensen dachten dat ze maandelijks aan het sparen waren met de maandelijkse inbreng.

Gesloten