LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarbeleg/Sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
toan

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door toan »

:( :( ik wilde mij aanmelden bij consument en geldzaken, maar als ik daar geld betaal zie ik het nooit meer terug want een van de directeuren is er al vandoor met veel geld en er is nog niet eens een rechtzaak. Daarbij wilde deze groep samenwerken met stichting gesp wat door de slechte financiele situatie van Consument en geldzaken is dat toch maar niet doorgegaan is. :cry: :cry:
Ik heb ook sprintplan, ik wist waar ik aan begon, gelukkig hoef ik niet zoals bij alle andere leaseplannen geld bij betalen, daar zou ik een schuld aan overhouden, bij sprintpl,an niet. :lol:

JS
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 jul 2004 21:46

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door JS »

Misschien is dit iets, staat op de site van Payback:
Werkgroep Sprintplan:
Wij hebben contact opgenomen met het Utrechtse advocatenkantoor Bosselaar & Strengers, omdat dit kantoor met tot dusverre goed gevolg een procedure tegen Aegon Bank N.V. (Spaarbeleg) voert namens enkele teleurgestelde Sprintplan deelnemers.
Bosselaar & Strengers is bereid ook namens andere Sprintplan deelnemers op te treden tegen Spaarbeleg, mits dit gezamenlijk geschiedt.
Deze procedure is ook van toepassing voor diegene waarvan het Sprintplan reeds is afgelopen.

Iedere Sprintplan deelnemer kan meedoen door bijgaand formulier volledig in te vullen en aan Bosselaar & Strengers toe te zenden. Het formulier vermeldt naast nadere informatie ook een aantal voorwaarden, die u zorgvuldig dient te lezen.

Alleen indien tenminste 250 deelnemers het formulier opsturen naar Bosselaar & Strengers, zal het advocatenkantoor actie kunnen ondernemen. Bij een lagere deelname kunnen de kosten niet worden gedekt uit de bijdrage van € 89,- per deelnemer. NB De kosten voor een eventueel hoger beroep zijn niet in de eerste bijdrage begrepen
Het advocatenkantoor zal een gerechtelijke procedure tegen Spaarbeleg aanspannen en de mogelijke verjaring van uw rechten stuiten.
Meer informatie over het advocatenkantoor is te zien op:
www.bs-advocaten.nl
Wij hopen dat zoveel mogelijk, maar in ieder geval 250 personen willen meedoen.
Indien u mee wilt doen, stuurt u dan het deelnameformulier, volledig ingevuld en ondertekend, vóór 1 december 2004 op naar Bosselaar & Strengers in Utrecht.
Het deelname formulier kunt u hier downloaden; Download Deelnameformulier.
mvg JS

Gast

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn kinderen kregen uitdrukkelijk de bevestiging dat hun eigen inleg ten allen tijde in hun bezit blijft. Later krijg je de kleine lettertjes en als je die 10 keer leest weet je nog niet waar je aan toe bent... het spaarbedrag is gegarandeerd..
Op een pakje cigaretten staat dat roken dodelijk is op de kop van financiele adviseurs moet verplicht een tatoo dat contact met deze schurk je ruineert.
walchelijk!

Gast

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Ik weet niet waar die TOAN hierboven zijn 'wijsheid' vandaan haalt. Maar dit is pure smaad. Ik zit zelf in een werkgroep van juristen van de Vereniging 'Consument & Geldzaken'. Deze werkgroep staat het verenigingsbureau van Consument & Geldzaken al een paar jaar bij. Consument & Geldzaken is een al tien jaar bestaande serieuze consumentenorganisatie. Volgens mij ook de enige organisatie die destijds in de jaren negentig, via haar ledenblad Geldzaken, waarschuwde tegen het aanbod van aandelenleaseproducten, waaronder het SprintPlan. In zijn smaad verwart hij blijkbaar de Vereniging Pay-Back met Consument & Geldzaken. Kortom, pure onzin in de bijdrage van TOAN hierboven.


guido

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door guido »

Hallo allemaal,

beetje late reactie op jullie topics maar vind het nu pas. Wij zitten dus ook in de boot voor een Sprintplan. En ook wij kwamen er pas na een tijd ( sinds legiolease pr ) achter dat je dus niet gegarandeerd je inleg terugkrijgt, wat in onze ogen wel zo was gezegd door de adviseur. Toen we daar achter kwamen heb ik Spaarbeleg een brief gestuurd en het verhaal uitgelegd. Wij wilden eigenlijk per direct stoppen met de hele zooi of in ieder geval verlagen om zo weinig mogelijk verlies te krijgen. Na een paar brieven over en weer heb ik van hen een brief gekregen waarin staat dat, anders dan in de voorwaarden, nimmer een restschuld zullen krijgen ( dan moesten we wel alles hebben betaald etc tot nu toe ). Expliciet is vermeld dat het anders is dan in de voorwaarden staat en dat ze er in verdere correspondentie ook geen rekening mee houden. Klinkt als een doodoenertje om klanten stil te houden. Maar goed, dat maakt ons niet uit, wij hebben het nu verlaagd tot het minimumbedrag en krijgen geen restschuld.
Misschien heeft iemand er iets aan. In ieder geval allemaal veel succes!!!!!!!!!

Gast

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb 4 jaar geleden ook een Sprintplan afgesloten. Ik kreeg een folder thuisgestuurd waarin stond dat je iedere maand een inleg moest betalen dus ik dacht dat ik mooi aan het sparen was. De inleg ging Spaarbeleg voor me beleggen om een mooi resultaat te kunnen behalen. Er was 100% garantiewaarde dus ik dacht dat ik mijn inleg altijd weer terugkrijg na 5 jaar. Maar ik was helemaal niet aan het sparen! Ik ben opgelicht door Spaarbeleg! Ik heb me bij http://www.sprintplanclaim.nl en http://www.sttichting-gesp.nl aangesloten. Ik wil al mijn maandelijkse inleg terug! Als dit niet gebeurt dan gaan er verschrikkelijke dingen gebeuren voor Aegon!!!!!!!!!

jlmdegroot
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2005 23:10

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door jlmdegroot »

Beste lezers
Om moe van te worden bij het lezen van de verhalen over Spaarbeleg
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat een bedrijf als Egon
die bij mij als een degelijk bedrijf geboekt staat
dit zover heb laten komen.
Ook ik ben de dupe van een mooi verhaal.
Maar ook de adviseur die op mijn verzoek langs kwam
om mijn zorgen over het product te bespreken
het advies gaf om er nog meer af te sluiten.
Ik weet dat je met beleggen de kans maakt om geld te verleizen.
Maar de voorlichting en de begelieding is bij Spaarbeleg op een zeer
laag neveau.
Ik hoop dat er nog de mogelijk komt dat ik mij inleg retour krijg
Tot die tijd geef ik iedereen het advies verlopig niets meer met Spaarbeleg te doen,en alle lopendezaken op te zeggen of met deskundige hulp goed in de gaten te houden.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door peewee »

Heer Ramsaray,
Op de site http://www.sprintplanclaim.nl is alle informatie te vinden over de lopende, door de Vereniging Consument & Geldzaken gevoerde rechtsprocedure tegen Spaarbeleg over het SprintPlan en ook om u aan te sluiten als lid

SING-SING

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door SING-SING »

De Sing zegt zowiezo aanmelden en de strijd aangaan, reageer en vertel
iedereen om je heen hoe NEDERLANDS SCHEVE SCHAAT AEGON heeft
gezwikt en gelogen!

Ugh, je behoort nu tot degoede stam!

Nu krijg ik natuuuuuuuuuuurlijk weer berichten van LAGE-AEGON MOLLEN dat ik me moet laten onderzoeken, so keep away creeps, there's no business for you here!

AEGON, GEEF ONMIDDELIJK MIJN GELD TERUG!

Cornelia88

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door Cornelia88 »

Zo is het maar net Sing Sing! Laten de mollen zich maar onderzoeken!
Maar zonder dollen, ik voel me belazerd, dacht te sparen en nu alles foetsie! :twisted:

Sing sing for president! :)

Gast

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Ik dacht ook dat ik aan het sparen was met mijn maandelijkse inleg. Toen ik de folder had gelezen. De folder was zo overtuigend dat ik na 5 jaar een groot vermogen zou hebben. 100% garantiewaarde ook nog! Mocht ik krap komen te zitten met mijn geld, dan kon ik gratis ook mijn maandelijkse inleg verlagen. Dus ik was mooi aan het sparen dacht ik met Sprintplan. Spaarbeleg zou met mijn maandelijkse inleg het geld gaan beleggen zodat ik er een mooie winst eventueel uit kon halen. Maar ik was helemaal niet aan het sparen! Ik ben opgelicht! Ik ben zo ontzettend kwaad! Ik heb me aangesloten bij alle instanties: stichting Gesp en SprintplanclAIM. Als ik niet mijn maandelijjkse inleg terug krijg die ik heb betaald dan zal de oorlog uitbreken in Nederland! Aegon zal dan verliezer zijn in deze verschrikkelijke oorlog.

SING-SING

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door SING-SING »

Inleg + renteverlies + rente tot op de dag van de overwinning!

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!

spaarleg-gedupeerde
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:16

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door spaarleg-gedupeerde »

Ik ben ook opgelicht door Spaarbeleg met het Sprintplan! Ze deden mij geloven dat ik maandelijks aan het sparen was met de inbreng maar het is dus maandelijkse rente die ik moet betalen over geleend geld! Ik ben door Spaarbeleg opgelicht!

spaarbeleg-is-tuig
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 nov 2005 21:03

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door spaarbeleg-is-tuig »

Met het Sprintplan heeft Spaarbeleg 100.000 mensen opgelicht. Hoe wil je een leger van 100.000 mensen tegen houden? Al deze mensen zullen wraak gaan nemen, maar dat is logisch. Als de rechter beslist dat alle 100.000 sprintplan-gedupeerden terugbetaald moeten worden voor de vole 100% dan zal de oorlog uitblijven.

kippie
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 aug 2005 08:14

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door kippie »

Nu hopen dat de rechter dat beslist! :)

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Spaarbeleg/Sprintplan

Ongelezen bericht door singsing »

Hebben de forumleden al vernomen van de nieuwe acties van zowel AEGON als Meeus, de beurs gaat weer wat omhoog en drek komen die
onderkruipers weer onder de modder vandaan op zoek naar de volgende gedupeerden, wat mij betreft heeft AEGON en ook Meeus een
gore smaak, ik burk van ze!

AEGON, LAGE ZWIKKERS, GEEF ONS GELD TERUG!

Gesloten