Nou ik ondervond wel degelijk verschil tussen seroxat en paroxetine. Ik slik al vier jaar seroxat en ik ben maar wat blij.

Dit middel heeft mijn leven en dat van mijn man en kinderen alleen maar positief beinvloed. Als ik dit wondermiddel veel eerder had gehad dan had ik geen last meer gehad van depressies en wanhoopdagen. Het vlakt inderdaad je gevoel af, maar alles liever dan dat ik als een zombie moet leven en het leven en vakanties vergal voor mijn man en kinderen met al mijn huilbuien, geschreeuw, het leven niet meer zien zitten enz.

Ik ben al van kinds af aan depressief, heb psychiaters en hulpverlening genoeg gehad en ik weet nu best waar dit allemaal vandaan komt en kan dit ook allemaal een plaats geven in mijn leven. Maar zonder Seroxat kan ik niet functioneren. Ik werk 3 dagen in de week als medisch secretaresse in een ziekenhuis, ben overblijfmoeder en ben ontzettend blij dat dit middel er is. Ook ik werd een tijd terug op de paroxetine gezet omdat dit middel goedkoper was. Nou ik heb het geweten! (en de apotheek ook)

Ik was net een junk, helemaal aan het afkicken! Ik heb bij de apotheek een vreselijke rel gemaakt en ging finaal uit mijn dak. Wat bleek achteraf dat er in paroxetine wel 5 verschillende hulpstoffen te zitten waar ik dus niet tegenkon. Mijn man heeft toen de zorgverzekeraar gebeld en die was het er mee eens dat ik waarschijnlijk een van de mensen was die niet tegen een ander merk kon en het werd gewoon vergoed. Ik kom hier nooit meer vanaf. Maar dat wil ik, mijn man en ook mijn kinderen niet. Nu ben ik een leuke, lieve mama met "normale" buien en anders sta ik niet meer voor mijzelf in. Dus hiep hiep hoera voor de Seroxat!!
Groeten ingrid