LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
steenwijk

Dexia

Ongelezen bericht door steenwijk »

Ik wil nu wel eens weten wat doet nu de meerderheid van al die Dexia gedupeerden opdit forum Procederen of niet
Graag heldere taal! :?:

empie

Re: Dexia

Ongelezen bericht door empie »

Ik procedeer!

Bromsnor

Ongelezen bericht door Bromsnor »

Steenwijk: heldere taal.... IK PROCEDEER EN NOU JIJ... HELDERE TAAL GRAAG....

capellenaar

Ongelezen bericht door capellenaar »

Nou procederen? Weet niet of je het zo kan noemen als er diverse keren uitgesteld wordt en er maar geen uitspraak komt. En dat al ruim 2 jaar lang. Om gek van te worden.

andree

Ongelezen bericht door andree »

capellenaar.ben je eegaleaser?

ronald101

Ongelezen bericht door ronald101 »

Steenwijk,

Met alle respect maar hoe wil jij op deze manier vaststellen/meten of de meerderheid van dit forum procedeert. Heb je 10 antwoorden nodig of misschien 100 en weet jij ook hoeveel gedupeerden zich op dit forum bevinden?
Daarnaast kan de vraagstelling iets vriendelijk. Door te zeggen "Heldere taal graag" kom je niet ver. Tevens als jij om "Heldere taal" vraagt zal jij toch iets concreter moeten zijn wat je daarmee bedoelt.

Groet,
Ron.

capellenaar

Een Eegaleaser met ook nog eens in het verleden positief uitgekeerde plannen. Zou je zeggen moet je niet zeuren maar toch..... Ben dus inderdaad al 2 jaar bezig maar het wordt steeds uitgesteld. En nu met dat verzoek tot massaschikking ziet het er helemaal niet meer naar uit dat er op korte termijn een uitspraak zal komen.

andree

bij wie heb je een procedure lopen als ik vragen mag volgens piet moremans sta je erg sterk?

capellenaar

Sta ik ook want uiteindelijk zijn de meeste uitspraken positief met één aantekening dat er geen uitspraken te vinden zijn van gevallen waarbij er in het verleden positieve uitkeringen zijn geweest. En natuurlijk hoeft die rechter alleen maar te kijken of de wet is toegepast en meer niet maar eer die dat doet!!!!!!!!!!!!!! Het gaat nu echt alleen nog om de uitspraak want de zaak is ten einde. Er mogen geen nieuwe stukken meer ingebracht worden. Bij welk kantoor deze zaak loopt is niet van belang. En daar ligt het ook niet aan. Ligt gewoon aan de rechtspraak in NL en de manier waarop er mee om gesprongen wordt. Ben dan nog steeds positief over de afloop maar wordt af en toe een beetje ongeduldig van het wachten en dan klaag ik hier even, :lol: . Was hier in het verleden regelmatig maar ergerde me enorm aan de manier waarop men hier met elkaar omgaat.

andree

voor de massaschikking hoef je niet bang te zijn je kan er altijd nog onderuit door een opt-out aan te vragen bij je advocaat.

capellenaar

weet ik. Dat heb ik allemaal al gelezen. Het gaat dan bij mij ook maar om een ding en dat is het feit dat Dexia het iedere keer weer voor elkaar krijgt om de hele rechtsgang in Nl stil te leggen. HEt wordt eens tijd dat de rechters een massauitspraak gaan doen als tegenzet. Alle Eegalease zaken gelijk dezelfde uitspraak. En ook voor alle andere mensen die procederen voor zorgplicht en zo. Kijken of ze dan nog zo bijdehand zijn bij Dexia, :lol:

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het verzoek van Dexia is nog niet gehonoreerd.
Als er maar voldoende advocaten reageren en aantonen dat Duisenberg alleen een oplossing biedt voor een bepaalde groep en dus niet voor de massa dan moet ik nog zien of Dexia haar zin krijgt.

Rechters lijken soms een heel eind met de tegenpartij mee te gaan en dan ineens laten ze zien dat ze een eigen mening hebben en zetten met en beslissing alles op zijn kop.

Juist nu heel Nederland inclusief de overheid grote verwachtingen van Duisenberg en WCAM hebben zal het mij niet verbazen als de Rechtsraad het verzoek afwijst.
Een rechter laat zich niet dwingen, niet door Dexia en niet door Zalm.

(voor wie argumenten hiervoor wilt horen: "de wens is de vader van de gedachten")

gr. OD.

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Gezamenlijke advocatenkantoren bereiden een verweerschrift voor tegen het verzoek van Dexia om de WCAM toe te passen.

Kijk op http://www.rechten.nl onder de knop "nieuws" bij WCAM, de nieuwste troef van Dexia?

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Tja, wat moet je met zo'n vreemde korte vraag van iemand die voor het eerst ( althans onder de naam Steenwijk ) op dit forum verschijnt.... 8)

Ik zou zeggen, begin eerst eens "in te lezen", want menigeen heeft dat allemaal keurig aangegeven.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

En waar blijft de Steenwijker???? Bij Dexia?

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Als ik steenrijk was hoefde ik niet te procederen!

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Pluutje,

Gaat het dan om het geld of om jouw verworven rechten of beiden?

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Willems,

Het gaat mij om beiden waarbij mijn verworven rechten even zwaar wegen als het geld!
Het een is moeilijk los te denken van het ander.
Een schikking betekent [met de kennis die ik nu heb] voor mij een te geringe genoegdoening vandaar de door mij aangespannen rechtszaak.

Destijds heb ik Dexia uitvoerig ingelicht over mijn ervaring met hun product en de daardoor ontstane moeilijkheden!
Alleen een standaardbrief en een ondoorzichtig coulance aanbod was hun reactie!
Voor mij voldoende om andere wegen te gaan bewandelen.

Gesloten