Vandaag onderstaande vreemde e-mail ontvangen uit naam van de "postbank".
---------------------------------------------------------------------------------
Lveie Poabtsnk Kalnt,
Deze emali werd vdnozreen door de Postbakn svreer om uw idtietitne vast te stnelle. Je moet dit proces akamfen door
de link bneeden aan te klikkne om door te gaan in het voglende menu en daar je gebiurkersnaam en wadroowthc inluvlen.
Dit is gednaa voor je eiegn veilighdie - odmat sommige van onze leedn niet langre toegagn hbeben tot hun emailaserd
en wij het monete verifieren.
http://www.p‮btso‬ank.nl/A6y088Detf9XzVrZNihKijbMJ7tO8CaJBC1wImEgzuDsXZg0go65b35jm4r62m0
Wij hnepo u hiermee voedneodl te hebben geidreemrofn.
Met vrjiledneike groet,
Postbkna.nl
---------------------------------------------------------------------------------
Deze e-mail is niet afkomstig van de postbank.
IP NUMMER IS: 81.18.212.211
Dit IP nummer is afkomstig van chello.pl
Afzender e-mailadres: [email protected]
WAARSCHUWING reageer hier niet op.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WAARSCHUWING
Re: WAARSCHUWING
Is al breed uitgemeten in de media en als u de site van de postbank bezoekt is het ook vermeld. Post bank of welke andere bank ook zal nooit per mail om uw gegevens vragen.
Ik kreeg hem vandaag ook. Uiteraard niet op gereageerd en meteen gewist.
hallo
ik heb dus 3 van die lieve postbankklant mailtjes gehad VANDAAG en ik ben niet eens lid van de postbank , wat een service....
heb de mail ook naar div. instanties gestuurd trouwens.
heb wel 3 emailadressen voor jullie:
[email protected]
Postbank N V [[email protected]]
helaas voor hun heb ik gelukkig niet gereageerd.
ik hoop dat er meer mensen zijn die NIET reageren.
succes
marian
ik heb dus 3 van die lieve postbankklant mailtjes gehad VANDAAG en ik ben niet eens lid van de postbank , wat een service....
heb de mail ook naar div. instanties gestuurd trouwens.
heb wel 3 emailadressen voor jullie:
[email protected]
helaas voor hun heb ik gelukkig niet gereageerd.
ik hoop dat er meer mensen zijn die NIET reageren.
succes
marian
Als je postbank klant bent weet je toch allang dat het onzin is. Ben je dat niet Reageer je toch ook niet.
-
en weer een topic over hetzelfde
Straks komt hetzelfde met de ABN-Amro klanten als slechtoffer, en worden ook daar weer 4 of 5 topics aan besteed. Mensen plaatsen in hun enthousiasme eerst hun bericht, en komen er dan achter dat er al lang en breed over wordt gepraat.
Standaard reactie: weg met die rommel, je hebt een map ''verwijderd'' in je outlook, toch?
Straks komt hetzelfde met de ABN-Amro klanten als slechtoffer, en worden ook daar weer 4 of 5 topics aan besteed. Mensen plaatsen in hun enthousiasme eerst hun bericht, en komen er dan achter dat er al lang en breed over wordt gepraat.
Standaard reactie: weg met die rommel, je hebt een map ''verwijderd'' in je outlook, toch?
nou nou lekker niveau sorry hoor
poeh he ik dacht dat iedereen hier wat op kan zetten maar blijkbaar is het alleen voor mensen die elkaar lopen af te zeuren sorry hoor. nee ik zei geen zeuren maar rijmt op eiken.
poeh he ik dacht dat iedereen hier wat op kan zetten maar blijkbaar is het alleen voor mensen die elkaar lopen af te zeuren sorry hoor. nee ik zei geen zeuren maar rijmt op eiken.