LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobiel opwaarderen Postbank
Mobiel opwaarderen Postbank
Beltegoed opwaarderen via de Girofoon van de Postbank wordt per 31 jan '06 afgeschaft. Daarvoor in de plaats komt Mobiel Opwaarderen. Op zich geen probleem, maar per postbankrekeningnummer kan men slechts één mobiel nummer aanmelden. Niet zo handig dus voor partners die beide een mobiele telefoon hebben maar over een gezamenlijk rekeningnummer beschikken. Dat is weer 's handig van de Postbank ...
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Mobiel opwaarderen Postbank
Oplossingen:
- Abonnement nemen
- Opwaarderen vanaf een andere (niet en/of) rekening
De oorzaak is denk ik een beetje technisch, je kan aan 1 rekening 1 mobiel nummer koppelen.
Als je een prepaid beller bent en je hebt een telefoon puur om bereikbaar te zijn, dan waardeer je toch bijna nooit op en moet je niet zo zeuren (wandel gewoon de Albert Heijn binnen en koop je beltegoed daar...). Als je iemand bent die regelmatig opwaardeert moet je gewoon overstappen op een abonnement want dat kan al heel snel uit. Prepaid bellen is zooo duur...
- Abonnement nemen
- Opwaarderen vanaf een andere (niet en/of) rekening
De oorzaak is denk ik een beetje technisch, je kan aan 1 rekening 1 mobiel nummer koppelen.
Als je een prepaid beller bent en je hebt een telefoon puur om bereikbaar te zijn, dan waardeer je toch bijna nooit op en moet je niet zo zeuren (wandel gewoon de Albert Heijn binnen en koop je beltegoed daar...). Als je iemand bent die regelmatig opwaardeert moet je gewoon overstappen op een abonnement want dat kan al heel snel uit. Prepaid bellen is zooo duur...
Re: Mobiel opwaarderen Postbank
puur uit veiligheid dat je maar 1 nummer kan koppelen aan je rekening...
Re: Mobiel opwaarderen Postbank
Ik word gedwongen door een afschaf van opwaarderen via de girofoon (wordt afgeschaft) over te stappen naar mobiel opwaarderen. Ik wil niet gedwongen worden andere keuzes te maken of op een andere manier aan mijn beltegoed te komen omdat de provider mij niet kan leveren wat ik wil. Ik wil ook zelf uitmaken of ik prepay bel of met abonnement. Maar omdat de KPN en niet de postbank de service niet kan leveren, moet ik of via mijn partner opwaarderen of een andere provider nemen. Niet echt klantvriendelijk dus. De reactie die eerder werd gegeven, dat ik het anders moet doen, kan ik niet waarderen, want ik word gedwongen om iets te veranderen waar ik niet om gevraagd heb. Het zal toch technisch en veilig mogelijk moeten zijn, wwant ik ben niet de enige, zo nu blijkt.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 02 jan 2005 21:33
Re: Mobiel opwaarderen Postbank
Ik vind het ook niet kloppen dat we maar 1 nummer per rekening kunnen invoeren.Mijn man en ik hebben een gezamelijke rekening.En niet van die grote bellers.Maar je zal maar net ergens zijn dat je beltegoed op is en winkels dicht of niet in de buurt terwijl je Moet bellen.Zal net die telefoon niet aan je rekning gekoppeld staan.Ben je mooi klaar mee.Ik gebruik girofoon voor allebei onze telfoons en dat vind ik heel gemakkelijk.