LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Makelaar probeert woning te verkopen samen met ex

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Moe en uitgestreden
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 nov 2005 15:55

Re: Makelaar probeert woning te verkopen samen met ex

Ongelezen bericht door Moe en uitgestreden »

Hallo Mama2

Nou niet zo goed.
Uitslag makelaar weet ik nog nie wordt rapport gemaakt.
Maar kom er net achter dat me ex al 8 maanden de hypotheek niet heeft betaald.
Dus weer een hoop elllende kan je wel vertellen dat ik een he einde van mijn latijn ben en het niet meer zie zitten.
Maar omwille van me dochter blijf ik op de been.

Moe en uitgestreden
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 nov 2005 15:55

Re: Makelaar probeert woning te verkopen samen met ex

Ongelezen bericht door Moe en uitgestreden »

Beste mensen

Vandaag sluit ik dit onderwerp.
Om het volgende.
Zal als julie hebben kunnen lezen heeft mijn ex met makelaar de woning verkocht.
Na rechtzitting kreeg ik papieren in me handen van het overzicht van de hypotheek waar ik al die tijd geen inzicht in had.
Volgens bank waar hypotheek loopt was ik van alles op de hoogte via ex dus weer een leugen erbij.
Hij heeft 9 maanden geen hypotheek betaald dus jullie raden het al huis word niet alleen onder de prijs verkocht maar er komt een schuld bij van dik 10800 euro.
Ben het nu zo zat dat ik de stap heb genomen en heb de bank opdracht gegeven voor openbare verkoop.
Misschien een fouten stap maar naar een strijd van bijna 3 jaar een hoop ellende enz.
Is voor mij de maat vol ex heeft in de 3 jaar mij en me dochter geestelijk lichamelijk en financieel kapot gemaakt.
Nu zal ik er vor zorgen dat ook hij er aan onder doorgaat.
Zodat ie de eerst komende jaren geen steen kan kopen omdat hij nergens hypotheek of wat dan ook kan krijgen.
Meneer heeft i.p.v de hypotheek betaald de meest bizarre dingen gekocht.
Voor duizende euro,s zee aqarium met inhoud race fiets van 3000 euro bijna dagelijks uit eten enz.
Terwijl volgens uitspraak van rechter hij de hypotheek moest betalen ik een alimentatie kreeg totdat de woning was verkocht.
Vorge week in de rechtbank beweerde hij nog dat hij de hypotheek betaald.
En dan blijkt dat leugen nummer zoveel.
Maar aller eerst gaan ze bij hem halen en hij heeft genoeg.
Eigen zaak gestart voor vermogen dingen aangeschaft 2 inkomens hij en partner
Nu is het uit ben het zat en ik weet dat ook ik verantwoordelijk wordt gehouden van de kosten voor deze stap.
Maar nu kan ik naar gemeente voor hulp zodat ze kunnen helpen huis in te richten want leef met dochter in een huis op een betonnen vloer gordijnen zijn hoeslakens.
Alles wat er was heeft hij opgemaakt boedelgeld verzekeringen enz.


Dit is mijn verhaal en einde van deze strijd

Groetjes
Moe en uitgestreden

elize
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 sep 2005 01:24

Re: Makelaar probeert woning te verkopen samen met ex

Ongelezen bericht door elize »

Ik ben bang dat de gemeente je niet kan helpen als je zelf bewust hebt meegewerkt een het verkopen van je woning voor een lagere prijs dan wanneer je de woning op de markt had verkocht. In dat laatste geval was de schuld beperkt gebleven. Nu kies je er zelf voor de schuld groter te laten worden. Je ex zal waarschijnlijk heel wat zaken op naam van iemand anders hebben staan (partner). Wat zegt je adcocaat van je actie? heel veel sterkte ermee.

Moe en uitgestreden
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 nov 2005 15:55

Re: Makelaar probeert woning te verkopen samen met ex

Ongelezen bericht door Moe en uitgestreden »

Nee zo slim is hij niet ik heb papieren waar in staat dat hij een bedrijf is gestart.
Enz Enz

En nee het maakt niet uit de schuld is ook zonder openbare verkoop groot.
Als ik teken dan betaal ik weer zijn schuld want hij hoeft geen alimentatie te betalen totdat het huis verkocht is en zolang moest hij de hypotheek betalen.
Uitspraak rechter

En ja ik krijg wel hulp van gemeente.

Gesloten