LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BMI23
Re: BMI23
Het klopt bmi23 heeft johannespitbroodmeel erin gedaan.
Als je wilt dat je vol gaat zitten,neem eens eiwitten met vetten.
Die maken je vol.
maak bijvoorbeeld een kokosmakronen van
75 gram kokosrasp
2 a 3 eieren
zoetstof en doe dit in de oven ongeveer 10 a 20 minuten op 180 graden.
Dan krijg je kokosmakronen. Je zit na 1 kokosmakroon ontzettend vol.
Neem bij eiwitten en vetten geen suiker,want die suiker zorgt er weer voor dat je honger krijgt. Probeer maar eens 2 weken geen suiker te eten,je zult merken dat je veel minder trek in zoet hebt,zodra je suiker uit je voedingspatroon schrapt. En als je zetmeel eet,zorg dat die voldoende vezels hebben. Zodat je bloedsuiker niet omhoog gaat en je dus ook geen honger hebt.
Als je wilt dat je vol gaat zitten,neem eens eiwitten met vetten.
Die maken je vol.
maak bijvoorbeeld een kokosmakronen van
75 gram kokosrasp
2 a 3 eieren
zoetstof en doe dit in de oven ongeveer 10 a 20 minuten op 180 graden.
Dan krijg je kokosmakronen. Je zit na 1 kokosmakroon ontzettend vol.
Neem bij eiwitten en vetten geen suiker,want die suiker zorgt er weer voor dat je honger krijgt. Probeer maar eens 2 weken geen suiker te eten,je zult merken dat je veel minder trek in zoet hebt,zodra je suiker uit je voedingspatroon schrapt. En als je zetmeel eet,zorg dat die voldoende vezels hebben. Zodat je bloedsuiker niet omhoog gaat en je dus ook geen honger hebt.
Re: BMI23
Heb alweer enige jaren geleden in Duitsland BM123 gekocht en gebruikt.
Kreeg er erge maagklachten van omdat het spul als een bal cement in mijn maag bleef zitten. Werd uiteindelijk écht beroerd van.
Heb geklaagd bij de firma, en mijn geld terug gekregen.
Groet,
Wiebke
Kreeg er erge maagklachten van omdat het spul als een bal cement in mijn maag bleef zitten. Werd uiteindelijk écht beroerd van.
Heb geklaagd bij de firma, en mijn geld terug gekregen.
Groet,
Wiebke