Hallo,
We worden erg vaak gebeld door telefonische aanbieders, kpn hypothekers, hotelbon ect. Erg iritant iedere keer, mijn vraag is is eer een telefoonnummer dat ik kan bellen om hiervan af te komen?
groetjes
nathalie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonische verkoop
Re: Telefonische verkoop
Heel makkelijk je provider bellen van je mobiele telefoon en aangeven dat je een blokkade wil voor service telefoontjes enz dat zetten zij helemaal gratis erop. Althans bij vodafone
blokkade voor servicenummers geld alleen voor jouw, zodat je zelf niet naar servicenummers kunt bellen.
Kijk eens op:
infofilter
Weliswaar is de filtering niet 100 %, maar ik was met de afname van ruim 90% van deze telefoontjes toch ook al erg blij. Ook van meerdere andere mensen te horen gekregen dat ook bij hen het aantal hinderlijke telefoontjes enorm is afgenomen.
infofilter
Weliswaar is de filtering niet 100 %, maar ik was met de afname van ruim 90% van deze telefoontjes toch ook al erg blij. Ook van meerdere andere mensen te horen gekregen dat ook bij hen het aantal hinderlijke telefoontjes enorm is afgenomen.