LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Herkennen jullie deze klachten???

Ja
6
43%
Nee
8
57%
geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 14

Chris de Boden
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 jun 2005 00:47

Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door Chris de Boden »

Ik heb nogal wat klachten over het park Heilbachsee in Duitsland van Centerparcs!!!

Wij hadden het all inclusive arrangement genomen maar dat is dus niet best bevallen.

Ten eerste duurt het wel erg lang totdat er een ober komt om vervolgens ruim een half uur op een drankje te wachten en niet een keer, maar steeds terwijl de niet all inclusive klanten wel direct worden geholpen!!!

Enfin, na een stevige boswandeling in die wel hele mooie streek had ik na afloop best trek in een biertje en in de brochure staat dat pub Henry VIII tot 0:00 open zou zijn. Ik kwam daar rond 22:00 aan en wat denk je: Pub gesloten!!!

Je kon alleen nog maar tot 22:30 op de plaza wat drinken(wat overigens ook langer open zou moeten zijn, namelijk tot 23:30. Ik ben uiteindelijk daar maar gaan zitten en er was live muziek, naja live muziek. Een regelrechte aanfluiting. Zo speelde hij nogal vals en zong zij behoorlijk door haar neus. Ok, een keer een slechte band kan een keer gebeuren, maar bijna iedere dag van de week steeds dezelfde lui, is wel erg bond. Zelfs de gemiddelde straatmuzikant maakt nog betere muziek.

Een dag later rond 21:30 en ik had trek in een lekker Duits pintje en ik naar de pub en wat denken jullie: De pub was wederom gesloten terwijl er op de plaza behoorlijk wat mensen aanwezig waren en ik klagen bij de receptie en jawel de pub ging 10 minuten later weer open, maar ik werd gewoon als een stuk stront behandeld met als klap op de vuurpijl dat de barman die erg chagarijnig keek ook nog eens de muziek begon te verkrachten door met de pitch-control te spelen. Uiteindelijk had ik de barman zover dat hij de manager er bij haalde nadat hij om 23:15 al met schenken stopte. Die manager, een Nederlandse man overigens. Over de onzin die hij zat uit te kramen wil ik het al helemaal niet meer hebben, maar mijn broer moest mij tegenhouden omdat ik anders hem te lijf zou gaan, zo erg irriteerde die man mij.

Het zwembad was ook niet echt meer van deze tijd en toen ik een biertje wou bestellen: Op!!!, nog geen 2 minuten later zag ik dat de dame achter de bar een biertje aan het tappen was.

Beste lui: Wat kan ik nou het beste doen, want 1300 euro en dan zo slecht behandeld worden pik ik dus zeker niet!!!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Erg vervelend allemaal, maar ik kan me voorstellen dat de openingstijden van zaken aangepast worden op momenten dat het minder druk is. Dat moet dan wel van tevoren aangegeven staan of ergens in de folder staan.

Verder is het natuurlijk niet de bedoeling dat je een duur arrangement boekt en er dit voor terugkrijgt. Heb je al een klacht ingediend bij Center Parcs zelf?

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door Rasputin »

Typisch Centerparcs.
De drankjes en overige consumpties zijn schreewend duur.
Boek je all inclusive zijn ze niet thuis. Ik wist trouwens niet eens dat je daar all inclusive kon boeken. Nu ja, in een topic bij touroperators/vliegmaatschappijen is de beperktheid van all inclusive ook al gebleken: wat heb je aan all inclusive als je niets krijgt.

kortom: nieuw bij centerparcs: Turkse toestanden.

Chris de Boden
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 jun 2005 00:47

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door Chris de Boden »

Ik ben iig bezig met het opstellen van een boze (maar nette)brief richting centerparcs, ik verwacht weinig feedback van hun. Maar als het mij niet bevalt stap ik naar de rechter.

Ik ben al jaren een trouwe centerparcsklant en ben ook zeer tevrede over het meerdal en het eemhof, maar dit slaat als een mannelijk geslachtsdeel (l*l) op een drumstel met kat met een u muziek.

Ik ben zelf 28 jaar en heb de disco en uitgaansperiode wel een beetje achter de rug, in de meeste disco's kom ik al niet meer binnen en waar ik wel binnen kom wordt ik met opa aangesproken. Ik ben meer een mens die lekker er op uit trekt, ff een terrasje pak en s'avonds een lekker biertje drinkt aan de bar.

Ik zag in de brochure van centerparcs het park Heilbachsee staan gelegen in de Duitse eifel(een zeer mooie streek, Nederland is er lelijk bij) met "Nieuw bij Centerparcs: All Inclusive" Onbeperkt eten en drinken!!!(bier, fris, koffie etc)

Ik ben deze zeer slechte service gewoon niet van centerparcs gewend!!!
Ik ben immers geen zwijnhond!!!

Noa75
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door Noa75 »

Zoiezo een brief schrijven,
Ik werk zelf bij de receptie van een van Cp parken en hoe er op Heilbachsee is omgesprongen met je klacht kan echt niet door de beugel.
Hier moeten ze echt wel wat mee en een vergoeding is zeker op zijn plaats.
Heel veel succes en vraag desnoods advies bij de rechtsbijstand.

Groetjessss

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door dv »

ben altijd goed behandeld geweest bij cp, ben zelfs al 3 keer in heilbachsee geweest, wat mij goed bevallen is, vooral de omgeving, ik had al mijn twijfels over het all in gebeuren bij park heilbachsee, wat ik zelf nooit zou doen, maar nu ik dit hoor zijn mijn twijfels gegrond, dus ik zal nooit een all in bij cp pakken, jammer voor zoveel geld zo weinig service, maar je zal het wel nooit meer doen, en een brief sturen of bellen met cp, want dit is ronduit schandalig wat ik niet van cp gewend ben

m vr gr dv

matje
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 apr 2005 15:18

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door matje »

ik ben verleden jaar januari daar geweest perfect park. Dat het zwembad niet de standaard c.p heeft als eemhof of een ander orginal cp is bekend. Wel liep er weinig personeel rond rondom de plaza en ging de bar laat open in het zwembad maar goed kan gebeuren. Maar mijn ervaring wel is dat cp op elke klacht een reaktie geeft. Dus zeker doen.

kipie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2005 16:03

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door kipie »

hallo allemaal,

iedereen is aan het mekkeren over dat het niet goed geregeld was met de drank aanvoer, maar hoe zit het met het eten ???
All inclusive wil toch ook zeggen ontbijt, lunch en avondeten????

Heeft iemand daar ervaring mee????

cabsoft
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2005 13:01

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door cabsoft »

wij gaan het zelf testen.

ik neem natuurlijk wel ff mijn video camera mee.

cabsoft
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2005 13:01

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door cabsoft »

Net terug uit Heilbachsee, eten is prima alleen een beetje rommelig met het verkrijgen van een tafeltje. Je moet soms ff wachten tot je aan de beurt bent maar alles wordt keurig netjes vers aangevuld en als je er om vraagt wordt het ook aangevuld. voor wat betreft de drank is het verstandig om zelf inititief te nemen en gewoon zelf ff naar de bar lopen en doorgeven wat je wilt drinken wij hebben over dit park geen klachten en ons is het goed bevallen in de kidsplace en zelf in de market doom werden we zelfs benaderd of we nog wat de drinken wilde bestellen ook in het zwembad behoefde we niet te wachten en konden we onze buiken rond eten met alles wat daar op de kaart stond, wat we dus ook gedaan hebben. :D

flash
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 aug 2005 12:27

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door flash »

Wij zijn in juli 2005 in Heilbachsee geweest.
Twee dagen voor onze aankomst zijn de Nederlandstalige zenders (m.u.v. BVN) van hun kabelnet gehaald (contract was verlopen: bezuiniging)
Receptiemedewerkster adviseerde ons een klacht in te dienen.

Iemand vergeljkbare ervaringen?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wie gaat er naar Duitsland om Nederlandse zenders te kijken? Wie gaat er uberhaupt tv kijken op vakantie?

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

Flash zal dan ook zeker wel gedupeerd zijn door deze beslissing van centerparcs.
Ga een klacht indienen en vraag om een schadevergoeding.
Belachelijk: geen nederlandse tv zenders op vakantie
Ik hoop voor je dat ze in de imbiss wel broodjes Van Dobbe kroket met remia fritessaus voor je hadden.

TimHulsker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 nov 2005 00:31

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door TimHulsker »

Je hebt toch helemaal geen TV nodig als je op vakantie bent! Hoogstens even het nieuws bekijken,,, maar daarvoor koop je toch lekker een krantje!
Net of het verplicht moet zijn om Nederlandse TV op een bungalowpark te hebben!

travelman
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:33

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door travelman »

Ik ben er verschillende malen geweest en het is voor mij als rolstoelgebruiker al een ramp , je voelt je weg gekeken je neemt te veel plaats in .
Het is in de maand sept / okt dat veel dingen dicht zijn .

ira
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2005 15:23

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door ira »

wij zijn ook bij heilbachsee geweest. Beviel ons prima. Toen was dat allin gedoe nog niet. Maar als je een pilsje bestelt blijf bij de tap staan. Aangezien wij zagen dat onze eerste pilsje netjes bij gevuld werden met water :evil:

driver111
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2006 22:56

Re: Centerparcs, Heilbachsee(all (not)inclusive)

Ongelezen bericht door driver111 »

Ben er afgelopen februari geweest.Kreeg waardebonnen voor o.a iedere morgen een telegraaf.Was iedere morgen vroeg in de winkel maar slecht 1 keer een krant kunnen bemachtigen.Andere waardebon voor bittergarnituur zei de barkeeper in eerste instantie dat we te laat waren.Nadat hij de waardebon had bekeken kregen we maar een extra biertje.En voor het zwembad hoef je er niet heen te gaan.Veel te klein.Na een rondje lopen door het bad(voor zwemmen is geen ruimte) had ik al 2 keer een beste trap in mijn buik gehad.Ik kan wel lopen maar voor de kleinere kinderen is het toch te diep dus zij moeten wel zwemmen.Maar voor ouders met kinderen rond de 6 jaar is villa tiktak echt de moeite waard.Maar ik kom daar niet weer.Winterberg en Bispingerheide zijn echt super.Oh ja en toen wij er waren was er net schaatsen op tv maar er zat steeds een balk door het beeld , beetje jammer.
Robin

Gesloten