LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoi hoi upc betalingen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lindapinda

hoi hoi upc betalingen

Ongelezen bericht door lindapinda »

hallo
ja ik heb nu al bijna 4 jaar upc internet , altijd goed gegaan ,
als hte om de maandelijkse bateloingen ging , maak ik het zelf al 4 jaar naar hun over dus ,
en twee maanden geleden, deed me computer het ineens niet meer , geen internet geen digitale telefoon, ik dacht in eerste instantie zal wel weer een storing zijn .
we hebben het een paar dagen aan gekeken,en uit eindelijk toch maar weer even gaan bellen naar upc, na een hele lange tijd kregen we dan toch te ****** dat we waren afgsloten, heel netjes toch , gewoon niet even melden.
en dat voor een klant van al 4 jaar altijd netjes batelen, heel netjes.
maar goed , wij al verbaast datw e waren afgelsoten, vroeg ik waarom , toen kreeg ik te horen dat we twee maanden achter liepen waar ik zelf niets van wist . maar wat bleek , wij hadden dus hun gemachtigt om ineens hun geled van mijn rekening af tehalen inplaats dat ik het zelf al 4 jaar overmaak.
vokgens hun had ik iets getekent , nooit iets gezien , met de vraag of ze het konden opsturen wat ik dan getekent zou moeten hebben om hun te machtigen, dat was er niet .
ik liep dus twee maanden achter , want ze zeiden dat ze geen geld van me bank konden halen , dat lukte niet , nee inderdaad ik moet ijn bank daar toestemming voor geven , maar volgens hun stont er geen geld , nee jullie waren niet gemachtigd, maar er was niet meer over te praten . ik moest gewoon 446 euro gaan betalen en het mocht ook in gedeelte natuurlijk zo aardig zijn ze dan wel weer , 75 euro per maand hahah.
ze hebben me geowon in de mailing genomen,
ze hadden me moeten mleden dat ik afgsloeten zou worden
en ik ehb hun neirt geamchtigd om geld van me reking te halen dat doe ik zelf altijd netjes naar hun.
hoe ken ik dat nou had maken , want ze willen mij niet opsturen waar op staat dat ik hun gemachtigd heb????
ik meot nu 75 euro per maand ga betalen wat nu niet gaat veel te hoog
mvrg lindapinda :twisted: :twisted:

Sammi

Re: hoi hoi upc betalingen

Ongelezen bericht door Sammi »

Gewoon betalen, niks aan de hand.

VoIP

Ongelezen bericht door VoIP »

Precies.
UPC is geen liefdadigheidsinstelling.

Wat ze wel doen?

- Supersnel internet leveren.
- Telefonie met het zuiverste geluid ooit.
- Analaloge tv met een breed zenderpakket.
- Digitale TV in DVD kwaliteit met een zenderaanbod om van te watertanden.

En dat allemaal tegen schandalig lage prijzen.
Hulde aan UPC.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

VoIP

Geplaatst op 03 Dec 2005 10:30 door VoIP

--------------------------------------------------------------------------------

Precies.
UPC is geen liefdadigheidsinstelling.

Wat ze wel doen?

- Supersnel internet leveren.
- Telefonie met het zuiverste geluid ooit.
- Analaloge tv met een breed zenderpakket.
- Digitale TV in DVD kwaliteit met een zenderaanbod om van te watertanden.

En dat allemaal tegen schandalig lage prijzen.
Hulde aan UPC.
* Supersnel internet met gratis traffic-shaper, of te wel supersnel surfen, en super langzaam een mp3'tje downloaden
* Inderdaad, want het zuiverste geluid is nl complete stilte
* Een breed zenderpakket zit geen kip op te wachten, net zo min als die belachelijk hoge rekening
* Over Digitale TV zal ik het niet hebben, want dat gewoon TV nog een stukje duurder maken

Grin geloof dat ik het al over de prijzen gehad heb, maar zelfs al mocht het goedkoop zijn, dan verbel je je voordeeltje wel door dat dure 0900 nummer van ze.... helemaal als je ook nog eens telefoon van ze hebt, want dan mag je er mobiel heen gaan bellen :?

Gratis tip van Hoffie: Neem alleen UPC als je geld teveel hebt, en vrije dagen te veel hebt voor als je weer eens vrij moet nemen, en die zogenaamde monteurs komen weer eens niet opdagen.....

guppie1

Ongelezen bericht door guppie1 »

:lol: hallo ik snap je zit in ongeveer dezelfde situatie :lol:
ik kom er ook niet mer uit met hun !
dit gaat bij de rechter uitgevochten worden dus als mensen tips of misch ook eens nu tegen de GROTE :roll: upc durven in tegaan !!
willen die het misch hier op forum melden !
kunnen we voor eens en altijd misch ons deel krijgen waar we recht op hebben ! 8) SAMEN STAAN WE STERK 8)

Har

Ongelezen bericht door Har »

Zoek via UPC contact met Agpo-Agro en Kofiie-Hoffie en jullie zijn samen sterk in het ????????????? :roll: :roll: . :idea: :oops:

Mooi Blij vanuit La Rochelle , la douche france. :D :D

Gesloten