ja ik heb nu al bijna 4 jaar upc internet , altijd goed gegaan ,
als hte om de maandelijkse bateloingen ging , maak ik het zelf al 4 jaar naar hun over dus ,
en twee maanden geleden, deed me computer het ineens niet meer , geen internet geen digitale telefoon, ik dacht in eerste instantie zal wel weer een storing zijn .
we hebben het een paar dagen aan gekeken,en uit eindelijk toch maar weer even gaan bellen naar upc, na een hele lange tijd kregen we dan toch te ****** dat we waren afgsloten, heel netjes toch , gewoon niet even melden.
en dat voor een klant van al 4 jaar altijd netjes batelen, heel netjes.
maar goed , wij al verbaast datw e waren afgelsoten, vroeg ik waarom , toen kreeg ik te horen dat we twee maanden achter liepen waar ik zelf niets van wist . maar wat bleek , wij hadden dus hun gemachtigt om ineens hun geled van mijn rekening af tehalen inplaats dat ik het zelf al 4 jaar overmaak.
vokgens hun had ik iets getekent , nooit iets gezien , met de vraag of ze het konden opsturen wat ik dan getekent zou moeten hebben om hun te machtigen, dat was er niet .
ik liep dus twee maanden achter , want ze zeiden dat ze geen geld van me bank konden halen , dat lukte niet , nee inderdaad ik moet ijn bank daar toestemming voor geven , maar volgens hun stont er geen geld , nee jullie waren niet gemachtigd, maar er was niet meer over te praten . ik moest gewoon 446 euro gaan betalen en het mocht ook in gedeelte natuurlijk zo aardig zijn ze dan wel weer , 75 euro per maand hahah.
ze hebben me geowon in de mailing genomen,
ze hadden me moeten mleden dat ik afgsloeten zou worden
en ik ehb hun neirt geamchtigd om geld van me reking te halen dat doe ik zelf altijd netjes naar hun.
hoe ken ik dat nou had maken , want ze willen mij niet opsturen waar op staat dat ik hun gemachtigd heb????
ik meot nu 75 euro per maand ga betalen wat nu niet gaat veel te hoog
mvrg lindapinda