LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] protestactie-vara

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bud spencer
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2005 21:10

protestactie-vara

Ongelezen bericht door bud spencer »

Ik begrijp heus wel dat de mensen bij de vara actie willen voeren,maar dan ook nog eens de varakassa-site eruit moet liggen,dat begrijp ik niet,hoe willen ze nou eventueel steun ontvangen van mensen die met de aktievoerders meedenken?( :?: )beetje ondoordacht van die mensen,dit wekt geen sympatie,alleen maar ergernis....... :?

marnix
Berichten: 815
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door marnix »

De actie bracht wel wat moois aan het licht, de kijkcijfers zijn namelijk bijna niet gedaald! Kun je nagaan hoe kritisch die kijkerts zijn...

bud spencer
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2005 21:10

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door bud spencer »

tja,dat is wel bedenkelijk,aan de andere kant,het maakt in vergelijking weinig uit met andere zenders,daar wordt je ook niet veel wijzer van....
:wink:

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door NAK »

de kijkcijfers zijn namelijk bijna niet gedaald!
Volgens mij zijn kijkcijfers oncontroleerbare getallen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wie kijkt er uberhaupt nog naar de Vara? Die hele actie is volkomen aan mij voorbij gegaan.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door flepp »

De mensen die hier alleen maar negatief op reageren wacht maar tot jullie eigen baan op de tocht komt te staan. :shock: :shock:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Als je slim genoeg bent geweest om een goede opleiding te volgen kan je overal aan de slag. Dus f.uck de Vara.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door flepp »

Wat een kul gewoon een zwakte bod zo n redenatie.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wat heeft het voortduren van mijn baan te maken met een flauwekul actie van de Vara?

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door flepp »

Het gaat hier niet over jou maar over de omroep medewerkers, dat jij je zelf hier in centraal stelt zegt meer over jou, leeft alleen in je eigen wereld..

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Als je baan op de tocht staat is dat vervelend.
Maar moeten we echt al die miljoenen pompen in een verlieslijdend bestel, waar ook nog eens een keer qua kijkers weinig belangstelling voor is?

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door Henrice »

Het kost inderdaad nogal wat en je mist niks aan N1,2,3. Veel soortgelijke programma's komen toch al op de commerciele.Smaken verschillen maar als ik kijk wat er komt de komende dagen op N 1,2,3
Is het niet echt boeiend.

Maar ik begrijp de vara wel.Die zijn zowieso onlosmakend verbonden aan aktie voeren en zonder te denken overal bij voorbaat op tegen zijn....Wie gaat er dan het volk moraliseren en bepalen wat iedereen moet denken ? Het enige nadeel dat ik zie is dat heel Nederland straks vol komt te hangen met spandoeken.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door flepp »

De omroepen hebben een publieke functie hier wordt naar de vara gescholden maar dat zou naar alle omroepen gedaan kunnen worden,
tros en veronica populistische omroepen, avro van ouds een rechtse omroep, kro, ncrv een christelijke indentiteit etc. overal is op te schelden als men dat wil, dacht je echt dat het beter wordt deze veranderingen die men wil doorvoeren..
Wat hier aan de gang is dat de omroep medewerkers steeds meer een speelbal worden van de politiek en en zich bedreigd gaan voelen in wat er met hun baan gaat gebeuren.
De privatiseringen kosten burgers alleen maar geld en de kwaliteit wordt er niks beter op, energie bedrijven, openbaarvervoer, zorgstelsel, pensioenen etc..
Werknemers krijgen steeds minder inkomens zekerheid, sociale voorzieningen worden afgebroken, de trend van werkgevers is niet eens dan rot je maar op hoe lang je ook bij een bedrijf heb gewerkt.
De consument betaald het toch via welke weg ook want alleen winst maken is niet genoeg meer tegenwoordig..

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door Henrice »

Is wel waar maar ook weer niet. Door de verzuiling in het omroepbestel verkondigen omroep medewerkers al sinds jaar en dag een politieke mening maar het is achterhaald om als omroep een bepaalde zuil te vertegenwoordigen omdat mensen tegenwoordig bijna niet meer naar een omroep kijken om hun politieke standpunten.Ze willen gewoon leuke ontspannende programma's kijken.Deze programma's hoeven niet gemaakt te worden door een duur betaald omroepbestel waar bijne niemand meer naar kijkt.Als de vara dan zonodig hun eigen zuiltje wil beschermen op t.v., moeten ze commercieel gaan.Maar dat betekend het einde voor de vara ben ik bang omdat ze zeer weinig bedrijven zullen vinden die bij hun wil adverteren.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door flepp »

Alle omroepen opdoeken en een grote commerciele bende van maken dat bedoel je min of meer, armoede zal overheersen zo als het nu al grotendeels met de commerciele omroepen is.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door Henrice »

Welke armoede heb je het dan over?Als je de programma's bedoeld ben ik het met je eens.Het salaris van de medewerkers zal echt niet zo slecht zijn.Wat programma's betreft is het bij de publieke ook kommer en kwel.Maar dan het salaris van deze medewerkers.Volgens mij worden deze grotendeels betaald door de gemeenschap en niet uit de contributie van de leden.Wat de cijfers precies zijn weet ik niet,ga ik opzoeken, maar ik durf te stellen dat als de Tros.AVRO,NCRV,E.O.,BNN,VARA,VPRO,NPS,samen een organisatie vormen en "Algemene Omroep Nederland" gaan heten, dezelfde programma's gemaakt worden van dezelfde kwaliteit alleen met 40% minder mensen dus 40% goedkoper.Jouw en mijn geld!

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door flepp »

Met armoede uiteraard de progamma s die je dan krijgt voorgeschoteld, over de salarissen heb ik geen oordeel.
Geloof niet dat het 40% goedkoper kan en de zelfde kwaliteit, wel dat er bespaard kan worden deels ten kosten van progamma s die een kleiner publiek bereiken, deze hebben ook net zo goed recht op hun proggamma s die hun intressen hebben ook zij betalen belasting.
Wat zullen medewerkers kosten aan gemeenschapsgeld die ontslagen worden. :shock:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: protestactie-vara

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Wat mij betreft vegen ze alle maatschappelijk georienteerde, politiek verantwoorde en Arabisch ondertitelde (!) programma's op 1 hoop en gaat dat op 1 zender die een beetje subsidie krijgt. De rest mag commercieel gaan. Er zit bij de publieke omroep genoeg talent en creativiteit, met wat meer geld valt er meer van te maken. En dan mag er best een reclame blok tussendoor.

Gesloten