LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de keukenconcurent is ook mandemakers

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
nijssen

de keukenconcurent is ook mandemakers

Ongelezen bericht door nijssen »

hierbij kom ik even terug over de afhandeling van de keuken
concurent dit onder werp heb ik all een keer geplaats
maar nu is het zo ver ,Naar tweemaal gebeld te zijn door de keuken boer. met de mededeling allers komt goed .maar dat is niet waar
van morgen om 930 kwam de firma mandermakers met de kasten
maar de afspraak was van de dir dat allers gedaan zal worden
want deze klachten wiilen wij niet. Dus de monteur gebeld naar zijn bedrijf en daar werdt ge woon gezegt alleen maar afgeven
de monteur heef gekeken maar hij zag all dat het niet goed is.
dus deze keuken boer houd zich niet aan de afspraak
het is voor ons gewoon een snoeppies zaak en een cent kopen

dusmensen kijk uit want als het geld binnen is dan zijn ze niet thuis

Gast

Re: de keukenconcurent is ook mandemakers

Ongelezen bericht door Gast »

het klopt dat keuken concurrent een onderdeel van mandemakers is ik ben zelf oud werknemer al daar ik kan het dus weten, het is een bedrijf dat niet helemaal zuiver werkt je moet als verkoper het onderste uit de kan halen en als de klant 10.000 heeft moet je er 15.000 van maken al kost die maar 8.000 het is nogmaals een raar bedrijf ze betalen hun personeel niet eens uit zoals het zou moeten ik heb nog steets behoorlijk wat geld van ze tegoed

met vriendelijke groet sander

gastig

Ongelezen bericht door gastig »

Echt?
Is concurrent echt een onderdeel van Mandemakers?

Stop de persen!
Hot news!

nijssen

Ongelezen bericht door nijssen »

ik stop pas als de keukenconcurent zijn afspraken na komt
en niet zeggen wij plaatsen de rest en sorry met belofters . zij komen het toch niet na groetjes

Broekhuizen

Ongelezen bericht door Broekhuizen »

Wij hebben in jl 11mei (`n dag voor moederdag) een koopovereenkomst getekend bij de keukenconcurrent in Woerden.
Wij wilden hiervan, in eerste instantie vanaf.
Maar dit zou ons dan 30% van de overeen gekomen bedrag kosten.
Tevens hadden we een gespecificeerde nota gevraagd, met daar in de netto prijzen, dit was ons in eerste ook toegezegd. Maar daar hebben we 4maanden opgewacht door dit na (tweemaal aan toe te hebben laten tekenen) toen kregen wij eindelijk bericht, maar alleen `n bruto gespecificeerde waarop niet het (totale)bedrag op voorkwam die wij waren overeengekomen volgens de koopovereenkomst.

De betalingsregeling die men hanteerd is deze: men moet het totale bedrag voor dat de keuken geleverd is/wordt in haar bezit hebben(12dagen voor de levering moet het geld worden overgemaakt op hun rekening. Gezien het feit dat er tegenwoordig veel bedrijven failliet gaan, zijn we bang gezien de verhalen over de levering en het niet nakomen van de juiste onderdelen van je keuken. Kan je naar ons inziens, naar je geld kan fluiten, of je moet ruim een half jaar wachten op je bestelling mits het bedrijf nog bestaat?.

Onze vraag is hoe hierop te anticiperen?.

Gaarne uw reactie,

Met vriendelijke groeten,
Fam. Broekhuizen te Zeist.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Broekhuizen

Je hebt gewoon het recht om te weten wat er gekocht is , en voor welke prijs.

Uit eigen ervaring weet ik dat een keukenwinkel niet van een aangetekende brief onder de indruk is, en vaak niet eens reageert.
Wat je in de aangetekende brief dus altijd moet doen:
-geef een redelijke termijn (2 a 3 weken) om de brief te beantwoorden
-Geef aan dat bij het uitblijven van antwoord, je veronderstelt dat de keukenwinkel stilzwijgend accoord gaat met .........(in jouw geval kostenloze ontbinding koop)
Zo moet de keukenwinkel antwoorden om eigen positie niet te ondergraven.

Voor meer info over de volledige vooruitbetaling, zie onderstaand topic
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16398

Gast

waarom ondertekenen mensen zo snel een papier. dit snap ik echt niet op deze manier ben je jezelf te dom af.

Gast

ja sorry denk te snel gelezen dacht dat men een offerte had getekend maar zie nu een koopoveernkomst was sorry te snel gelezen denk ik

Gast

rijkbroekhuis
Gast

Geplaatst op 06 Apr 2004 15:58 door rijkbroekhuis

--------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben onze keuken gekocht bij een kleine zaak in bouwmaterialen, keuken en badkamers. De naam van deze keurig,
nette zaak zonder opdringerige verkopers in van Gils pak en stropdas is:
v.d. Pol in Kootwijkerbroek.

Ik heb geen idee waar onze buren destijds (11 jaar geleden) de veel te dure keuken destijds hebben gekocht. Keukens die je verplicht via een
aannemer bij een bepaalde zaak moet bestellen zijn trouwens meestal veel te duur!!!

Groeten,
Rijk Broekhuis
Broekhuizen
Geplaatst op: 11 Oct 2004 23:42 Onderwerp: keuken

Wij hebben in jl 11mei (`n dag voor moederdag) een koopovereenkomst getekend bij de keukenconcurrent in Woerden.
Wij wilden hiervan, in eerste instantie vanaf.
Maar dit zou ons dan 30% van de overeen gekomen bedrag kosten.
Tevens hadden we een gespecificeerde nota gevraagd, met daar in de netto prijzen, dit was ons in eerste ook toegezegd. Maar daar hebben we 4maanden opgewacht door dit na (tweemaal aan toe te hebben laten tekenen) toen kregen wij eindelijk bericht, maar alleen `n bruto gespecificeerde waarop niet het (totale)bedrag op voorkwam die wij waren overeengekomen volgens de koopovereenkomst.

De betalingsregeling die men hanteerd is deze: men moet het totale bedrag voor dat de keuken geleverd is/wordt in haar bezit hebben(12dagen voor de levering moet het geld worden overgemaakt op hun rekening. Gezien het feit dat er tegenwoordig veel bedrijven failliet gaan, zijn we bang gezien de verhalen over de levering en het niet nakomen van de juiste onderdelen van je keuken. Kan je naar ons inziens, naar je geld kan fluiten, of je moet ruim een half jaar wachten op je bestelling mits het bedrijf nog bestaat?.

Onze vraag is hoe hierop te anticiperen?.

Gaarne uw reactie,

Met vriendelijke groeten,
Fam. Broekhuizen te Zeist.
Familie van elkaar of dezelfde persoon?

WD

Ongelezen bericht door WD »

de mandemakersgroep bestaat uit BRUGMAN KEUKENS, MANDEMAKERS KEUKENS, KEUKEN KAMPIOEN, KEUKEN CONCURENT, KEUKEN MAXX, NIEUWENHUIS KEUKENS, 50% GRANDO KEUKENS, VAN REEuWIJK KEUKENS, DE KEUKENHAL en misschien nog wel meer. Deze bedrijven vallen dus onder een en dezelfde eigenaar namelijk Ben Mandemakers uit Waalwijk. Op keukenboulevards tref je ze ook altijd samen. Een andere keukenzaak wordt er niet geaccepteerd alleen van de DMG groep (de mandemakers groep). Consumenten hebben hier geen weet van en eigenllijk is dit belachelijk.

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

Zal de lijst nog even completeren.

Klijn Keukens, Keukendump, Piet Klerkx Keukens, HC Keukens,
Wooning Keukens, Tinello, Grando Retail en Keukenhuys De Tweede Kamer,

Maken het rijtje compleet.

Gast

En tot slot NUVA keukens. HC keukens bestaat niet meer!

fam hoevenaars

Ongelezen bericht door fam hoevenaars »

:D wij hebben echt hele goede ervaringen met de keuken-concurent.
keuken voor een mooie prijs vriendelijke verkoper en echt een super serveice.
dat wilde wij heel even kwijt.

gerald

Ongelezen bericht door gerald »

Scara vergeet je er niet een aantal!!
Ha Ha

zaza

Ongelezen bericht door zaza »

ik ben hans 54 jaar en heb tot 10 jaar geleden ruim 20 jaar in de keuken wereld gewerkt eerst als verkoper later als vertegen woordiger

mijn conclusie is dat er ook een hoop mensen zijn die zeuren om de kleinste millie meter terwijl ze der zelf niks voor over hebben

keuken zaken lossen altijd hun problemen op soms moeten ze inderdaad wel een paar weken wachten voor dat het deurtje vernieuwd is het moet tenslotte gemaakt worden meestal in duitsland

maar klanten zijn vaak van die arogante mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben . ik heb ze zo vaak mee gemaakt dat ze voor je neus aan het liegen zijn van hier tot tokio

DUS ECHT NIET ALTIJD HE

en gek genoeg zijn het altijd de zelfde die de markt verzieken

zaza

Ongelezen bericht door zaza »

ik ben hans 54 jaar en heb tot 10 jaar geleden ruim 20 jaar in de keuken wereld gewerkt eerst als verkoper later als vertegenwoordiger

mijn conclusie is dat er ook een hoop mensen zijn die zeuren om de kleinste miliemeter terwijl ze der zelf niks voor over hebben

de grote keuken zaken lossen altijd hun problemen op soms moeten ze inderdaad wel een paar weken wachten voor dat het deurtje vernieuwd is het moet tenslotte gemaakt worden meestal in duitsland

maar klanten zijn vaak van die arogante mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben . ik heb ze zo vaak mee gemaakt dat ze voor je neus aan het liegen zijn van hier tot tokio

DUS ECHT NIET ALTIJD HE

en gek genoeg zijn het altijd de zelfde die de markt verzieken

jef

Ongelezen bericht door jef »

wekr zelf bij mandenmakers kan je verzekeren het blijfen tot allemaal concurenten van elkaar test het zelf

het heeft wel een groot voordeel wij doen gezamelijke inkopen zowel apparaten als keukens en bezorging en montage dat scheeld veel in prijs voor de consument

en ieder voor zich blijft voor de prijs vechten

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

He jef,
als je keukens net zo lekker in elkaar zitten als je tekstgebruik dan wordt het hier alleen maar drukker.

Lekker "blijfen" doen daar.

Rayke

puschkinRed

Ongelezen bericht door puschkinRed »

Haha, superprachtig taalgebruik Jef!

Schept veel vertrouwen als je je offertes ook zo opmaakt.

Gesloten