LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Mobiel UPC

Peiling eindigde op 06 dec 2005 17:12

Voor
5
42%
Tegen
6
50%
Geen Mening
1
8%

Totaal aantal stemmen: 12

Har

Re: Mobiel UPC

Ongelezen bericht door Har »

G7

Thank yoy verry in de muts voor de positieve benadering.

Mijn engels is een soort steenkolen engels, tenminste dat wordt verteld door mijn engelse zwager.

Onderstaand is mijn lijfmotto;

To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!

Johannes44

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Har, je kletst om de hete brei heen!!! Je hebt DUIDELIJK gezegd dat je "al belde met UPC Mobiel en dat je geen enkele klacht had"

En nu ineens bel je NIET met UPC? haha, je praat jezelf tegen, ongelooflijk sneu figuur ben je. Nu ineens de vermoorde onschuld uithangen! het bewees dat je louter en alleen probeert in dit forum te provoceren en positief te doen over UPC, zonder dat je feedback hebt!

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Johannes, was jij niet de beste in provoceren en uit je nek kletsen?

Ik heb van jou tot nu toe alleen nog maar vevelende en misselijke postingen gezien.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb van jou tot nu toe alleen nog maar vevelende en misselijke postingen gezien.
Van jou hebben we ook nog niet veel meer gezien dan waar je anderen van beticht, steek je hand eerst maar eens in eigen boezem(s) :)

Har

Agro,

Ik heb de sim kaarten van mobiel UPC verscheurd, bedankt voor jouw vriendelijke adviezen.

Johannes, schelden is niet nodig , toch ?

:P :roll: :idea:

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Har, nu ik toch even op het forum ben! Wat heb jij toch met alcohol? :lol:

Ik dacht echt wel, dat ik ook wat engels kon, maar dit begrijp ik niet zo goed. Dom zeker hè? Ja, ook blond. :P

Goed weekend. :wink:

agro

Denk dat har continue in de olie is, tenminste wat de inhoud van zijn postings betreft geven deze alle aanleiding toe dit te onderschrijven.

Har

Hoi G 7.

Ook een prettig weekend.

Onderstaand is een klasieker uit Hamlet.

Ironisch bedoelt:

Denk niet dat drank het probleem oplost ( bijvoorbeeld het gemis van UPC )

agro

Ga je nu ook terug naar KPN Har?
KPN bied nu ook paketten Ineternet plus bellen, tegen voordeliger prijzen dan je vriendjes van upc.
En bovendien met meer mogelijkheden wat wil je nog meer.
Bovendien gaan ze ook nog eens het kopernetwerk vervangen door glasvezel en bieden ze binnen afzienbare tijd ook nog eens tv aan.
Kan je helemaal zonder die arrogante onbeschofte en irritante upc.

oftewel de Ultime Problemen Compagnie

gametheo

Ongelezen bericht door gametheo »

Onlangs heb ik een kaart aangevraagd bij UPC , dat was gratis en er zou 2,50 beltegoed op staan.

Krijg nu een mail met de volgende tekst:
------------------------
UPC Mobile actie

Je hebt je onlangs aangemeld voor de UPC Mobile actie. UPC Mobile heeft echter al een aanvraag ontvangen op het door jou aangegeven adres. Helaas kan UPC Mobile maar één gratis sim-kaart per adres verstrekken.

UPC Mobile producten zijn natuurlijk ook gewoon te koop. Kijk voor verkooppunten of meer informatie op www.upcmobile.nl of bel 0800 - 0603.

Met UPC Mobile bel je al voor € 0,18 per minuut en sms je al voor € 0,09 per bericht. UPC Mobile heeft het laagste standaardtarief voor prepaid bellen in Nederland. Het starttarief is € 0,10.

Met vriendelijke groeten,

UPC Mobile
---------------------------------------------

Er is geen simkaart aangevraagd op mijn adres , niet door mij of mijn vriendin en we hebben ook niks ontvangen.

Vage gasten daar.

En de goedkoopste zijn ze ook niet zoals ze melden.

Groetjes Theo

bdeswart

Ongelezen bericht door bdeswart »

UPC heeft dit keer technisch geen moeite hoeven doen een (mobiel) "netwerk" op te zetten. Ze maken gewoon gebruik van het al reeds bestaande Orange netwerk. Dit netwerk functioneert prima.
Dus over de kwaliteit maak ik me geen zorgen.

Als 't iets was wat UPC zelf moest onderhouden, dan zou ik me wel zorgen maken. Dat heeft met mijn slechte ervaringen met UPC kabelinternet te maken.

Verder kan ik alleen nog aangeven dat de er bij UPC administratief ook af en toe wat hapert. Ik heb wijzigingen meestal twee keer moeten doorgeven voor ze uitgevoerd werden. Ook bij de facturatie van diensten heb ik dit jaar meerdere malen een bedrag moeten laten corrigeren.

Tot dusver mijn gedachten over UPC mobile.

Gesloten