LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen tiscali adsl abonnement

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
suus!
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:30

opzeggen tiscali adsl abonnement

Ongelezen bericht door suus! »

In juli ben ik overgestapt van tiscali (via KPN) naar tiscali adsl met telefonie. Nu ga ik in februari verhuizen en zou mijn abonnement graag opzeggen, maar weet niet of dat wel kan.

Ik ben bang dat ik straks 5 maanden lang moet betalen voor een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken (zou wel willen, maar kan niet).

Is er iemand die hiermee ervaring heeft?

rabartels
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 nov 2004 23:02

Re: opzeggen tiscali adsl abonnement

Ongelezen bericht door rabartels »

lees eerst uw contract of de algemene voorwaarden door, die geven misschien al antwoord op uw vraag

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: opzeggen tiscali adsl abonnement

Ongelezen bericht door maybe »

bel tiscali en vraag het.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: opzeggen tiscali adsl abonnement

Ongelezen bericht door Fiore »

mij lijkt dat je tiscali gewoon zult moeten betalen die laatste vijf maanden, hoe jammer ook. je bent een abonnement voor een jaar aangegaan, en daar zullen ze je wel aan houden. waarom dat bij jou niet kan weet ik niet maar je hebt normaal gesproken nl. de mogelijkheid je aansluiting mee te verhuizen, als je ergens heen verhuist waar bijv al een andere adsl aansluiting is is dat natuurlijk ook niet echt tiscalis probleem. maar je kunt altijd gewoon proberen op te zeggen, wellicht heb je mazzel.
correct me if i'm wrong

Gesloten