HALLO ,
WIJ WILLEN EEN KEUKEN KOPEN BIJ EIGEN HUIS KEUKENS IN HOUTEN
(UTRECHT).HEEFT IEMAND ERVARING MET DIT BEDRIJF QUA SERVICE,
KWALITEIT EN AFTERSALE?
DIT BEDRIJF IS AANGEDRAGEN DOOR BOUWBEDRIJF BOUWFONDS-FORTIS.
GROETJES,
GROTE BEER[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EIGEN HUIS KEUKENS
-
Re: EIGEN HUIS KEUKENS
Wij zijn er ook wezen kijken (Hoevelaken), zijn er keurig geholpen en hadden er een hele leuke keuken gezien en hadden er een goed gevoel bij. Het probleem was echter dat ik graag wilde weten wat de kwaliteit van de keuken was. Ze wilden echter niet vertellen wat het merk van de keuken was. Ze hielden vast aan het feit dat het een eigen huis keuken was en dat die niet te vergelijken was. Na nog een aantal andere zaken bezocht te hebben bleek het een rotpunkt keuken te zijn. Aangezien wij een serie laden van 100 cm en 90 cm naast elkaar wilden hebben willen hebben moet het sluitwerk goed zijn. Bij een andere zaak die ook rotpunkt verkoopt heb ik me laten vertellen dat rotpunkt niet gebruik maakt van topkwaliteit sluitwerk en hebben daarom besloten de keuken niet te nemen. Bovendien kwam de voorzichtige prijs die ze me noemden niet in de buurt van de schatting die ik zelf gemaakt had. Ik heb dus wel een goed gevoel over de zaak, maar ik zou toch ook even bij andere zaken zoeken om een prijsvergelijk te kunnen maken.
Groeten Michel
Groeten Michel
Re: EIGEN HUIS KEUKENS
Ik wil het hele bovenste rijtje vullen met mijn naam! Sorry.