LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Willems »

Santygo,

Ik vind die grafieken prima waarvoor mijn dank. Mij ging het om duidelijke historische exacte absolute cijfers. Ik heb jouw grafieken oppervlakkig bekeken en kon de door Dexia aangerekende koers op 6 december 2000 €14.47 KPN niet zo direct terugvinden. Nogmaals het gaat om exacte cijfers en niet bij benadering! Ik hoop voordat jij mij aanvalt dat het niet onsportief overkomt. Je hebt toch ook mijn cijfers afkomstig van Yahoo ontvangen of niet? Duidelijker kan het niet!!!

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door santygo »

Logisch, er is niet gehandeld op 14.47

Niks bij benadering, mijn cijfers zijn exact!

Van de grafieken kan ik alleen een schermafdruk maken. Als ik ben ingelogd bij Chartnet en ik zet de muiscursor op de candle, dan krijg ik een pop-up met alle info van de betreffende dag.
Dat kan ik niet kopiëren in een mail.

Neem een abbo op Chartnet ( proef is gratis ) en probeer het uit!!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Willems »

Waarom zou ik? Ik geloof dat je nu bezijden de zaak bent. Dexia had op 6 december 2000 mij 14.47 in rekening gebracht. Nu zegt jij er werd niet gehandeld! Gehandeld of niet er werd 14.47 in rekening gebracht, waarvan de officiële notie nergens te vinden is. Of jouw werk grafieken overeenkomt met de cijfers van Yahoo, zal er niets aan de hand zijn. Maar indien jij zegt de koers KPN op 6 dec 00 15,05 is, dan krab ik achter mijn oren omdat Dexia dan mij minder in rekening had gebracht, hetgeen ik langzalzeleven, nooit gelooft.
Tenslotte jouw werk grafieken zullen wel prima zijn, maar in mijn geval
niet zo relevant.

Gomez

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Gomez »

Meneer Willems, het is beter u zorgvuldig te informeren voordat u met grote stelligheid verkeerde zaken gaat presenteren, daarmee voorkomt u dat u mensen op het verkeerde been zet met een broodje aap!

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door santygo »

Voor jou relevant of niet is voor mij onbelangrijk, ik weet maar één ding, en dat is dat ik zelf regelmatig handel in opties en vooral furures op basis van deze informatie.
Ik zie mijn eigen transacties binnen één seconde bij times and sales.
Ik gebruik het orderboek om op het juiste moment de limietorder in te leggen.
Ik wordt er op afgerekend op mijn banksaldo en ga er dus van uit dat de info juist is.
Tot nu heeft er nog nooit iets aan gemankeerd.

Truste

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Willems »

Santiago

Wat heeft dat nou te maken met jouw werk. Het is simpel, jouw cijfers zijn ok en de cijfers die ik jou voorgelegd had van Yahoo zijn kennelijk fout op grond van jouw inzichten. Maar dat ik op een leugen ben betrapt en mensen op de verkeerde been zet, lijkt mij suggestieve verdachtmaking, waarvoor ik jou kwalijk neem. Ik had je de bron van de cijfers vermeld en zelf een copie voorgelegd, waarom zou ik dan een leugenaar zijn?

Nee, Santiayo, laat ik maar zeggen: jouw cijfers zijn correct en die van Yahoo verkeerd, einde discussie!

Jaap Blauwhoed
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2005 22:36

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Jaap Blauwhoed »

Willems je bent hardleers,

Als je de koersen van Yahoo Finance gebruikt voor KPN, dan krijg je de Quotes van de NYSE dit staat voor
New York Stock Exchange
. Even voor je informatie hier wordt gehandeld in US Dollar.

In december 2000 stond de Dollar hoger dan de EURO, voor de beurscrash, voor de aanslagen en voor het ineenvallen van de Internethype.

Verhouding US Dollar / EURO = 1,1365 op 6 december 2000

Nu dan je Quotes,

6 dec 13.44 13.56 12.81 13.12 omgerekend naar EURO (dus X 1,1365)

6 Dec 15,28 - 15,41 - 14,56 - 14,91

In mijn geheugen staat dat je in het verleden hier al eens eerder op gewezen was, hou dus op met mensen de verkeerde kant opsturen!

Als je bent afgerekend op 14,47 kun je er dus vanuitgaan dat de koers die dag nogal is opgelopen, omdat de beurs in New York pas om 16:00 Lokale tijd Amsterdam opengaat en om 22:00 lokale tijd Amsterdam sluit.

Gomez

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door Gomez »

Willems moet toch van betere huize komen als hij peren voor vijgen wil verkopen!

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door jll »

http://finance.yahoo.com/q/hp?s=KPN.AS& ... f=2000&g=d
Dit is de juiste link, Willems gebruikt inderdaad koersen van NYSE, in dollars

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: beginkoers certificaat winstver10dubbelaar

Ongelezen bericht door santygo »

Willems heeft ook naar mij een schermafdruk van zijn info gestuurd. Ik denk dat het verschil in de € of $ koersen hem ontgaat, en dat hij daarom na de uitleg van Jaap Blauwhoed niet meer reageert.
Laten we er verder niet meer op reageren en ook andere topics hierover sluiten.

Er is aangetoond dat de koersen die ik gaf de juiste zijn.
Ik Zoek heeft de koersen van de 10 fondsen die hij zocht gisteren al van mij gekregen en kan er mee aan de slag.

Succes!









punt.

Gesloten