| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] regeling
regeling
ik heb toch gekozen voor de duisenberg regeling.ik wil er wel vanaf.het duurt nog ruim een jaar volgens mijn advocaat vooor er word geprocedeerd.ik heb nu een restschuld van ruim 2000 euro.ik krijg mijn inleg van 44x 99,00 euro wel niet terug.een eegaleaser.
Re: regeling
Voor € 6356,== ga je niet naar de rechtbank,?( inleg + rest)
als je een 3000,00 reserveert voor een goede advocaat, en geduld oefent hou je er nog ongeveer 3356,-- aan over.
daar wil ik wel even over na denken,
als je de restschuld van 2000, kwijt gescholden krijgt.
doe je dus de moeite voor de inleg van € 4356,==( minus advocaat)
en je gevoel van (althans Ik) eigenwaarde.
Janny
als je een 3000,00 reserveert voor een goede advocaat, en geduld oefent hou je er nog ongeveer 3356,-- aan over.
daar wil ik wel even over na denken,
als je de restschuld van 2000, kwijt gescholden krijgt.
doe je dus de moeite voor de inleg van € 4356,==( minus advocaat)
en je gevoel van (althans Ik) eigenwaarde.
Janny
-
nooitmeeraandelen
Voor 30% van alles wat ze er voor je uitslepen boven de d-regeling
voert Leaseproces een rechtszaak voor je.
In geval van Eegalease is het volgens mij alleen maar een kwestie van
tijd en geduld!
Laat je niet kisten!
Groeten,
Anneke
voert Leaseproces een rechtszaak voor je.
In geval van Eegalease is het volgens mij alleen maar een kwestie van
tijd en geduld!
Laat je niet kisten!
Groeten,
Anneke
Hallo,
Ik heb nog even een vraagje over de Duisenberg-regeling.
Ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer.
Wij zijn aangesloten bij de stichting Lease Verlies.
Wij hadden een contract bij Dexia, maar daar die hebben
wij voor 01-05-2005 weggedaan. Alles betaalt dus, rente'
boetes en weet ik veel wat nog meer. In ieder geval hebben
wij nu niks meer te maken met die ellendige aandelen.
Nu zijn wij toch ook een slachtoffer van die duistere praktijken.
Kan iemand mij in boerenkool nederlands uitleggen of wij ook
in aanmerking voor deze regeling of niet?????
Ik heb nog even een vraagje over de Duisenberg-regeling.
Ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer.
Wij zijn aangesloten bij de stichting Lease Verlies.
Wij hadden een contract bij Dexia, maar daar die hebben
wij voor 01-05-2005 weggedaan. Alles betaalt dus, rente'
boetes en weet ik veel wat nog meer. In ieder geval hebben
wij nu niks meer te maken met die ellendige aandelen.
Nu zijn wij toch ook een slachtoffer van die duistere praktijken.
Kan iemand mij in boerenkool nederlands uitleggen of wij ook
in aanmerking voor deze regeling of niet?????
-
Martinvdm
Hallo,
Wat versta je onder weggedaan...? Heb je de 'Dexia Regeling' geaccepteerd...?
Ik denk dat je te overhaast geweest bent en nu nergens meer aanspraak op kan maken. Het contract is beeindigd en klaar...
Groet,
Martin
Wat versta je onder weggedaan...? Heb je de 'Dexia Regeling' geaccepteerd...?
Ik denk dat je te overhaast geweest bent en nu nergens meer aanspraak op kan maken. Het contract is beeindigd en klaar...
Groet,
Martin
Hallo,
Laat ik het zo zeggen.
Wij hebben ons voor de rest van ons leven in de schulden
gestoken, om van de aandelen af te komen.
Dan ben je toch net zoveel slachtoffer als iemand die de
contacten na 01-05-2005 heeft beëindigd?
Kan iemand mij dan uitleggen waarom wij geen regeling krijgen
en de mensen die sinds 01-05-2005 van de contracten af zijn wel???
Groetjes,
Laat ik het zo zeggen.
Wij hebben ons voor de rest van ons leven in de schulden
gestoken, om van de aandelen af te komen.
Dan ben je toch net zoveel slachtoffer als iemand die de
contacten na 01-05-2005 heeft beëindigd?
Kan iemand mij dan uitleggen waarom wij geen regeling krijgen
en de mensen die sinds 01-05-2005 van de contracten af zijn wel???
Groetjes,
Vraag en antwoord over Duisenberg regeling
http://www.platformaandelenlease.nl/Vee ... vragen.htm
Of je in aanmerking komt voor een schade vergoeding hangt af van het type contract.
Contracten die niet met een restschuld kunnen eindigen zijn uitgesloten van het eerdere AANBOD en worden in de Duisenberg regeling met een 10% op het koersverlies gecompenseerd.
Je moet dan wel alle termijnen voldaan hebben.
Lees het artikel Vraag en antwoord en geef jou situatie weer er zijn velen die ervaring hebben met (gunstige) afhandeling binnen rechter.
Iedereen kan zich verweren tegen een afrekening dat mag altijd en is niet gebonden aan een verjaring van afsluiten.
Wel heb je dan eventueel te maken met een verjaringstermijn voor onverschuldigde betaling als je de inleg terugvordert (vijf jaar).
Als je een verjaarde vordering heb je weliswaar geen rechtsvordering meer maar kan je nog wel verrekenen als de andere partij een vordering op je heeft.
Schrijf vandaag nog een brief dat je alsnog bezwaar maakt tegen een afkoop. In princiepe staat de Duisenberg regeling ook open voor contracten die reeds afgekocht zijn. Echter na een uitspraak via de rechter kan alleen door een beroep in te stellen aangevochten worden.
http://www.platformaandelenlease.nl/Vee ... vragen.htm
Of je in aanmerking komt voor een schade vergoeding hangt af van het type contract.
Contracten die niet met een restschuld kunnen eindigen zijn uitgesloten van het eerdere AANBOD en worden in de Duisenberg regeling met een 10% op het koersverlies gecompenseerd.
Je moet dan wel alle termijnen voldaan hebben.
Lees het artikel Vraag en antwoord en geef jou situatie weer er zijn velen die ervaring hebben met (gunstige) afhandeling binnen rechter.
Iedereen kan zich verweren tegen een afrekening dat mag altijd en is niet gebonden aan een verjaring van afsluiten.
Wel heb je dan eventueel te maken met een verjaringstermijn voor onverschuldigde betaling als je de inleg terugvordert (vijf jaar).
Als je een verjaarde vordering heb je weliswaar geen rechtsvordering meer maar kan je nog wel verrekenen als de andere partij een vordering op je heeft.
Schrijf vandaag nog een brief dat je alsnog bezwaar maakt tegen een afkoop. In princiepe staat de Duisenberg regeling ook open voor contracten die reeds afgekocht zijn. Echter na een uitspraak via de rechter kan alleen door een beroep in te stellen aangevochten worden.
sab 21,
Als je antwoord wil krijgen op jouw vraag zul je toch meer gegevens moeten prijs geven.
Heb je het dexia aanbod aangenomen?
Welk soort contract had je?
Ben je Eegaleaser?
Vrgr pewi
Als je antwoord wil krijgen op jouw vraag zul je toch meer gegevens moeten prijs geven.
Heb je het dexia aanbod aangenomen?
Welk soort contract had je?
Ben je Eegaleaser?
Vrgr pewi
-
Martinvdm
Juist Pewi....
Op basis van deze gegevens kunnen we niks adviseren...
Anders moet deze persoon contact opnemen met een adviseur van PAL of Leaseproces enz...
Groet,
Martin
Op basis van deze gegevens kunnen we niks adviseren...
Anders moet deze persoon contact opnemen met een adviseur van PAL of Leaseproces enz...
Groet,
Martin
ik heb denk ik hetzelfde gedaan als sab21.
Ik heb mijn contract (allround effect) na 4.5 jaar beindigd, dus voor de minimale looptijd. Dit was in Januari, dus voor de Duisenberg regeling. Reden was dat ik geen hypotheek kon krijgen ivm BKR, en bovendien kon ik ergens anders geld lenen voor minder dan 12 %. Deze redenen heb ik Dexia via aangetekende brief verteld, maar dus toch een afwijzing gehad.
Wat kan ik nu nog doen ?
Dank voor de tips...Gabrie
Ik heb mijn contract (allround effect) na 4.5 jaar beindigd, dus voor de minimale looptijd. Dit was in Januari, dus voor de Duisenberg regeling. Reden was dat ik geen hypotheek kon krijgen ivm BKR, en bovendien kon ik ergens anders geld lenen voor minder dan 12 %. Deze redenen heb ik Dexia via aangetekende brief verteld, maar dus toch een afwijzing gehad.
Wat kan ik nu nog doen ?
Dank voor de tips...Gabrie