LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukens een negatieve ervaring

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
wes

Keukens een negatieve ervaring

Ongelezen bericht door wes »

Wij hebben in januari 2005 een keuken gekocht bij KEUKENTREND in Alphen.
De keuken is volgens het rapport van Eigen Huis slordig geplaatst en de leverancier weigert hem af te maken. :cry: :cry: Tevens heeft hij ons huis verbouwd hierover zijn wij beslist niet tevreden. :cry:

We zijn nu meer dan een jaar verder en ondanks het ingebreke stellen door een advocaat blijft KEUKENTREND weigeren het werk af te maken en de fouten te verhelpen. Ik voel me in de steek gelaten door de leverancier. Voor meer informatie zie onze website op www.keukentrend-alphen.nl
Laatst gewijzigd door wes op 14 mar 2006 21:27, 12 keer totaal gewijzigd.

Punthoofd

Re: Keukens een negatieve ervaring

Ongelezen bericht door Punthoofd »

Hallo,

Ben je rechtsbijstand verzekerd? Zo ja, dan adviseer ik je om een in gebrekestelling te versturen naar deze leverancier en diens hoofdkantoor. Neem contact op met je rechtsbijstand over het hoe en wat. Meestal komen ze dan wel in actie

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

succes

HTK

Ongelezen bericht door HTK »

:D

Keukentrend te Alphen aan den Rijn heeft bij mij op uitstekende wijze een keuken geplaatst, na afvoer etc. van de oude keuken. een ieder die inmiddels de keuken heeft gezien is er enthousiast over, dus ik begrijp de klacht van WES niet ! als er al iets fout is gegaan, lijkt het mij bij deze keukenleverancier zo te zijn dat dat adequaat wordt opgelost ! misschien heeft WES wel onterechte eisen ?

superrobbie

Ongelezen bericht door superrobbie »

en HTK jij werkt er zeker.....
en anders vind ik het heel knap dat jij vanachter je computer kunt oordelen of wes zijn klachten onterecht zijn ......
dat jouw keuken goed is betekend niet meteen dat het een goede zaak is...jij hebt waarschijnlijk geluk gehad...

wes

Ongelezen bericht door wes »

Beste HTK.

Ik heb je berichtje gezien ik zou zeggen kom eens kijken en als je dat niet wilt stuur mij een mailtje zodat je het zelf kan zien op de nog te openen website. Verder wil ik nog opmerken dat ik in het bezit ben van een rapport van Eigen Huis met 49 punten van kritiek op de verbouwing en het plaatsen van de keuken. Beiden zijn uigevoerd door keukentrend. :( :twisted: Jammer trouwens dat je hebt gekozen voor een anonieme reactie zodat ik niet in staat ben je rechtstreeks per e-mail te benaderen. Tevens vraag ik mij af of de opmerking "jij werkt er zeker" van superrobbie waar is? DUS LAAT EEN WAT VAN JE HOREN AL IS HET MAAR OM DIT EVT. MISVERSTAND UIT DE WERELD TE HELPEN.

Wes

Gesloten