LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geld retouractie van black & decker
geld retouractie van black & decker
enkele maanden geleden actie van black & decker geweest met 10 en 20 euro retour na aankoop van gereedschap.
zou in oktober uitbetaald worden.
nog steeds niet gebeurd.
nietszeggende mailtjes teruggehad en dat ik met een belgisch callcenter contact moest opnemen.
zijn er al mensen die wel geld hebben gehad of zijn er mensen die dezelfde negatieve antwoorden van zo'n "gerenommeerd" bedrijf terug hebben gehad
zou in oktober uitbetaald worden.
nog steeds niet gebeurd.
nietszeggende mailtjes teruggehad en dat ik met een belgisch callcenter contact moest opnemen.
zijn er al mensen die wel geld hebben gehad of zijn er mensen die dezelfde negatieve antwoorden van zo'n "gerenommeerd" bedrijf terug hebben gehad
Laatst gewijzigd door sam1965 op 13 nov 2005 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 sep 2005 11:00
Re: geld retouractie van black & decker
Ik heb mijn geld ook nog niet ontvangen. Heb wel mailcontact gehad:
Beste,
Door technische redenen is er een vertraging opgelopen met de betaling.
Iedereen die meedeed aan deze actie gaat tegelijk zijn/haar bedrag teruggestort krijgen. Zodra black&decker zijn akkoord geeft wordt het bedrag gestort; dat kan elk moment zijn.
Onze excuses hiervoor.
Mvg,
Natalie
--------------------------------------------------------------------------------
Van:
Verzonden: di 8/11/2005 22:01
Aan: Link2biz; [email protected]
CC: [email protected]
Onderwerp: RE: acties B&D Praxis
Geachte heer/mevrouw,
Wanneer krijg ik de 20 euro van de cashback-actie teruggestort op mijn bankrekening. Oktober is reeds voorbij en er staat nog niets op mijn rekening. De piranha accessoire set heb ik uiteindelijk wel ontvangen.
In afwachting op uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Beste,
Door technische redenen is er een vertraging opgelopen met de betaling.
Iedereen die meedeed aan deze actie gaat tegelijk zijn/haar bedrag teruggestort krijgen. Zodra black&decker zijn akkoord geeft wordt het bedrag gestort; dat kan elk moment zijn.
Onze excuses hiervoor.
Mvg,
Natalie
--------------------------------------------------------------------------------
Van:
Verzonden: di 8/11/2005 22:01
Aan: Link2biz; [email protected]
CC: [email protected]
Onderwerp: RE: acties B&D Praxis
Geachte heer/mevrouw,
Wanneer krijg ik de 20 euro van de cashback-actie teruggestort op mijn bankrekening. Oktober is reeds voorbij en er staat nog niets op mijn rekening. De piranha accessoire set heb ik uiteindelijk wel ontvangen.
In afwachting op uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Re: geld retouractie van black & decker
Wel een mailtje, maar nog geen geld.
-------------------------------------------
Van: Link2biz
Verzonden: maandag 7 november 2005 14:37
Beste,
Door fraude is er een vertraging opgelopen met de betaling.
Iedereen die meedeed aan deze actie gaat tegelijk zijn/haar bedrag teruggestort krijgen. Zodra black&decker zijn akkoord geeft wordt het bedrag gestort; dat kan elk moment zijn.
Onze excuses hiervoor.
Mvg,
Natalie
-------------------------------------------
Van: Link2biz
Verzonden: maandag 7 november 2005 14:37
Beste,
Door fraude is er een vertraging opgelopen met de betaling.
Iedereen die meedeed aan deze actie gaat tegelijk zijn/haar bedrag teruggestort krijgen. Zodra black&decker zijn akkoord geeft wordt het bedrag gestort; dat kan elk moment zijn.
Onze excuses hiervoor.
Mvg,
Natalie
Re: geld retouractie van black & decker
gufje heb jij je geld al gehad??
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 sep 2005 11:00
Re: geld retouractie van black & decker
Nog steeds géén geld, wel het volgende berichtje.... Goede reclame voor B&D....
Beste,
De cash back actie was voorzien om op 19/9 te worden afgesloten, vanaf dan zouden alle geregistreerde inzendingen worden geëvalueerd, zodat alle mensen het bedrag zouden ontvangen waar ze recht op hebben.
Wegens het ongelooflijke succes van deze actie, is deze actie verlengd, waardoor de verwerking van de orders ook naar latere datum is opgeschoven.
De actie is inmiddels afgesloten en de evaluatie van de orders is ook achter de rug.
De terugbetaling mag u verwachten in de maand december.
We verontschuldigen ons voor deze vertraging waardoor u uw betaling niet in oktober mocht ontvangen, zoals de coupon vermeldt.
Met vriendelijke groeten,
Eveline Casaer
io
Mariëlle Janssens
Customer Service Supervisor
tel : +32 (2) 752 32 73
fax : +32 (2) 752 32 84
[email protected]
Beste,
De cash back actie was voorzien om op 19/9 te worden afgesloten, vanaf dan zouden alle geregistreerde inzendingen worden geëvalueerd, zodat alle mensen het bedrag zouden ontvangen waar ze recht op hebben.
Wegens het ongelooflijke succes van deze actie, is deze actie verlengd, waardoor de verwerking van de orders ook naar latere datum is opgeschoven.
De actie is inmiddels afgesloten en de evaluatie van de orders is ook achter de rug.
De terugbetaling mag u verwachten in de maand december.
We verontschuldigen ons voor deze vertraging waardoor u uw betaling niet in oktober mocht ontvangen, zoals de coupon vermeldt.
Met vriendelijke groeten,
Eveline Casaer
io
Mariëlle Janssens
Customer Service Supervisor
tel : +32 (2) 752 32 73
fax : +32 (2) 752 32 84
[email protected]
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: geld retouractie van black & decker
Wat in het vat zit verzuurt niet. Veel rente had die 10-20 euro ook niet opgeleverd, wel dan?
Het blijft wel gratis geld.
Hoe gaat het ondertussen met het klussen?
Het blijft wel gratis geld.
Hoe gaat het ondertussen met het klussen?
Re: geld retouractie van black & decker
Ik krijg mailtjes terug van dezelfde strekking. Had dit niet verwacht van een organisatie als Black en Decker, maar blijkbaar vinden weinig organisaties het nog nodig om afspraken na te komen.
Als ik weer een apparaat nodig heb, dan zal Black & Decker in elk geval direct afvallen, hoe goedkoop of goed of fijne actie ze ook hebben.
Dhr. Brabants (aftersales-manager) van Black en Decker stuurt de mails door naar Belgisch administratiekantoor. Iedere keer heb ik heb een mail of cc verstuurd naar hem ([email protected]). Ik kreeg keurig een leesbevestiging elke keer, tot vandaag: "Your message
To: Brabants, Dirk
Subject: Re: ACTIE - Geld terug
Sent: Tue, 29 Nov 2005 22:56:44 -0000
was deleted without being read on Fri, 2 Dec 2005 03:24:21 -0000".
Wat voor actie kunnen we ondernemen
Als ik weer een apparaat nodig heb, dan zal Black & Decker in elk geval direct afvallen, hoe goedkoop of goed of fijne actie ze ook hebben.
Dhr. Brabants (aftersales-manager) van Black en Decker stuurt de mails door naar Belgisch administratiekantoor. Iedere keer heb ik heb een mail of cc verstuurd naar hem ([email protected]). Ik kreeg keurig een leesbevestiging elke keer, tot vandaag: "Your message
To: Brabants, Dirk
Subject: Re: ACTIE - Geld terug
Sent: Tue, 29 Nov 2005 22:56:44 -0000
was deleted without being read on Fri, 2 Dec 2005 03:24:21 -0000".
Wat voor actie kunnen we ondernemen
Re: geld retouractie van black & decker
verzonden naar de de "heer"brabants
http://www.trosradar.nl/
geachte heer
neem eens een kijkje op de pagina's van de forums, jullie timmeren aardig met jullie acties die jullie niet nakomen.
inmiddels heb ik met een aantal benadeelde mensen al contact met de redactie van TROSRADAR,
we laten het er niet bij zitten, zeker niet als u ook nog de mailtjes ongelezen weg gaat gooien.
we zullen eens aardig reclame gaan maken over deze stijlloze behandeling.
ps. verder lezen kan ook op de site van het consumentenprogramma KASSA
http://kassa.vara.nl/portal?_mod=forum& ... 1892902820
http://www.trosradar.nl/
geachte heer
neem eens een kijkje op de pagina's van de forums, jullie timmeren aardig met jullie acties die jullie niet nakomen.
inmiddels heb ik met een aantal benadeelde mensen al contact met de redactie van TROSRADAR,
we laten het er niet bij zitten, zeker niet als u ook nog de mailtjes ongelezen weg gaat gooien.
we zullen eens aardig reclame gaan maken over deze stijlloze behandeling.
ps. verder lezen kan ook op de site van het consumentenprogramma KASSA
http://kassa.vara.nl/portal?_mod=forum& ... 1892902820
Re: geld retouractie van black & decker
Ook ik heb het onderstaande mailtje ontvangen en nog steeds geen geld.
---------------------------------------------------------------------------------
Beste,
De cash back actie was voorzien om op 19/9 te worden afgesloten, vanaf dan zouden alle geregistreerde inzendingen worden geëvalueerd, zodat alle mensen het bedrag zouden ontvangen waar ze recht op hebben.
Wegens het ongelooflijke succes van deze actie, is deze actie verlengd, waardoor de verwerking van de orders ook naar latere datum is opgeschoven.
De actie is inmiddels afgesloten en de evaluatie van de orders is ook achter de rug.
De terugbetaling mag u verwachten in de maand december.
We verontschuldigen ons voor deze vertraging waardoor u uw betaling niet in oktober mocht ontvangen, zoals de coupon vermeldt.
Met vriendelijke groeten,
Eveline Casaer
io
Mariëlle Janssens
Customer Service Supervisor
tel : +32 (2) 752 32 73
fax : +32 (2) 752 32 84
[email protected]
---------------------------------------------------------------------------------
Beste,
De cash back actie was voorzien om op 19/9 te worden afgesloten, vanaf dan zouden alle geregistreerde inzendingen worden geëvalueerd, zodat alle mensen het bedrag zouden ontvangen waar ze recht op hebben.
Wegens het ongelooflijke succes van deze actie, is deze actie verlengd, waardoor de verwerking van de orders ook naar latere datum is opgeschoven.
De actie is inmiddels afgesloten en de evaluatie van de orders is ook achter de rug.
De terugbetaling mag u verwachten in de maand december.
We verontschuldigen ons voor deze vertraging waardoor u uw betaling niet in oktober mocht ontvangen, zoals de coupon vermeldt.
Met vriendelijke groeten,
Eveline Casaer
io
Mariëlle Janssens
Customer Service Supervisor
tel : +32 (2) 752 32 73
fax : +32 (2) 752 32 84
[email protected]
Re: geld retouractie van black & decker
black en decker bemoeit zich er zelf niet meer mee zie onderstaand antwoord. een ontzettend goedkoop antwoord van b en d
Geachte klant,
U komt hier terecht op de After Sales Afdeling van Black&Decker Benelux. Wij
behandelen alle vragen over herstellingen en onderdelen. In feite komt uw mail
op een verkeerd e-mailadres terecht. Wij zijn een autonome afdeling en als
zodanig niet op de hoogte en betrokken bij deze acties.
Deze vraag over een commerciële actie is door onze marketingafdeling uitbesteed
aan een extern, gespecialiseerd bureau. Zij handelen deze acties af. Alle mails
welke op onze e-mailadres toekomen, worden doorgestuurd naar hun.
Met vriendelijke groeten, Dirk.
Dirk Brabants, after sales-coordinator
Black&Decker Benelux
Tel België 070-225587 - Fax België 070-222441
Tel NL 0164-283060 - Fax NL 0164-283269
E-mail [email protected]
http://www.2helpU.com
Geachte klant,
U komt hier terecht op de After Sales Afdeling van Black&Decker Benelux. Wij
behandelen alle vragen over herstellingen en onderdelen. In feite komt uw mail
op een verkeerd e-mailadres terecht. Wij zijn een autonome afdeling en als
zodanig niet op de hoogte en betrokken bij deze acties.
Deze vraag over een commerciële actie is door onze marketingafdeling uitbesteed
aan een extern, gespecialiseerd bureau. Zij handelen deze acties af. Alle mails
welke op onze e-mailadres toekomen, worden doorgestuurd naar hun.
Met vriendelijke groeten, Dirk.
Dirk Brabants, after sales-coordinator
Black&Decker Benelux
Tel België 070-225587 - Fax België 070-222441
Tel NL 0164-283060 - Fax NL 0164-283269
E-mail [email protected]
http://www.2helpU.com
Re: geld retouractie van black & decker
b & d vind het genoeg en heeft liever niet dat we nog verder discussieren over ons geld zie onderstaande
geachte heer brabants,
het zou u sieren als u de mailtjes dan ook intern naar de juiste personen
doorstuurt zodat iedere klant gecompenseerd wordt en black en decker zijn
verantwoordelijkheid neemt, doorsturen naar het extern gespecialiseerd bureau
heeft geen zin. zie de reacties op de forums bij TROSRADAR:
1. problemen van technische aard
2. fraude!!!!
3. verlenging van de actieperiode
u ziet dit heeft geen zin en tenslotte het gereedschap kopen we bij u
Geachte klant,
Dit gebeurt ook! Ik heb begrip voor uw reactie. Deze mails worden zowel aan
Link2Bizz als aan de marketingafdeling van Black&Decker toesturen.
U hoeft mij geen gedragsregels voor te schrijven. Op elke mail welke U tot nu
toegestuurd heb ik onmiddellijk gereageerd met het antwoord dat U op een
"totaal" verkeerde afdeling (herstellingen en onderdelen) bent en dat deze actie
wordt afgehandeld door een extern bureau.
Ik denk dat ik nu voldoende en op een correcte manier heb geinformeerd en sluit
daarom ook deze discussie af!
Met vriendelijke groeten, Dirk.
Dirk Brabants, after sales-coordinator
Black&Decker Benelux
Tel België 070-225587 - Fax België 070-222441
Tel NL 0164-283060 - Fax NL 0164-283269
E-mail [email protected]
http://www.2helpU.com
geachte heer brabants,
het zou u sieren als u de mailtjes dan ook intern naar de juiste personen
doorstuurt zodat iedere klant gecompenseerd wordt en black en decker zijn
verantwoordelijkheid neemt, doorsturen naar het extern gespecialiseerd bureau
heeft geen zin. zie de reacties op de forums bij TROSRADAR:
1. problemen van technische aard
2. fraude!!!!
3. verlenging van de actieperiode
u ziet dit heeft geen zin en tenslotte het gereedschap kopen we bij u
Geachte klant,
Dit gebeurt ook! Ik heb begrip voor uw reactie. Deze mails worden zowel aan
Link2Bizz als aan de marketingafdeling van Black&Decker toesturen.
U hoeft mij geen gedragsregels voor te schrijven. Op elke mail welke U tot nu
toegestuurd heb ik onmiddellijk gereageerd met het antwoord dat U op een
"totaal" verkeerde afdeling (herstellingen en onderdelen) bent en dat deze actie
wordt afgehandeld door een extern bureau.
Ik denk dat ik nu voldoende en op een correcte manier heb geinformeerd en sluit
daarom ook deze discussie af!
Met vriendelijke groeten, Dirk.
Dirk Brabants, after sales-coordinator
Black&Decker Benelux
Tel België 070-225587 - Fax België 070-222441
Tel NL 0164-283060 - Fax NL 0164-283269
E-mail [email protected]
http://www.2helpU.com
Re: geld retouractie van black & decker
Ik heb niet gekozen voor de geld-terug actie, maar voor de "gratis" 2e accu (allen €5,-- verzendkosten). Ook dit zou verzorgd worden door Link2biz en wel binnen 6 weken. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en heb nog steeds niets ontvangen.
Kreeg van de heer Dirk Brabants een mailtje terug welke kennelijk inmiddels een standaard format is geworden. Hij zou mijn e-mail doorsturen naar de Marketing afdeling die verantwoordelijk is voor deze actie. Ik zou een passend antwoord krijgen, maar die moet nog steeds komen. Op mijn vraag aan wie hij de mail heeft doorgezonden wordt niet gereageerd en de heer Brabants is telefonisch niet bereikbaar.
Uiteindelijk maar de Gamma ingeschakeld omdat ik daar de boormachine had gekocht. Binnen 5 minuten werd ik teruggebeld door de Gamma. De reactie van B&D aan de Gamma was gelijk aan die aan Radar, namelijk het overweldigend succes zou hier debet aan zijn. De accu zou ik absoluut binnenkort krijgen! Ik geloof er niets van. In ieder geval is dit voor mij ook de laatste keer geweest dat ik een B&D product heb gekocht. Bosch heeft vergelijkbare producten tegen concurrerende prijzen en kwaliteit.
Kreeg van de heer Dirk Brabants een mailtje terug welke kennelijk inmiddels een standaard format is geworden. Hij zou mijn e-mail doorsturen naar de Marketing afdeling die verantwoordelijk is voor deze actie. Ik zou een passend antwoord krijgen, maar die moet nog steeds komen. Op mijn vraag aan wie hij de mail heeft doorgezonden wordt niet gereageerd en de heer Brabants is telefonisch niet bereikbaar.
Uiteindelijk maar de Gamma ingeschakeld omdat ik daar de boormachine had gekocht. Binnen 5 minuten werd ik teruggebeld door de Gamma. De reactie van B&D aan de Gamma was gelijk aan die aan Radar, namelijk het overweldigend succes zou hier debet aan zijn. De accu zou ik absoluut binnenkort krijgen! Ik geloof er niets van. In ieder geval is dit voor mij ook de laatste keer geweest dat ik een B&D product heb gekocht. Bosch heeft vergelijkbare producten tegen concurrerende prijzen en kwaliteit.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 sep 2005 11:00
Re: geld retouractie van black & decker
de wonderen zijn de wereld nog niet uit... na slechts 4 of 5x mailen met B&D en Link2bizz heb ik EINDELIJK:
a.) mijn piranha-set
b.) mijn 20 euro
ontvangen. En dat maar met een vertraging van gemiddeld 2 maanden. Goed gedaan B&D!! goede reclame!! professioneel!!
Nee, volgens mij wordt het tijd het contract met Link2bizz te heroverwegen, want dit heeft jullie denk ik een boel (toekomstige) klanten gekost. Ik twijfel of mijn nog aan te schaffen klopboormachine, decoupeerzaag en schuurmachine van B&D zijn. Ik denk het niet.
a.) mijn piranha-set
b.) mijn 20 euro
ontvangen. En dat maar met een vertraging van gemiddeld 2 maanden. Goed gedaan B&D!! goede reclame!! professioneel!!
Nee, volgens mij wordt het tijd het contract met Link2bizz te heroverwegen, want dit heeft jullie denk ik een boel (toekomstige) klanten gekost. Ik twijfel of mijn nog aan te schaffen klopboormachine, decoupeerzaag en schuurmachine van B&D zijn. Ik denk het niet.
Re: geld retouractie van black & decker
Dirk Brabants, after sales-coordinator
Black&Decker Benelux
After sales-coordinator?
En dan zegt'ie dat je op een "totaal" verkeerde afdeling zit
mbt je after sales vragen.
Lekker duidelijk.
Black&Decker Benelux
After sales-coordinator?
En dan zegt'ie dat je op een "totaal" verkeerde afdeling zit
mbt je after sales vragen.
Lekker duidelijk.
Re: geld retouractie van black & decker
THANX ALLEMAAL IK HEB DUS VANDAAG OOK MIJN GELD MOGEN ONTVANGEN. WEL TOEVALLIG TWEE DAGEN NA DE UITZENDING. LAATSTE KEER DAT IK IETS VAN B&D HEB GEKOCHT.
HEB EEN ACCU BOORMACHINE NODIG IK ZAG EEN GOEDE AKTIE VAN B&D MAAR ZAG OOK OP DE ACTIE COUPON AAN WIE DE AFHANDELING VAN DE ACTIE IS UITBESTEED KOOP WEL EEN ANDER MERK
HEB EEN ACCU BOORMACHINE NODIG IK ZAG EEN GOEDE AKTIE VAN B&D MAAR ZAG OOK OP DE ACTIE COUPON AAN WIE DE AFHANDELING VAN DE ACTIE IS UITBESTEED KOOP WEL EEN ANDER MERK
Re: geld retouractie van black & decker
Gefeliciteerd allemaal!
Samen staan we kennelijk sterk, want na 4 maanden (in plaats van 6 weken) heb ook ik ineens mijn "gratis" accu ontvangen terwijl de €5,- verzendkosten toen nog niet eens waren afgeschreven.
Misschien moet ik ook de Gamma bedanken, want ook die heeft flinke druk op B&D-ketel gezet.
En Link2biz? Volgens mij gewoon ook B&D!
Samen staan we kennelijk sterk, want na 4 maanden (in plaats van 6 weken) heb ook ik ineens mijn "gratis" accu ontvangen terwijl de €5,- verzendkosten toen nog niet eens waren afgeschreven.
Misschien moet ik ook de Gamma bedanken, want ook die heeft flinke druk op B&D-ketel gezet.
En Link2biz? Volgens mij gewoon ook B&D!
Re: geld retouractie van black & decker
Nou ik hoef niet gefeliciteerd te worden, want na ettelijke telfoontjes en de belofte dat echt in december € 20 op onze rekening zou zijn gestort is er gewoon niets gestort. Vanmorgen weer gebeld en weer dezelfde smoes. Met een goede week zou echt alles in orde zijn!!!!!!!
Foei Black and Decker!!!!
Foei Black and Decker!!!!
Re: geld retouractie van black & decker
Uiteindelijk ook op 6 december de Eur 20,= teruggestort gekregen.
Zeer slordig afgehandeld door B&D. Ook reactie van "after-sales" afdeling beneden alle peil.
Voor mij hoe dan ook geen Black en Decker machine meer. Goed ook voor de mond-op-mond reclame B&D.
Zeer slordig afgehandeld door B&D. Ook reactie van "after-sales" afdeling beneden alle peil.
Voor mij hoe dan ook geen Black en Decker machine meer. Goed ook voor de mond-op-mond reclame B&D.
Re: geld retouractie van black & decker
Ook ik heb in augustus 2005 de vereiste zaken opgestuurd voor een tweede gratis accu bij mijn Firestorm Accuboormachine. Jammer hoor, niets meer van gehoord. Volgende keer maar een Hema boormachine
Re: geld retouractie van black & decker
Hoi,
De gegevens uit deze 'thread' gebruikt om mail naar link2biz te sturen.
Ze hadden mijn aanvraag nooit ontvangen.....
Mijn retourmailtje begon daarop met "Zucht" en dat heeft ze schijnbaar boos gemaakt...
Ik heb gevraagd waar ik de kopieen van alle gegevens heen moest sturen, daar hebben ze nooit meet op gereageerd. Ik heb alles met bijgaande e-mailwisseling naar het faxnummer in Belgie gestuurd, nooit meer iets van gehoord. Nogmaals een e-mail aan gewaagd en een ander persoon geCC'd binnen Link2biz, weer niets van gehoord en nog steeds geen geld.
HELP. Ik zal ze straks eens bellen...
Wat een &^%&$-zooitje.
Gemiddeld verdwijnt er bij mij minimaal 10% van de brieven die ik als partikulier naar bedrijven stuur. Gek he????? Vanuit mijn werk heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Mvg,
R-P
De gegevens uit deze 'thread' gebruikt om mail naar link2biz te sturen.
Ze hadden mijn aanvraag nooit ontvangen.....
Mijn retourmailtje begon daarop met "Zucht" en dat heeft ze schijnbaar boos gemaakt...
Ik heb gevraagd waar ik de kopieen van alle gegevens heen moest sturen, daar hebben ze nooit meet op gereageerd. Ik heb alles met bijgaande e-mailwisseling naar het faxnummer in Belgie gestuurd, nooit meer iets van gehoord. Nogmaals een e-mail aan gewaagd en een ander persoon geCC'd binnen Link2biz, weer niets van gehoord en nog steeds geen geld.
HELP. Ik zal ze straks eens bellen...
Wat een &^%&$-zooitje.
Gemiddeld verdwijnt er bij mij minimaal 10% van de brieven die ik als partikulier naar bedrijven stuur. Gek he????? Vanuit mijn werk heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Mvg,
R-P