LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe ziet uw inkomen eruit in 2006? Lees hier!

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Dana30
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:17

Hoe ziet uw inkomen eruit in 2006? Lees hier!

Ongelezen bericht door Dana30 »

Kijk maar eens op onderstaande websites. Hier kan je per situatie een redelijk beeld krijgen van je inkomen volgend jaar en wat je er op voor of achteruit gaat. Uiteraard zullen er wel situaties niet kloppen, maar het is bedoeld als leidraad in de hoop jullie ongerustheid iets weg te nemen. Succes en sterkte!

http://www.denieuwezorgverzekering.nl/Z ... _stap1.htm

www.loonwijzer.nl

Kijk dan bij bruto-netto check en je kan je salaris van 2005 én 2006 checken!!

Gast

Re: Hoe ziet uw inkomen eruit in 2006? Lees hier!

Ongelezen bericht door Gast »

Dank voor de tip maar ik vraag me af of deze website wel zo ok is. Wanneer je kiest voor een zelfstandige met 1,5 keer modaal en kinderen komt er een bedrag van 43.500 aan jaarsalaris in beeld. Vervolgens zie je duidelijk dat er sprake is van zorgtoeslag terwijl deze slechts wordt toegekend aan salarissen tot max 40.000.

Ik wordt er een beetje moe van! :cry:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Hoe ziet uw inkomen eruit in 2006? Lees hier!

Ongelezen bericht door Ulbe »

Wanneer je met zo'n 'zakcentje' thuiskomt, moet je ook niet zeuren dat alles duurder is!, dan kun je zelf niet met geld omgaan!,

Dan mag je blij zijn dat je een dergelijk riant loon hebt!, er zijn heel veel mensen die het een stuk minder hebben!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Re: Hoe ziet uw inkomen eruit in 2006? Lees hier!

Ongelezen bericht door -margriet- »

niet iedereen met een rianter salaris is "rijk".

Ook zij kunnen hoge lasten hebben endat hoeft niet altijd te komen door "mismanagement". :wink:

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Hoe ziet uw inkomen eruit in 2006? Lees hier!

Ongelezen bericht door companancy »

ik vind het zo vervelend
ik heb maar een uitkering en ben alleenstaande met een kind
en er staat altijd of gezin met 2 kinderen of alleenstaand met 2 kinderen enz enz maar nooit alleenstaande met 1 kind.ik moet altijd maar gokken hoeveel het ongeveer is.
hoe dan ook als ik het goed begrijp word ik er alleen beter van op deze site maar mijn portomonee zegt iets heel anders. :cry:

Gesloten