LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hans Anders & Nikken???

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Troela

Hans Anders & Nikken???

Ongelezen bericht door Troela »

Hallo allemaal,
Afgelopen weekend had ik een afspraak bij mijn Hans Anders opticien. Na mij vriendelijk geholpen te hebben aan nieuwe contactlenzen, vroeg hij mij of ik interesse had in voedingspreparaten. Hij had namelijk sinds kort een eigen bedrijfje in dit soort producten (Nikken) en gebruikte blijkbaar zijn HA klanten als potentiele Nikken klanten. Nadat ik vriendelijk nee had gezegd drukte hij me alsnog een foldertje in mijn handen. Nu ben ik sowieso geen fan van voedingspreparaten, maar mag een (gecertificeerd?) opticien zomaar dit soort bijbaantjes hebben??

hera

Re: Hans Anders & Nikken???

Ongelezen bericht door hera »

Natuurlijk mag je ieder bijbaantje hebben dat je wilt. Maar of zijn werkgever of als het een franchise organisatie is, de franchise " gever" er gelukkig mee is. Als jij t vervelend vindt, zou ik er een mailtje naar HA Nederland aan wagen. Ik zou het denk ik ook gedaan hebben.

Ik vind dat ook neit kunnen.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nikken is geen voedingspreparaat maar een magneetje wat de gezondheid zou bevorderen, aldus de verkopers.
Het wordt aan de man gebracht middels multi level marketing.
Ik weet bijna zeker dat zijn baas hier geen toestemming voor heeft gegeven. Vraag naar de manager van deze vestiging, en als hij dat zelf is ga naar Hans Anders Nederland.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Dat produkt klinkt *** en multilevelmarketing is helemaaaaaaal ***. Gek he, dat die dingen altijd gepaard gaan. Die man moet ontslagen worden. Wat een idioot.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Nikken is geen voedingspreparaat maar een magneetje wat de gezondheid zou bevorderen, aldus de verkopers.

Een soort Bio Stabiel dus, maar dan ANDERS! :lol: :lol: :lol:

Vr. Gr. Hans. (niet anders) :!: :!:

Troela

Ongelezen bericht door Troela »

Inmiddels heb ik HA een berichtje hierover gestuurd en zij waren 'not amused', dus als het goed is dan istie opgehouden met het aansmeren van die onzin.

Rasje34

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik ben benieuwd; ik moet namelijk ook een dezer dagen naar Hans Anders....kijken wat die mij probeert aan te smeren. :D

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@Maarschalk,

kijk eens op http://www.nikken.com/index.cfm?fuse=nutr_over

Je zult verbaasd zijn dat daar ook voedingssupplementen opstaan.

Je bent van alles op de hoogte en toch ook weer niet. :wink:

Het neemt natuurlijk niet weg dat de opticien niet dat hoeft te doen wat hij/zij gedaan heeft.

Hem of haar er op aanspreken is een optie en ook naar HA zelf stappen is een optie.

Gesloten