LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

Zo, na al dit leeswerk (en lachbuien) verdien ik wel een kopje koffie.
Ow....wat zat daar ook allemaal weer in.
Cafeïne; wat stimulerend werkt én het hongergevoel enigzins onderdrukt.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Zorg je er wel voor dat je de koffie zet met een filterzakje.In koffie zitten namelijk ook vetten die ongezond zijn en die blijven dan achter in het filterzakje. :shock:

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

En geen suiker of melk er in, allemaal gif.
Of je moet henrice om een kilootje Andessuiker vragen, dat schijnt wel gezond te zijn :wink:
Misschien kan je de gemalen koffie ook beter weglaten.
En het water, ja wie weet wat daar in zit, laat ook maar weg.

Je hebt wel een kopje zonder koffie verdiend, niet zo lekker maar veel gezonder :lol:

groeten

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

Ach, wanneer je het met liefde zet en genietend opdrinkt, dan kunnen de schadelijke bestanddelen zich niet verbinden met of neerslaan op......ja waarop eigenlijk?
Nee, ik snap er eigenlijk geen ene reutemeteut van, ondanks mijn studie aan het Hogwarts college.

kymam7
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 dec 2005 14:01

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door kymam7 »

waarom kom ik herbalife4ever toch overal tegen!!en altijd voolop in discussie heel irritant!! :x

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

heel irritant!!
Use the force kymam7, in dit geval de kracht van de muis en de linker vinger.
Niet op de knop drukken, niet lezen en je irritatieniveau zal automatich afnemen.
En dat zonder pillen of drnaje en helemaal gratis
Het leven is goed

groeten

kymam7
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 dec 2005 14:01

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door kymam7 »

ja hoor nog iemand die herbalife verkoopt!het is een piramide spel weet je nog willem 4

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

MOI!!!!! 8)
Herbadingen verkopen?????
Vanzelangzalzelevenindegloria en hieperdepiephoera niet :lol:

Waarom niet? omdat ik voedingssupplementen en afvalvoeding (zowel chemisch als natuurlijk) onzin vind
En omdat ik niet met de westerse welvaartsziekte genaamd voedselbezetenheid mee wil doen.

Je kan er niet veel verder naast zitten

groeten

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Nu ga ik heel eerlijk bekennen dat ik
A. een heel gelukkig mens ben.
B. ongelooflijk maar waar ook nog eens personal wellness coach ben
C. er bewust voor kies om met de herbalife produkten te werken
D. normaal alleen maar lach om dit gezwets.
E. dat gezwets van mijn collega's
F. Alsmede het gezwets van de rest (tegenstanders)\
G. De tegenstanders op mij overkomen als fanaten
H. De collega's dat ook doen (waar ik me diep voor schaam)
I. Ik er van overtuigd ben dat je altijd tegen en voorstanders zal blijven houden.
J. Het jammer is dat jullie allemaal niets beter weten te verzinnen dan forums met dit soort onzinnigheid te vullen.
K. Iedereen elkaar maar eens moet gaan respecteren om elkaars keuzes.
L. Ik ook een hekel heb aan sommige benaderings tactieken van mijn collega's
M. Elke branche daar wel last van heeft.
N. ik mezelf nu ook heel erg hard vindt zwetsen inmiddels.
O. Ik dit alfabet ook echt niet afmaak.

Met vriendelijke groeten,
Bo Singerling
Onafh. Herbalfe Distributeur
And damned proud of it 2

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

P. gelijk heb je ,maar ik doe niet mee.
Q. Ik ga uit eten.
R. Naar de Vietnamees.
S. That's me, S. en daarmee eindig ik mijn bijdrage aan dit alfabet. :D

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

J. Het jammer is dat jullie allemaal niets beter weten te verzinnen dan forums met dit soort onzinnigheid te vullen.
K. Iedereen elkaar maar eens moet gaan respecteren om elkaars keuzes.
Jouw opmerking om elkaar te respecteren zullen we maar met een hele flinke korrel zout nemen, gezien je opmerking over het vullen van forums met onzinningheid.
Heb je nog meer tegenstellingen die je met ons wil delen?

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Goddank had je niks te melden over mijn taalcapaciteiten :D
Die korrel zout zou ik maar heel voorzichtig mee zijn want die heb je denk ik nog hard nodig om op slakken te leggen.
En ja IK noem het gezever want het is zo nietszeggend wat jullie allemaal doen.
Een beetje meningen tegenover elkaar zetten meer niet.
Mijn idee is dat sommige mensen zowiezo iets te zeuren moeten hebben en ik neem het recht om dat gezever te noemen!
Ook neem ik het recht om daar wel of niet aan mee te doen.
Verder bereiken zowel de tegen-als mede standers erzo weinig mee denk ik, Wij (mee standers) doen ons ding toch wel, en jullie(tegenstanders) ook.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Ik wens je een zeer gelukkig leven maarschalk en dit was het wel voor wat betreft mijn reakties.
Met diep respect,
Bo Singerling
onafhankelijk herbalife distributeur
En ja ik durf mn echte naam te gebruiken.
P.S. voor allen hier die een duidelijke mening hebben ga in vredesnaam iets nuttigs doen (vrijwillegerswerk of zo, doe ik ook heb ik dankzij mn leuke beroep tijd voor :D )

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Sorrie beste Maarschalk,
Dat van die zoutkorrels en die slakken dat meende ik oprecht de rest was een beetje te cynisch voor mijn doen.
Het valt me wel op dat jij nogal fanatiek tegen MLM en met name herbalife bent.
Nu is dit geen probleem voor mij (sterker nog je bent een inspiratiebron voor me, ik doe heel erg hard me best om niet te zijn wat jij vreselijk vindt. waarvoor mijn oprechte dank)

Wat ik me wel afvraag is wat is jouw verhaal,m.a.w. wat is je persoonlijke ervaring met mlm dat je er zo fel tegen gekant bent.
Wat is je persoonlijke ervaring met hbl?
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
en wat zijn verder je interesses ?

Dit geld niet alleen voor maarschalk maar van de rest van de tegenstanders ben ik ook heel benieuwd daarnaar.

Nogmaals mijn excuses voor mijn cynisme en een heel fijne dag gewenst,
M vr Gr
Bo (de rest weten jullie inmiddels wel)

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Bzzz »

En als je dan toch bezig bent, geef gelijk je telefoonnummer even :wink:
En ja IK noem het gezever want het is zo nietszeggend wat jullie allemaal doen.
Een beetje meningen tegenover elkaar zetten meer niet.
Daar is een forum toch voor Slingerding?? Om meningen te verkondigen en erover te discussieren? De ene keer gaat dit soepeler dan de andere keer, maar als je het zo onzinnig vind snap ik niet wat jij hier doet.
Dat jij achter je product staat is prima, jouw mening. Maar respecteer het ook als een ander het niet doet. Het heeft er m.i. niets mee te maken wat een ander voor de kost doet en wat zijn/haar interesses zijn.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het valt me wel op dat jij nogal fanatiek tegen MLM en met name herbalife bent.
Waar ik fel op tegen ben zijn alle leugens en onzin(verhalen) die door een aantal mensen de wereld in worden geslingerd. Als jij en anderen dat zien als tegen hbl en tegen mlm dan is dat jouw probleem, mij heb je er niet mee.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

En ja IK noem het gezever want het is zo nietszeggend wat jullie allemaal doen.
Ik ben bang dat je de zoveelste bent die moeite heeft met lezen.Ook maakt het mij een beetje bang dat je net zo als de rest geen aanstoot neemt aan de objectieve site's die ik op dit forum heb geplaatst en het voor het gemak allemaal negeert of er naast mlm geen andere dingen bestaan buiten dat het blijkbaar gezever is.
Kanker krijgen of andere ziektes door het gebruik van een overvloed aan supplementen is dan zeker minder boeiend dan kanker krijgen van roken.En zo heb ik meer dingen aangehaald die onderzocht zijn door instituten die er verder weinig belang bij hebben.

Dit noemt men in de wereld die jullie blijkbaar verafschuwen je kop in het zand steken.Het niet willen weten.
P.S. voor allen hier die een duidelijke mening hebben ga in vredesnaam iets nuttigs doen (vrijwillegerswerk of zo, doe ik ook heb ik dankzij mn leuke beroep tijd voor
Ik heb alle onderzoeken om jullie een ander licht te laten zien geheel op vrijwillige basis uitgevoerd en heb dit in tegenstelling tot wie dan ook van mlm zeer nuttig en verhelderend gevonden.Wees maar blij dat niet iedereen dit doet anders hou je geen klant over.

Wat ik wel zeer verdacht vindt is het gekoketteer over jullie leven dat blijkbaar geslaagder is dan ieder ander die je tegenstanders noemt.
Het zal dan wel meevallen met het geluk dat mlm brengt.

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Nu had ik gelukkig mn eigen teksten al goed teug gelezen en me geexcuseerd voor mijn cynisme, vandaar dat ik even geen aandacht schenk aan de laatste opmerking.
Alle onderzoeken die jij hebt gedaan waardeer ik ten zeerste, alleen heb ik ze idd niet gelezen. Ik heb de eerste 2 en de laatste pagina gelezen en meer niet :D kost te veel tijd en die besteed ik liever aan mn clientele inderdaad.
Wat je me toch eens moet uitleggen is waarom er bij hbl onder andere nobelprijswinnaars werken (louis ignaro, nobelprijs voor de fysiologie) en een zeer gerenomeerd aantal artsen onder leiding van Dr j.Heber.
De laatste heb ik een stukje bio van gekopieerd van de volgende link:
http://www.herbalife.com/hl/templates/t ... ab&index=1
He directs the National Institutes of Health (NIH) Center for Dietary Supplement Research in Botanicals, the National Cancer Institute (NCI) - funded Clinical Nutrition Research Unit and the NIH Nutrition and Obesity Training Grants at UCLA.

en dit is er maar 1 van de

op deze site kan je een paar members van de scientific advisory board bekijken
http://www.herbalife.com/hl/templates/t ... ny/sab.jsp
Tevens ben je uiteraard vrij om op de ... Singeling

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat je me toch eens moet uitleggen is waarom er bij hbl onder andere nobelprijswinnaars werken (louis ignaro, nobelprijs voor de fysiologie) en een zeer gerenomeerd aantal artsen onder leiding van Dr j.Heber.
Denk je dat je nu slim bent?
1) Een Nobel prijs winnaar is ide voor hbl werkt(e) is op de vingers getikt vanwege het verzwijgen dat hij voor hbl werkte. Dus ethisch overtuigt me dit niet.
2) Maar laten we even verder gaan. Een aantal zeer gerenommeerde artsen zeg je. Dus dan is het goed? Zeer gerenommeerde artsen en wetenschappers werkten voor hitler uit volle overtuiging.
Voor de geestelijk achtergestelden onder ons wil ik er nadrukkelijk op wijzen dat ik hbl in geen enkel opzicht te vergelijken is met hitler of zijn regime. Maar het laat wel zien dat het feit dat gerenommeerde artsen die voor hbl werken dus geen enkele betekenis heeft aangaande het aldus verhogen van de "status" van hbl.
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 09 dec 2005 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Verder beste maarschalk, heb je qua mlm helemaal gelijk als je bedoeld te zeggen dat het een prima systeem is zolang je maar weet hoe het werkt en je daarin ook verdiept heb.
Dit heb ik NOOIT gezegd en zal ik ook NOOIT zeggen. leg me dat ook niet in de mond. Het feit dat ik ageer tegen de leugens die worden verteld rond mlm zegt NIETS, maar dan ook helemaal NIETS over wat ik van mlm vind.
Als ex-werkgever kan ik je zeggen dat je in een "normale"bedrijfsvorm praktisch altijd aan het liegen en bedriegen ben en dat mensen altijd een loopje met je willen nemen, werknemers en of klanten(iedereen wil immers het meeste voor zo weinig mogelijk)
Ik neem aan dat je met het woord "je" doelt op de werknemer in zijn algemeenheid en niet mij specifiek. Welk van de twee je ook bedoelt, in beide gevallen heb je ongelijk. Als jij vind van niet, bewijs maar zou ik zeggen.
Tevens ben je uiteraard vrij om op deze PUBLIEKE sites verder te gaan kijken, om te kijken of er inderdaad gewerkt wordt aan herbalife door knappe koppen en of jij het beter weet.( pas als ik van iemand van jullie zo'n bio zie wil ik de discussie aan oke?
Discussie aan waarover?
Dus als er knappe koppen aan werken is het dus goed?
Weer zo'n non argument voor hbl.
Misschien is hbl goed, misschien niet. In elk geval heb ik hier geen enkel argument gezien, sorry, steekhoudend argument, waarom hbl nu zo veel beter dan andere producten zou zijn.
Slingerding, jij bent afgevallen met hbl, verscheidene mensen hier hebben gesteld dat hbl geen specifieke afslankende ingredienten bevat. Daardoor rijst bij mij en anderen terecht de vraag wat hbl nu doet dat je gaat afslanken en waarom dit niet met andere producten zou kunnen.
Waarbij we gelijk aan een van mijn bezwaren rond hbl en mlm komen. De meeste distributeurs komen niet verder dan "het is goed" of "het werkt voor mij, dus waarom voor jou niet". Leuk hoor, maar daarmee wordt afslanken een trial-and-error proces. Net zo lang zoeken totdat je de juiste methode vindt, en in de tussentijd alle afslankpreparatenverkopers spekken.

Als we alle hier geposte non-argumenten weghalen, wat blijft er dan nog over van het geweldige hbl? In mijn optiek niets meer dan een methode om bijvoorbeeld af te slanken, maar zeker niet de methode.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Wijze woorden... en idd nog steeds geen overtuigend argument van welk ingredient je nou eigenlijk afvalt. IK wacht nog steeds op dat antwoord...
welk ingredient zorgt nou voor het afvallen?

Gesloten