LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusBellen van KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dropjoker
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2005 20:21

InternetPlusBellen van KPN

Ongelezen bericht door Dropjoker »

Heb al enige tijd I+B (internetplusbellen) van KPN, als proefkonijn zal ik maar zeggen.
Als ik dan die verhalen over andere providers lees dan denk ik ik zit hier nog niet eens zo slecht.
Gemiddelde gesprekstijd incl. wachten = 30 min.
Gemiddelde reactietijd door KPN na e-mail of website o.i.d. = 1 week. :shock:
Alleen de tijd dat ik geen internet heb of (digitale) telefoon is veel te lang. :twisted:

Kan nu officieel al twee weken niet internetten, dat dit nu wel kan is niet aan KPN te danken, maar aan een compfreak die zonder de software van KPN verbinding maakt met de Experiabox van KPN.
(een draadloze verbinding.)

KPN beloofde twee lijnen en altijd gratis bellen naar vaste nr. in Nld voor € 52,-/ mnd,1600 / 256 mb.wordt 3200!!!
Dus niet voor dat tweede nr. moet je € 1,50 / mnd. betalen en nogmaals € 10,- voor dat gratis bellen :shock: ??????
Stond destijds op hun site en ook bij de Primafoon dat je gelijktijdig bellen en gebeldt kon worden d.m.v. 2,4 of 5 lijnen. :roll:
KPN heeft dit nu op hun site verandert door een opmerking erbij te zetten dat je hiervoor een extra nr. moet hebben en dus extra moet dokken.€ 1,50 en€ 10,- per nr.
Heb onderhand meerdere malen gereageerd d.m.v mails, via www.kpn.nl, en schriftelijk.
Het lijkt erop dat KPN hier niets om geeft, tot nu toe hebben ze nog maar een enkele maal via mail gereageerd met vragen naar gegevens die al bij hun bekent zijn of zelfs helemaal niet.
Wat mij ook verwondert is dat klantenservice KPN en hun tweede lijn er soms zelf niets van snappen, over I+B.

KPN ik begrijp best wel dat als je iets nieuws op de markt brengt hier kinderziektes bijhoren en heb hier ook begrip voor.
Wat ik echter niet snap is dat je de I+B klant in de kou laat staan ( en het is nu koud).
KPN laat zien waar je voor staat en maak je beloftes waar.
Los op die problemen, want KPN staat voor degelijkheid of niet soms.
Bedankt.

ikmymat
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2005 18:20

Re: InternetPlusBellen van KPN

Ongelezen bericht door ikmymat »

Ik heb ook al een paar maanden internetplusbellen,de problemen vallen mee.
Het was mij bekend dat er een test fase was en veel naar 09000244 moest bellen dit zou duren tot januari 2006 (heb niet gemaild),we hebben 3 maanden geen internet abonnements kosten hoeven te betalen en de telefoonrekening staat ook nog steeds op nul we bellen nog steeds gratis hetzij met kleine storingen.Voor het pakket internetplusbellen zijn we eind november pas gaan betalen.De kosten voor bellen zijn nog tot nu toe nog steeds gratis.
En de tweede en derde lijn bellen nu zelf,om de problemen opgelost te krijgen.
Dus KPN is toch redelijk bezig voor mij.

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: InternetPlusBellen van KPN

Ongelezen bericht door marit »

Heb sinds een paar maand TiscaliTelefonie Totaal waarbij je:
a- onbeperkt kunt internetten
b- onbeperkt kunt downloaden
c- onbeperkt kunt telefoneren
Hierbij heb ik er een telefoonnummer bijgekregen(schakelt automatisch plus antwoordapp.bericht op computer aut.)
Snelheid van Internetten Download 4096 en Upload 680!!!
Hierbij heb ik TiscaliPlus genomen voor 3 euro waarbij je vele extra's krijgt, o.a. een mailbox van 2 GIGABYTE , maar ook bv. een speciaal anti-virusprogramma. Totale kosten per maand
€ 40. (het abonnement van KPN wordt voor je opgezegd dus de bijna 19 euro per maand betaal je ook niet meer)
Geweldige service gehad. Een mens moet durven veranderen en dit is mijn 8-ste server in 8 jaar maar denkelijk blijf ik bij Tiscali. Chapeau. :idea: [/b]

Gesloten