LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bank Labouchere wck verguning
Bank Labouchere wck verguning
hoi weet iemand of Bank Labouchere een wck verguning had voor 2002 mij ouders hebben daar een Korting Koers Lease-Service contract afgesloten van koerskompas?
Laatst gewijzigd door andre26 op 10 dec 2005 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bank Labouchere wck verguning
Andre, dat kompas gaf duidelijk een verkeerde koers aan, het lijkt mij dat als je ouders naar de winkel gaan ze hun geld terug moeten krijgen!
ik lees op een website dat doelkompas een pittige rentevergoeding vroeg.dit staat in het contract aantal 1 aankoopbedrag 20.000 euro totaal te betalen rente 13.742 euro totaal 33.742 euro dit is wel erg hogerente of niet?
-
Laatst gewijzigd door Loeke de Waal op 10 dec 2005 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
120 maanden we zijn nu op de helft van het contract maar gelukig kunnen we nu stoppen na 48 maanden.
sta je sterk als je hier werk van maak bij leaseproces op basis van no cure no pay mij moeder heb ook alleen de handtekening gezet?
-
Informeer eens bij leaseproces 

@HvdF ik ben terug gegaan naar de winkel maar ik had geen kassabon meer dus ik kon niet bewijzen dat er aandelen gekocht voor mij zijn.