LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitbetaling legio!!!!!
uitbetaling legio!!!!!
Ik wil toch ook iets goeds kwijt over legio lease. Ook ik ben er in getuind, maar ondanks alle negatieve aandacht wil ik ook iets goeds kwijt: IK HEB AL MIJN INLEGGELD TERUG ONTVANGEN.
En dat na 2 brieven.
Dus legio lease bedankt!!!
En dat na 2 brieven.
-
Re: uitbetaling legio!!!!!
Dan zou je de gedupeerden erg van dienst kunnen zijn door uit te leggen hoe je dit klaarspeelde! Dus vertel hier s.v.p. over wat voor contracten het ging, ben je eegaleaser of beriep je je op de WCK? Als je dat niet in het forum wilt doen, stuur dan even een mailtje aan [email protected] . Op die manier kunnen ook anderen misschien hun voordeel doen met jouw methode! Bij voorbaat dank voor je moeite en natuurlijk gefeliciteerd met je succes.
-
Gefeliciteerd mootjuhhh met je overwinning
Had je meerdere contracten die allemaal zijn uitbetaald, of was je ten tijde van afsluiting minderjarig?
Stuur effe een berichtje, als het anders betreft, bedankt
Had je meerdere contracten die allemaal zijn uitbetaald, of was je ten tijde van afsluiting minderjarig?
Stuur effe een berichtje, als het anders betreft, bedankt
Ik had een contract voor mijn kids.
Zij waren minderjarig toen dit werd afgesloten, maar ik had mijn handtekening eronder gezet.
Toch heeft legio lease besloten om het inleggeld terug te storten. En daar ben ik ze erg dankbaar voor.
Het was toch 2500 euro.
Zij waren minderjarig toen dit werd afgesloten, maar ik had mijn handtekening eronder gezet.
Toch heeft legio lease besloten om het inleggeld terug te storten. En daar ben ik ze erg dankbaar voor.
Het was toch 2500 euro.
mootjuhhh: IK HEB AL MIJN INLEGGELD TERUG ONTVANGEN.
En dat na 2 brieven
Gefeliciteerd!
Kon niet geloven wat mijn ogen lazen
En dat na 2 brieven
Gefeliciteerd!
Kon niet geloven wat mijn ogen lazen
@ mootjuhu
Als je in een container leeft, kan ik het misschien nog geloven.
Als jouw handtekening eronder stond, laat je dat even zien !!
Ik heb namelijk intussen geleerd, dat als je iets ziet , of gelezen heb kan het voor 50% geloofwaadig zijn, maar
vertellen kan iemand heel veel.
groetjes Julika
Als je in een container leeft, kan ik het misschien nog geloven.
Als jouw handtekening eronder stond, laat je dat even zien !!
Ik heb namelijk intussen geleerd, dat als je iets ziet , of gelezen heb kan het voor 50% geloofwaadig zijn, maar
vertellen kan iemand heel veel.
groetjes Julika
Legio Lease bestaat niet allang niet meer.....
Marja3
Marja3
Maar goed, ongetwijfeld zal mootjuhhh zijn uitspraken "mootjuhhhveren" (onderbouwen) bij een van de behartigers.
Naar ik mag hopen tenminste.
Naar ik mag hopen tenminste.
Laatst gewijzigd door Elias op 11 dec 2005 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
----------------------------------------------------------------------
Ik geloof deze post direct.
Mooi gebaar van Dexia zo vlak voor kerst.
Begrijp dat velen, die het onderste uit de kan willen, en waarschijnlijk veel vermogender zijn dan deze ouder van kids, een beetje afgunstig zijn.
Zeer begrijpelijk.
Je ziet direct ongeloof op het forum opbruisen, zodra iemand met positieve berichten komt.
Is menselijk.
B+
----------------------------------------------------------------------
Ik geloof deze post direct.
Mooi gebaar van Dexia zo vlak voor kerst.
Begrijp dat velen, die het onderste uit de kan willen, en waarschijnlijk veel vermogender zijn dan deze ouder van kids, een beetje afgunstig zijn.
Zeer begrijpelijk.
Je ziet direct ongeloof op het forum opbruisen, zodra iemand met positieve berichten komt.
Is menselijk.
B+
PAL praat, met andere woorden P(r)ietpraat.
Laat u niet van de wijs brengen door deze mensen, het is zeker de moeite waard om ook eens op www.pay-back.nl rond te neuzen.
Deze mensen stellen zich wat meer bescheiden op en werken op de achtergrond, veel stiller, maar naar alle waarschijnlijkheid ook veel doeltreffender.
Laat u niet van de wijs brengen door deze mensen, het is zeker de moeite waard om ook eens op www.pay-back.nl rond te neuzen.
Deze mensen stellen zich wat meer bescheiden op en werken op de achtergrond, veel stiller, maar naar alle waarschijnlijkheid ook veel doeltreffender.
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar op mijn rekening stond het gestort.
En twee dagen later kreeg ik een brief van hun.
-
Dan kunnen we de deur nu ook verder open krijgen van Dexia, of ik hoop dat ik er nooit meer iets van zal horen.
Ze kunnen deze planeet wel verlaten die onderkruipsels af (K)nuppelen
Ze kunnen deze planeet wel verlaten die onderkruipsels af (K)nuppelen
Mootjuhhh:
Maar de wonderen zijn misschien de wereld nog niet uit.
Zoiets wordt doorgaans in een keer afgewerkt. TPG is sneller dan de bank, ook Dexia bank. Eerst een brief, dan gestort klinkt aannemelijker.Jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar op mijn rekening stond het gestort.
Maar de wonderen zijn misschien de wereld nog niet uit.
Geen woord van excuus zeker in die brief.
Jawel, er stond in dat ze excuses aanboden door de geleden schade. Zo slecht zijn ze dus niet. We horen ook alleen de slechte dingen natuurlijk in de media.
Ik had nooit verwacht dat ze alles terug zouden storten. Ik had in mijn brief gevraagd of ze alleen mijn inleggeld terug wilden storten, zonder rente. Misschien dat dat de reden was om het terug te storten.
Ben allang blij. Was al bang dat ik ook het geld kwijt zou zijn en de schuld nog af moest betalen. Maar dat viel dus nog erg mee! En wat ik er nog meer over moet zeggen........ ik weet het eigenlijk niet.
Ik had nooit verwacht dat ze alles terug zouden storten. Ik had in mijn brief gevraagd of ze alleen mijn inleggeld terug wilden storten, zonder rente. Misschien dat dat de reden was om het terug te storten.
Ben allang blij. Was al bang dat ik ook het geld kwijt zou zijn en de schuld nog af moest betalen. Maar dat viel dus nog erg mee! En wat ik er nog meer over moet zeggen........ ik weet het eigenlijk niet.
2005 26.28.10.867
DEXIA BANK NEDERLAND N.V
POSTBUS 808
1000 AV AMSTERDAM
29486444/16328833 RESTITUTIE
2.479,10 EUR
Hier een gedeelte van mijn bankafschrift voor de ONGELOVIGEN onder ons........
DEXIA BANK NEDERLAND N.V
POSTBUS 808
1000 AV AMSTERDAM
29486444/16328833 RESTITUTIE
2.479,10 EUR
ONGELOVIGEN, Daar hoor ik bij!
ONGELOVIGEN, Daar hoor ik bij!