LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar zijn ze?????

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Jan van Eechoud

Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi....!

Leuk en aardig, zo'n ANTI-MLM forum.............

Allemaal mensen die de meest gruwelijke verhalen vertellen over hoe mensen HELEMAAL naar de gallemieze gaan en DUIZENDEN euro's in de schuld komen, failliet gaan, burenruzies veroorzaken, scheidingen moeten ondergaan door het MLM-gebeuren, zieltogend voor de arbeidsburo's liggen te smeken om een uitkering...., die ze toen zijn kwijt graakt door MLM.....

Die tante die alle verjaardagen verziekt met haar Herbalife gezeur.....?
Die oom die je zeep door je strot probeert te duwen......?

WAAR zijn de ''slachtoffers'' en wanneer krijgen de ''slachtoffers'' eens het woord hier......???????
Laat ze maar naar voren ''schrijven'', die tienduizenden ''zielige figuren'', de goedgelovigen????

Of zitten ze er allemaal nog in dan......?

Waar blijven dan die 50% afvallers? De slachtoffers????

Weet je wat.....?

De meesten posten hier toch anoniem.....!
VERZIN er ff 3, misschien 4......... Niet te veel, anders wordt het een dagtaak naast je uitkering.... :wink:

"Slachtoffers''..., verenigt U......!! :twisted:

The punisher'' , Jan v. E. (de leurder met alarmpjes... :lol: )

En wanneer je méé leest en beseft dat er geen ''slachtoffers'' van echte MLM zijn...., laat dan ook van je horen...... 8) That's ''cool''...

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door jurrien »

Onze eigen jan, Die niets beter te doen heeft als vele forum's te vervuilen met gebral.
mlm = type JvE.

Jurrien

De Nette Netwerker
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 okt 2005 22:58

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

hier dus...

:)

cu

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Econometrist »

Zoveel rampverhalen lees ik anders niet. Wat ik wel lees, van de mlm-ers zelf, is dat verreweg het grootste percentage van de deelnemers niets doet en dus ook zip verdient.
Als er weer eens wordt uitgerekend, op basis van de jaarcijfers van het bedrijf zelf, dat 3 miljoen mensen er gemiddeld 50 euro per maand aan verdienen dan is het feit dat het grootste deel er voor kiest om niets te verdienen waardoor er ruimte in dit gemiddelde is voor een paar om er wel wat aan over te houden hier de algemene verklaring voor.
Geen ramp natuurlijk, om niets te verdienen als het je ook niets kost, maar kijk jij eens in de spiegel, en zie je daar een mlm-verdiener? Alleen al de tijd die je op de forums doorbrengt zou als die tegen een redelijk uurtarief vergoed werd betekenen dat je inkomsten voldoende waren om je beveiligingswinkeltje op te kunnen geven. Dat is al je eerste verlies. De werkelijke ramp daarbij is dat je het nog niet eens in de gaten hebt ook, maar dat raakt alleen jou...

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Eentje voor de centenman.......
De Nederlandse manager ziet een machtige consument voor de deur staan en heeft een helse klus in het omvormen van de organisatie in dienst van de consument. Het begint met het doorbreken van de gevestigde denkwijze en tradities.


Uit de nieuwsbrief van EMERCE.
De ALMACHTIGE consument komt er aan.......!

JvE

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Whahaha, kom op man, dit zijn motto's van 20, 30 jaar oud.
Dat meen je toch niet serieus he!? Oh, wel...? Hmmm, misschien toch maar weer eens naar de AA?

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Whahaha, kom op man, dit zijn motto's van 20, 30 jaar oud.
Dat meen je toch niet serieus he!? Oh, wel...? Hmmm, misschien toch maar weer eens naar de AA?
De klappen zijn te hard aangekomen, hè, jongen...... :cry:

Zand erover.

Ik zal voortaan weer me NIET direct tot jou richten....
Je gezwam en regelrechte leugens zal ik blijven ontkrachten.....

Het 2e slachtoffer van MLM......

Eerst A. de B. en nu een jongeling...... :oops:

JvE

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Whahaha, kom op man, dit zijn motto's van 20, 30 jaar oud. Dat meen je toch niet serieus he!? Oh, wel...? Hmmm, misschien toch maar weer eens naar de AA?

De klappen zijn te hard aangekomen, hè, jongen......
Werkelijk waar Jan, dit soort uitspraken is niet meer dan interessant-doenerij, oude wijn in een nieuw vat en goeroe-gedoe. Iedere economie-student herkent dit meteen.

Je grijpt er daarnaast spontaan naar als het je uitkomt. Als ik je vertel dat de consument steeds mondiger, geinformeerder en minder trouw wordt, dan lach je me uit (en echt, die dingen heb ik al eens genoemd), maar als 1 of andere goeroe net doet of ie het wiel heeft uitgevonden dan probeer je me ermee om de oren te slaan?! Want er wordt genoemd dat "oude tradities" doorbroken moeten worden en dat vind jij vervolgens op MLM slaan?!

Inmiddels is MLM zelf al een oude traditie! In zekere zin is het terug naar lang lang geleden toen iedereen een eigen produkt had (kip, melk, kleding, graan) en dat op de markt ging ruilen. Want meer dan dat is MLM feitelijk niet. De ontwikkelingen zijn daarna in een rap tempo richting schaalvergroting en diversificatie gegaan. Natuurlijk komen een paar ondernemingen daar nu op terug, je moet diversificatie ook niet overdrijven (want dan gaan immers per definitie je schaalvoordelen eraan), en zie je nu een soort "back-to-basics" of in meer economische taal een teruggang naar de core-business. Dat houdt echter nog steeds in dat geprobeerd wordt schaalvoordelen te benutten. En dat is nou precies wat MLM *NIET* te bieden heeft, integendeel.
Ik zal voortaan weer me NIET direct tot jou richten....
Je gezwam en regelrechte leugens zal ik blijven ontkrachten.....
Wat jij gezwam noemt is in duizenden goede boeken te vinden en komt voort uit talloze onderzoeken. Dat je het niet begrijpt is jammer, dat het niet past in jouw uitermate beperkte denkwereldje maakt het nog niet tot leugens.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Econometrist »

Uit de nieuwsbrief van EMERCE.
De ALMACHTIGE consument komt er aan.......!
Ja, en die stapt de supermarkt in voor zijn zeep en gaat niet zitten wachten tot er toevallig een mlm-er op de stoep staat of bij een verjaardagsfeestje komt. De tijd is inderdaad aan de consument, net als de afgelopen 60 jaar. MLM blijft de methode van de toekomst, altijd.
En daarom leef jij van je gewone werk, niet van je zeep.

frits2
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jun 2005 16:59

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door frits2 »

Hiermee werd ik geconfronteerd bij verschillende msn groepen

Schrijf je nu gratis in bij BestPayWay een nieuwe Paypal. Nu inschrijven betekent een toppositie claimen en geld verdienen elke keer iemand een betaling doet of geld verstuurt.
Bij inschrijving € 25 in Uw account.
Voorts nog bonussen in 5 levels
Waarom zou U nog geld uitgeven aan opportunities die toch geen cent opbrengen.

Wij zoeken alleen serieuze mensen

http://www.cashpayway.com/index.php?ref=349424

Zou graag willen weten of er meer mensen geld verdienen met dit mlmbedrijf Best pay way

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Beste Frits2,

Niet doen, MLM loont alleen als je zelf een bedrijfje opstart, stap je er later in, dan is de kans kleiner om wat te verdienen. MLM is gebakken lucht.
MLM is altijd: NU inschrijven, NU doen, NU dit NU dat....dat nu had al weken, maanden, jaren eerder moeten plaatsvinden...en op een bijeenkomst wordt er alleen maar a la LGAT (Large Group Awareness Training) op je ingepraat at alles mogelijk is en het nooit te laat is om NU ergens in te stappen..
De mensen die preken op die bijeenkomsten zijn de mensen die eventueel iets verdienen...
Ik geef je alleen mijn advies, meer niet. Het blijft nog altijd je eigen keuze.

Met vriendelijke groet,

MaxvdV
[/quote]

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Beste Max......,

Ik wil je even aanspreken(pakken) op je taalkennis...... :lol:

Je schreef eerder....:
het is toch allang achterhaald dat MLM niet werkt, alleen voor degenen die ermee beginnen..

Je ZEGT daarmee dat het WEL werkt!!!!!
En dat bedoel je helemaal niet....... :oops:
Er HAD dus moeten staan:
>>>>>>het is toch allang achterhaald dat MLM werkt, alleen voor degenen die ermee beginnen.. <<<<<<<<<

Gewoon een foutje natuurlijk...., maar na 60 jaar en groeiende......geen bestaansrecht :shock: Ook jij bent het LICHT der wereld. :D

Dus.... Weet iedereen wie en wat je bent, Max......

Jan v. E.

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Beste Max......,

Ik wil je even aanspreken(pakken) op je taalkennis......

Je schreef eerder....:
Quote:
het is toch allang achterhaald dat MLM niet werkt, alleen voor degenen die ermee beginnen..

Je ZEGT daarmee dat het WEL werkt!!!!!
En dat bedoel je helemaal niet.......
Er HAD dus moeten staan:
>>>>>>het is toch allang achterhaald dat MLM werkt, alleen voor degenen die ermee beginnen.. <<<<<<<<<

Gewoon een foutje natuurlijk...., maar na 60 jaar en groeiende......geen bestaansrecht Ook jij bent het LICHT der wereld.

Dus.... Weet iedereen wie en wat je bent, Max......

Jan v. E.
Beste Jan,

Prima. geloof wat je wil geloven. Er zijn mensen rijk mee geworden ja, met MLM, dat zijn degenen die er ooit mee zijn begonnen. Volgens mij zeg ik niks verkeerd. Ik zeg dat het niet werkt, er is al eens een rekensom op dit forum opgesteld waarin blijkt dat er op een gegeven moment een geringe kans is om nieuwe distributeurs te werven.
Volgens mij kun je niet lezen. IK zeg dat het niet werkt, alleen voor de oprichters. Dus ja, degene die ermee begint kan in zijn handen klappen, de mensen onderaan de ladder zullen er niets of nauwelijks mee verdienen. Ofwel, het werkt niet als je laat instapt!

Maar wat ik al zei, beste Jan, je leest wat je wil lezen, maar nadenken, ho maar!
Doe lekker wat je niet laten kan. Mij zul je nooit niet kunnen overtuigen om er in te stappen.

Groeten.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Er zijn mensen rijk mee geworden ja, met MLM, dat zijn degenen die er ooit mee zijn begonnen.
Vraag DIT nu een aan je student....
Ik ben benieuwd of hij de structuur nu heeft begrepen..., hij zegt van wel......!
Heb al duidelijk hier laten zien dat iemand die 30 jaar geleden is begonnen 2 tientjes per maand kan verdienen..... en iemand driehonderd levels ''onder'' hem..... 3000 euri per maand.....!

En dit is een heel reele, en vaak voorkomende situatie...!

Je zal er wel geen ZAK van geloven, maar ik vermoed dat je niet erg geinteresseerd bent in de waarheid.... :lol:
Ik zeg dat het niet werkt, er is al eens een rekensom op dit forum opgesteld waarin blijkt dat er op een gegeven moment een geringe kans is om nieuwe distributeurs te werven.
Weet je het verschil tussen theorie en praktijk....?
Volgens mij kun je niet lezen. IK zeg dat het niet werkt, alleen voor de oprichters. Dus ja, degene die ermee begint kan in zijn handen klappen, de mensen onderaan de ladder zullen er niets of nauwelijks mee verdienen. Ofwel, het werkt niet als je laat instapt!
L*l koek! Een naprater ben je.
Doe lekker wat je niet laten kan. Mij zul je nooit niet kunnen overtuigen om er in te stappen.
Het laatste wat ik wil...... :twisted:

JvE

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Het laatste wat ik wil......
Gelukkig maar!

L*l koek! Een naprater ben je.
Dat zijn jouw woorden.
Weet je het verschil tussen theorie en praktijk....?
Ja, jij ook?
Vraag DIT nu een aan je student....
Ik ben benieuwd of hij de structuur nu heeft begrepen..., hij zegt van wel......!
Heb al duidelijk hier laten zien dat iemand die 30 jaar geleden is begonnen 2 tientjes per maand kan verdienen..... en iemand driehonderd levels ''onder'' hem..... 3000 euri per maand.....!

En dit is een heel reele, en vaak voorkomende situatie...!

Je zal er wel geen ZAK van geloven, maar ik vermoed dat je niet erg geinteresseerd bent in de waarheid....
Klopt, je hebt helemaal gelijk, alles is mogelijk, zolang je het maar wil.
Met vermoedens kom je niet ver.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Klopt, je hebt helemaal gelijk, alles is mogelijk, zolang je het maar wil.
Met vermoedens kom je niet ver.
ERG ''inhoudelijk'' gereageerd.... :(

JvE[/quote]

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door MaxvdV »

ERG ''inhoudelijk'' gereageerd....
Goed he, sta er zelf ook versteld van.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Max....,
Ik houd het voor gezien....

Ik heb wat belangrijkers te doen.....
(eigenlijk is alles belangrijker dan wat we nu aan het doen zijn.....)

Het ga je goed..
JvE (speciaal voor jou,...... :) :D :lol: )

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door MaxvdV »


Ik heb wat belangrijkers te doen.....
(eigenlijk is alles belangrijker dan wat we nu aan het doen zijn.....)
Dat zeg jij.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Vraag DIT nu een aan je student....
Ik ben benieuwd of hij de structuur nu heeft begrepen..., hij zegt van wel......!
Je kent mijn antwoord daarop.

Gesloten