LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank als zorgverzekeraar

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.

Rabo als zorgverzekeraar

Gewenst
3
43%
Ongewenst
1
14%
Geen mening
3
43%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Har

Rabobank als zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door Har »

Ik heb begrepen fat de Rabo Bank je via Interpolis een zorgvrezekering kan aanbieden met collectieve kortingen van 7,5 % respectievelijk van 10 %.

Is dit aantrekkelijk om op in te gaan via een bankorganisatie ???

linda82
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 sep 2005 00:01

Re: Rabobank als zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door linda82 »

Het lijkt mij zo gek nog niet. Over de levens- en schadeverzekeringen van Interpolis ben ik erg tevreden dus als ze met de zorgverzekering ook zo gaan doen ben ik wel bereid om over te stappen.

Interpolis is sinds afgelopen jaar ook gefuseerd met Zilveren Kruis Achmea. Het lijkt me dat de kennis er dus is.

Tevens lijkt me het fijn als je bij de Rabobank kunt binnenstappen als je vragen hebt over de zorgverzekering. Bij andere maatschappijen kun je vaak alleen via de telefoon en internet vragen stellen en heb je geen vast contactpersoon.

Har

Re: Rabobank als zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door Har »

Ik ben dus bij de RABO bank binnen gestapt.

Geen adviezen gekregen en ik kreeg een map met info over de zorgverzekeraar Interpolis overhandigd met het verzoek om met bij vragen contact op te nemen met Interpolis.

Niet service verhogend te noemen. :)

PaulR
Berichten: 29
Lid geworden op: 12 dec 2005 21:36

Re: Rabobank als zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door PaulR »

Har,
je kan alles via internet regelen. Je hoeft daarvoor niet de deur uit en/of een afspraak te maken. Als je dat geen service noemt weet ik het ook niet meer. Maar als je het niet begrijpt dan maak je een afspraak en je probleem lijkt mij opgelost

Gesloten