LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hans Anders e.d./Zorgverzekering 2006 e.v. + POLL
-
Hans Anders e.d./Zorgverzekering 2006 e.v. + POLL
Nu lees ik in diverse 'aanbiedingen' van Zorgverzekeraars dat ze contracten hebben afgesloten met: Hans Anders, Spec Savers en Het Huis. Op zich heb ik daar geen moeite mee maar...
Nu kom ik bij Hans (Veenendaal) alleen maar om wat lenzenvloeistof te kopen. En wat mij telkens weer opvalt is, dat je daar ALTIJD erg lang moet wachten voordat je aan de beurt bent.
Het is vorige week zelf 4x voor gekomen dat ik maar na 25 min. wachten ben weggelopen. het maakte ook niet uit op wat voor dag of tijd ik daar kwam.
Als dit een landelijk beeld is, heb ik het idee dat er weer een nieuwe 'wachttijd' gerelateerd aan de Zorg ontstaat omdat vele verzekerden vanaf 2006 vanwege de kosten, 'gedwongen' worden met deze bedrijven zaken te doen.
Nu kom ik bij Hans (Veenendaal) alleen maar om wat lenzenvloeistof te kopen. En wat mij telkens weer opvalt is, dat je daar ALTIJD erg lang moet wachten voordat je aan de beurt bent.
Het is vorige week zelf 4x voor gekomen dat ik maar na 25 min. wachten ben weggelopen. het maakte ook niet uit op wat voor dag of tijd ik daar kwam.
Als dit een landelijk beeld is, heb ik het idee dat er weer een nieuwe 'wachttijd' gerelateerd aan de Zorg ontstaat omdat vele verzekerden vanaf 2006 vanwege de kosten, 'gedwongen' worden met deze bedrijven zaken te doen.
Re: Hans Anders e.d./Zorgverzekering 2006 e.v. + POLL
Tsjonge jonge je kunt ook overdrijven zeg. Omdat Hans Anders een van de goedkopere zaken is is het daar altijd druk. Om nu al te zeggen dat het nog wel langer zal gaan duren omdat er contracten worden afgesloten lijkt mij erg overdreven.
Als je geen geduld hebt om te wachten, moet je ergens anders naar toe gaan. Lenzenvloeistof verkopen ze ook in de Supermarkt en bij de Drogist.
Als je geen geduld hebt om te wachten, moet je ergens anders naar toe gaan. Lenzenvloeistof verkopen ze ook in de Supermarkt en bij de Drogist.
Dilbert, EEN en EEN is twee. Eerst nadenken en dan antwoorden. Het gaat inderdaad dezelfde kant op als de"gebruikelijke" wachttijden in de zorg. Jij schijnt je hier al bij neer gelegd te hebben. OK. Een ander hoeft dit NIET te accepteren.
Als je het niet wilt accepteren, moet je ergens anders naar toe gaan. Simpel zat. Alleen voor lenzenvloeistof naar de Hans Anders gaan is echt onzin, maar de link naar het nieuwe zorgstelsel is helemaal te zot voor woorden.
Ik ben bij Hans Anders twee keer direct geholpen, een keer moest ik 10 minuten wachten en een keer 15 minuten.
Ik vind dat alleszins redelijk. Je kunt toch niet verwachten dat ze een hele horde personeelsleden hebben klaar staan voor als het een keer wat drukker is.
Als ik naar een reisbureau ga moet ik ook op mijn beurt wachten. Dat kan ook wel eens oplopen tot een half uur.
Ik vind dat alleszins redelijk. Je kunt toch niet verwachten dat ze een hele horde personeelsleden hebben klaar staan voor als het een keer wat drukker is.
Als ik naar een reisbureau ga moet ik ook op mijn beurt wachten. Dat kan ook wel eens oplopen tot een half uur.
hans Anders is mij altijd goed bevallen. Ach het duurt wat langer misschien, maar dan krijg je een gratis kopje koffie om het wachten te veraangenamen.
-
Misschien is het niet voor mijzelf?
Misschien is het een merk dat niet bij Kruidvat of Super te koop is?
Misschien heeft een ander een werkgever waar je rustig 'geruime tijd' tussendoor weg kunt blijven?
Miscchien wil je je pauze aan iets beters besteden als aan wachten?
Misschien doet een ander je boodschappen?
Misschien is het moeilijk voor te stellen dat veel ex ziekenfondsverzekerden, soms beduidend meer gaan betalen vanaf volgend jaar?
Misschien zullen deze dan zoveel mogelijk profijt willen hebben van hun duurdere zorgverzekering en switchen naar genoemde bedrijven om zo min mogelijk bij te moeten leggen?
Misschien gaat het niet om slechts een paar 100 klanten (meer)?
Enz...
Misschien is het een merk dat niet bij Kruidvat of Super te koop is?
Misschien heeft een ander een werkgever waar je rustig 'geruime tijd' tussendoor weg kunt blijven?
Miscchien wil je je pauze aan iets beters besteden als aan wachten?
Misschien doet een ander je boodschappen?
Misschien is het moeilijk voor te stellen dat veel ex ziekenfondsverzekerden, soms beduidend meer gaan betalen vanaf volgend jaar?
Misschien zullen deze dan zoveel mogelijk profijt willen hebben van hun duurdere zorgverzekering en switchen naar genoemde bedrijven om zo min mogelijk bij te moeten leggen?
Misschien gaat het niet om slechts een paar 100 klanten (meer)?
Enz...
Misschien moet je je niet zo druk maken
en je pakkie brood mee nemen naar Hans
Anders ga je daar schaften de koffie is goed.
en je pakkie brood mee nemen naar Hans
Anders ga je daar schaften de koffie is goed.
Ik ben van mening dat de topicstarter best een goed punt heeft. Zorgverzekeraars hebben veel te veel macht. Iedere Nederlander is verplicht zich aan te melden voor het volgens mij veel te dure ziekenfonds. We hebben geen keus behalve verkassen naar een ander land. Er gaan miljarden in om. Stel 15 miljoen nederlanders melden zich aan bij verschillende zorgverzekeraars. Deze betalen per maand 50 euro, dat is 750 miljoen euro per maand, en 9 miljard euro per jaar!!
Dat zorg duur is en dat er een prijskaartje aan hangt snap ik. Dat er door het systeem enorme winsten worden gemaakt door zorgverzekeraars en bedrijven als apotheken vind ik verkeerd.
Dat zorg duur is en dat er een prijskaartje aan hangt snap ik. Dat er door het systeem enorme winsten worden gemaakt door zorgverzekeraars en bedrijven als apotheken vind ik verkeerd.
Ja dat is inderdaad moeilijk voor te stellen, aangezien het niet waar is. Bewijzen zijn er te ovr, zie diverse topics over dit onderwerp.Misschien is het moeilijk voor te stellen dat veel ex ziekenfondsverzekerden, soms beduidend meer gaan betalen vanaf volgend jaar?
Hoezo hebben de zorgverzekeraars te veel macht??
Die worden ook maar gestuurd door de minister die graag in de geschiedenis boekjes vermeld wil worden.
Volgens die minister zou er niemand op achteruit gaan! maar de man met de korte achternaam is weer eens aan de beurt wachttijden of niet !!!
de basispremie is al vastgesteld door Den Haag dus ....... en volgens die geleerden moeten we in januari in ons loonzakje kijken nou het zal mij benieuwen hoor, kunnen jullie rekenen?? reken er maar niet op !
Ik heb voor de zorgtoeslag bij de belasting gewerkt om de mensen te kunnen voorlichten over het hele gebeuren, nou als je ziet hoeveel geld er alleen al over de balk is gegooid met die hele actie
1800 mensen moesten worden opgeleid voor die zorg e n huurtoeslag want de nederlanders zouden veel vragen hebben ppffff
binnen een maand stonden er al weer meer als de helft van die mensen op straat ..... 6 dagen opleiding de kantoren moesten worden ingericht met de duurste apparatuur en nu staan die leeg die kantoren
Nu werk ik inmiddels bij een zorgverzekering in Deventer daar is veel werk door die minister veroorzaakt, alle verzekerden die moeten een nieuwe verzekering afsluiten want ziekenfonds houd op te bestaan per 1 januari, en de Nieuwe zorgverzekering moet worden afgesloten, en hoe het verder gaat of de mensen het allemaal kunnen betalen is nooit over nagedacht
Deze regering is alleen bezig om te kijken hoe ze zelf in deze regeringsperiode het meeste naar hun zelf kunnen toehalen, want van alle maatregelen worden veel mensen in deze regering beter ???!!!!!
En de wachttijden die beter zullen worden vergeet het maar want wat als je niet je premie kunt betalen, dan heb je een hele lange wachttijd reken daar maar op want dan word je nooit meer geholpen, je krijgt een boete dan!!
Die worden ook maar gestuurd door de minister die graag in de geschiedenis boekjes vermeld wil worden.
Volgens die minister zou er niemand op achteruit gaan! maar de man met de korte achternaam is weer eens aan de beurt wachttijden of niet !!!
de basispremie is al vastgesteld door Den Haag dus ....... en volgens die geleerden moeten we in januari in ons loonzakje kijken nou het zal mij benieuwen hoor, kunnen jullie rekenen?? reken er maar niet op !
Ik heb voor de zorgtoeslag bij de belasting gewerkt om de mensen te kunnen voorlichten over het hele gebeuren, nou als je ziet hoeveel geld er alleen al over de balk is gegooid met die hele actie
1800 mensen moesten worden opgeleid voor die zorg e n huurtoeslag want de nederlanders zouden veel vragen hebben ppffff
binnen een maand stonden er al weer meer als de helft van die mensen op straat ..... 6 dagen opleiding de kantoren moesten worden ingericht met de duurste apparatuur en nu staan die leeg die kantoren
Nu werk ik inmiddels bij een zorgverzekering in Deventer daar is veel werk door die minister veroorzaakt, alle verzekerden die moeten een nieuwe verzekering afsluiten want ziekenfonds houd op te bestaan per 1 januari, en de Nieuwe zorgverzekering moet worden afgesloten, en hoe het verder gaat of de mensen het allemaal kunnen betalen is nooit over nagedacht
Deze regering is alleen bezig om te kijken hoe ze zelf in deze regeringsperiode het meeste naar hun zelf kunnen toehalen, want van alle maatregelen worden veel mensen in deze regering beter ???!!!!!
En de wachttijden die beter zullen worden vergeet het maar want wat als je niet je premie kunt betalen, dan heb je een hele lange wachttijd reken daar maar op want dan word je nooit meer geholpen, je krijgt een boete dan!!
Al die beperkingen in bepaalde pakketten. Gaat lekker zo!
Je wilt verdorie toch zelf kiezen waar je een bril koopt.
Het is nu nog een bril en straks?
Keuzevrijheid steeds kleiner vrees ik. Met ziekenhuizen? hulpmiddelen?
Tenzij je een goed gevulde portemonnee hebt zoals Wiegel: hij hoeft zelf geen aanvullend pakket!