LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is er aan de hand?
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 nov 2005 18:59
Re: wat is er aan de hand?
hey layla, is in ieder geval iets...
gr casema medewerker.
gr casema medewerker.
Re: wat is er aan de hand?
Hallo beste mensen .
Ik wil even zeggen dat ik heeeeel tevreden ben over casema .
Ik ben een half jaar geleden overgestapt van adsl van versatel naar casema en ik weet gewoon niet waar ik ben .
Ik wordt goed te woord gestaan en ik heb altijd verbinding ook over de betaling heb ik geen klachten .
groetjes melnic.
Ik wil even zeggen dat ik heeeeel tevreden ben over casema .
Ik ben een half jaar geleden overgestapt van adsl van versatel naar casema en ik weet gewoon niet waar ik ben .
Ik wordt goed te woord gestaan en ik heb altijd verbinding ook over de betaling heb ik geen klachten .
groetjes melnic.
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 nov 2005 18:59
Re: wat is er aan de hand?
hey melnic,
is ook fijn om te horen! er zijn natuurlijk klachten, maar het percentage is wel gestegen, maar niet extreem hoog. het is jammer, dat wel, maar inderdaad zijn er ook nog tevreden klanten. hoorde in mijn pauze, dus niet officieel, dat radar er naar had gekeken, en dat het in verhouding juist wel positief was. enige is wel, dat als het fout gaat, het goed fout gaat...
vr gr casema medewerker.
is ook fijn om te horen! er zijn natuurlijk klachten, maar het percentage is wel gestegen, maar niet extreem hoog. het is jammer, dat wel, maar inderdaad zijn er ook nog tevreden klanten. hoorde in mijn pauze, dus niet officieel, dat radar er naar had gekeken, en dat het in verhouding juist wel positief was. enige is wel, dat als het fout gaat, het goed fout gaat...
vr gr casema medewerker.
Re: wat is er aan de hand?
Ik heb een paar jaar geleden ook internet van Wanadoo via Casema gehad en over de verbinding was ik wel tevreden, maar de dienstverlening vond ik ronduit slecht. De helpdesk was moeilijk te bereiken, de telefoonkosten waren heel hoog etc. Ik dacht toen dat het kwam door Wanadoo, maar door mijn recente ervaringen met Casema ben ik daar op teruggekomen.
Ik ben nu aan het denken over Digitale TV van Casema, maar ben erg huiverig om hieraan te beginnen.
Ik ben nu aan het denken over Digitale TV van Casema, maar ben erg huiverig om hieraan te beginnen.
Re: wat is er aan de hand?
woops!casema medewerker schreef:vriendelijke groet, vanity
Re: wat is er aan de hand?
Beste Casemamedewerker,
Gisteravond is het draadloze modem van Het Net bezorgd, vanmorgen gelijk begonnen met de installatie en ik ben online!
Het installeren was een makkie met de bijgeleverde beschrijving.
Ik ben heel blij dat Het Net zijn afspraken wel na kan komen. Binnen 3 weken na de aanvraag heb ik internet en zo hoort het ook vind ik!
Hier kan Casema nog aardig wat van leren!
Gisteravond is het draadloze modem van Het Net bezorgd, vanmorgen gelijk begonnen met de installatie en ik ben online!
Het installeren was een makkie met de bijgeleverde beschrijving.
Ik ben heel blij dat Het Net zijn afspraken wel na kan komen. Binnen 3 weken na de aanvraag heb ik internet en zo hoort het ook vind ik!
Hier kan Casema nog aardig wat van leren!
Re: wat is er aan de hand?
Oeps, wij zitten sinds 1-11 bij Casema....ik heb mijn giro-afschriften nog niet bekeken. Eens kijken of er al het e.e.a. af is geschreven..
Re: wat is er aan de hand?
Zit net even de afschiften door te bladeren, blijkt er opeens sinds eind juni niets meer van casema afgeschreven te worden. Ik zit al jaren bij Casema..... Heb dus kabel tv, wanadoo broadband power, telefonie en digitale tv. (ong 100 euries/maand).... Ben bang dat ik nu dus al een achterstand heb van zo'n 600 euro, omdat die sukkels het geld niet af hebben geschreven.
Re: wat is er aan de hand?
Op 3 oktober en 20 oktober Casema gemaild over mijn probleem dat sinds eind augustus niets meer van mijn rekening afgeschreven wordt. Half november gebeld en begin december schriftelijk Casema een brief gestuurd. Er is tot op heden nog niets gebeurd.
Het ergste vind ik nog dat mij steeds wordt beloofd dat op zeer korte termijn het probleem opgelost gaat worden. Zo kreeg ik half november te horen dat de grootste problemen opgelost waren en dat ik eind november een rekening kon verwachten met een overzicht van de gemaakte kosten. Helaas tot op heden nog niets. Ik zou zeggen tegen Casema: beloof mij de volgende keer NIET dat het snel opgelost wordt, maar vertel tenminste eerlijk dat u het niet weet!!
Het is toch belachelijk dat ik met een automatische incasso aan mijn betalingsverplichting moet voldoen, (wat ik nu niet kan) en dat Casema niet aan haar verplichting tot afschrijven hoeft te voldoen zonder consequenties!
Het ergste vind ik nog dat mij steeds wordt beloofd dat op zeer korte termijn het probleem opgelost gaat worden. Zo kreeg ik half november te horen dat de grootste problemen opgelost waren en dat ik eind november een rekening kon verwachten met een overzicht van de gemaakte kosten. Helaas tot op heden nog niets. Ik zou zeggen tegen Casema: beloof mij de volgende keer NIET dat het snel opgelost wordt, maar vertel tenminste eerlijk dat u het niet weet!!
Het is toch belachelijk dat ik met een automatische incasso aan mijn betalingsverplichting moet voldoen, (wat ik nu niet kan) en dat Casema niet aan haar verplichting tot afschrijven hoeft te voldoen zonder consequenties!
Re: wat is er aan de hand?
Zo raar is het niet dat mensen hun afschriften minder vaak controleren. Ik weet niet bij welke bank je zit, maar de Postbank stuurt nog maar 1 x per maand een afschrift en als je ervan uit gaat dat Casema een machtiging voor automatische incasso heeft ga je dit niet extra controleren.
Daarvoor heb je toch een incassomachtiging afgegeven?
Daarvoor heb je toch een incassomachtiging afgegeven?
Re: wat is er aan de hand?
haha domme casema medewerker!!!
helaas is de casema medewerker ontslagen
helaas is de casema medewerker ontslagen
Re: wat is er aan de hand?
Bankschriften postbank tot eind 2005 eens per 2 weken, 2006 eens per maand een afschrift , 6 maanden geen bankschrift nazien is natuurlijk vragen om problemen.
Een niet casema medewerker.
Een niet casema medewerker.
Re: wat is er aan de hand?
Casema incasseert de kabeltelevisie maar 1 x per 3 maanden (als ze het al doen) dus zo gek is het niet als je het over het hoofd ziet hoor.
Het is dat ik kabeltv heb van Casema en geen schotel wil of digitale tv van KPN, anders zou ik die hele k*t Casema eruit gooien!
ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt wat zo klantonvriendelijk en bureaucratisch werkt!
Het is dat ik kabeltv heb van Casema en geen schotel wil of digitale tv van KPN, anders zou ik die hele k*t Casema eruit gooien!
ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt wat zo klantonvriendelijk en bureaucratisch werkt!
Re: wat is er aan de hand?
Bij mij maandelijks automatische afschrijvingen, het is wel even iets stroever verlopen door dat ze een nieuw systeem hebben op gezet nu lijkt het weer goed te gaan lopen.
Tot nu ben ik altijd net jes geholpen mag ik zeggen bij vragen of problemen..
Tot nu ben ik altijd net jes geholpen mag ik zeggen bij vragen of problemen..
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 dec 2005 23:05
Re: wat is er aan de hand?
Koppigheid is ijdelheid! Of de ijdelheid karakter denken te bezitten, of de ijdelheid gelijk denken te hebben......
Ave Vanity Morituri te salutant!
Ditmaal wel een annoniempje
Ave Vanity Morituri te salutant!
Ditmaal wel een annoniempje
-
- Berichten: 851
- Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11
Re: wat is er aan de hand?
Ach het niet afschrijven van abonnements kosten is vrij normaal bij Casema. Je wordt dan gewoon afgesloten. Als je dan belt waarom er afgesloten is, dan krijg je gewoon te horen, er wordt niet betaalt dus is er afgesloten. Simpel toch!!! Dan moet je heel erg kwaad worden en een illegaal nummer bellen, wat ik dus nog had uit de tijd dat ik Casema dealer was, dan heb je dus zo weer aansluiting waar weer heraansluit kosten op berekend worden en als je dat weigert te betalen dan komt het incasso bureau I.J even bij je langs om de vordering te innen. Zo werkt het dus. Alleen vind ik het jammer dat er totaal niet op correspondentie gereageert wordt en dat een onafhankelijke tussen persoon dan de boel moet oplossen. Als ik alle correspondentie hier zou moeten copieëren dan zou deze topic te kort zijn, maar triest is het wel.
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.