Jammer, dat er gefrustreerd gereageert wordt op aanbiedingen van een provider, komt dit omdat u het zelf niet kunt aanvragen of omdat u zich zorgen maakt om mensen in uw omgeving?( ik hoop het laatste, men wenst alleen makkelijke klanten namelijk, snap je um?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Inderdaad erg vervelend, als zo iets verkeerd gaat met afsluitingen, duurde inderdaad lang dan, er zat zeker een weekend tussen?( van die 6 dagen)
Ze hebben in het weekend geen monteurs.
U kunt dit ook bij bedrijven als KPN tegen komen, die hebben jaren lang de poot van de lokale en mobiele bellen de poot uitgedraaid door geen concurrentie toe te laten.(respect voor KPN alom)
Zover ik weet als je een wijziging wil doen bij KPN bijvoorbeeld, zijn ze daar ook niet zo rap mee, en gaat een afsluiting ook fout, eigenlijk trek ik de conclusie, u woont in Noord holland, iedereen heeft Multikabel en hoort waarschijnlijk op verjaardagen alleen maar de slechte verhalen omdat de goeie juist nooit vertelt worden.
En volgens mijn vorige post, staat er duidelijk in dat niet iedereen dient in te gaan op de voordeel bundel, omdat het een persoonlijk iets is, wat niet voor iedereen ideaal is, laat de verantwoordlijkheid nou ook eens bij en consument blijven, je hoeft niet steeds alles voor te kauwen, informatie dient wel verstrekt te worden, ben ik met u eens, alleen als u zelf weet, omdat u in de rtv branche zit, nemen mensen informatie niet ter harte of luisteren stom weg niet sterker nog, voorwaarden worden niet gelezen, en boos worden als men het niet begrijpt. ( RTFM, in dit verhaal)
De goedkoopste hard roepen als er iets fout gaat, is onzin, dat is een interpetatie van een klein kind die het kleinste stukje taart krijgt tijdens een verjaardag, u weet zelf ook dat commercie en dienst verlening niet persoonlijk op een klant afgestemd kan worden, moet een bedrijf dan altijd zijn fouten presenteren om de prijs te verantwoorden?
Als u het te duur vindt, dan dient u inderdaad bij een ander een aankoop te doen, want daar houdt de noord hollander wel van
Ik bel niet via de kabel, maar weet wel dat 9 van de 10 keer het bij mensen thuis zelf zit, storingen waren zeker in het begin aanwezig maar zijn zeker goed bezig op telefonie gebied op dit moment.
De vergelijking met een zorgverzekeraar lijkt mij erg krom in dit verhaal overigens, beetje jammer, verhaal begon net serieus genomen te worden.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)