LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen beeldscherm Packard Bell notebook

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.

Heeft u ook problemen met het beeldscherm van PB notebook?

ja
2
50%
nee
2
50%
 
Totaal aantal stemmen: 4

laura1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2005 12:46

problemen beeldscherm Packard Bell notebook

Ongelezen bericht door laura1982 »

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het beeldscherm van de PB notebook (easynote E1260)?

Het zit zo. Mijn ouders en ik hebben beide zo'n notebook gekocht. Ik kreeg als eerste problemen ongeveer een half na aankoop. Mijn beeldscherm begon uit te vallen en na veelvuldig contact met de ****helpdesk werd hij opgehaald. Ik kreeg hem terug met een nieuw moederbord (?), waarna de computer het niet meer deed. Na alles wat ik deed, liep hij vast. Word openen, internetten, het ging niet meer. Volgens de helpdesk moest ik maar niet meer internetten want daarmee haalde ik virussen binnen en daardoor liep hij vast (jaja). Uiteindelijk is de notebook weer opgehaald en daarna heeft hij een tijdje gedaan. Enkele weken later begon het uitvallen van het beeldscherm weer.
Toen heb ik de computer omgeruild met die van mijn ouders (die dus dezelfe notebook hebben) omdat ik niet zonder kon. Zij gebruiken hem niet zo vaak en kunnen er wel mee leven dat het beeldscherm soms uitvalt. Maar nu begin ik ook met hun notebook problemen te krijgen. Nu is het al zo erg, dat het beeldscherm ongeveer twee keer per dag uitvalt en dus de hele computer opnieuw opgestart moet worden.

Zijn er meer mensen met deze problemen?

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: problemen beeldscherm Packard Bell notebook

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Het kan bijna geen toeval zijn dat je twee keer dezelfde problemen krijgt.

Waarom doe je zo lullig over de suggestie van de helpdesk? Misschien IS het wel jouw fout, en wordt het probleem veroorzaakt door een virus/spyware/malware. Daar al eens aan gedacht?

Wat bedoel je met het uitvallen van het beeldscherm? Functioneert de PC dan volstrekt normaal alleen zie je niks? Of start hij automatisch opnieuw op?

Kijk eens op dit forum: http://gathering.tweakers.net en zet daar je probleem zo nauwkeurig mogelijk uiteen, met een duidelijke omschrijving van de symptomen, misschien dat je nuttige suggesties krijgt.

Heb je niet 1 of andere whizzkid in de familie of kennissenkring die er naar kan kijken? Die kan waarschijnlijk zo zien of het een apparaatfout is of softwarematige problemen.


Successssssssssss

Easynote E1260
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2005 20:00

Re: problemen beeldscherm Packard Bell notebook

Ongelezen bericht door Easynote E1260 »

Ik heb ook een Packerd-Bell E1260,
Heb sinds kort ook problemen met het beeldscherm :evil: steeds korte periodes van flikkeren, als je het scherm ff een stukje dicht doet en daarna weer open is het over :?
De accu is overgens ook stuk, na 5 minuten kapt ie er mee.
En tot overmaat van ramp ondekte ik net 2 kleine scheurtjes in de behuizing rond de scharnieren van het scherm, is dit het begin van het einde :?: De garantie is net 1.5 maand verlopen...

laura1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2005 12:46

Re: problemen beeldscherm Packard Bell notebook

Ongelezen bericht door laura1982 »

ja dat heb ik ook. Als ik het beeldscherm beweeg, valt hij vaak uit. En dat flikkeren deed hij eerst ook. Problemen met de accu heb ik gelukkig niet.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit dat de garantieperiode over is, ik ben toen naar een rechtswinkel geweest en ze gaan ervan uit dat een bepaald product een bepaalde levensduur heeft en ik neem aan dat die langer is dan 1,5 jaar. Dus je kunt het nog wel proberen. Suc6 met de helpdesk :)

laura

laura1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2005 12:46

Re: problemen beeldscherm Packard Bell notebook

Ongelezen bericht door laura1982 »

Voor captain pervert:
het kan zeker geen toeval zijn dat ik twee keer hetzelfde probleem heb nee, denk dat het aan het merk ligt, zou het niet?

Het beeldscherm valt gewoon uit, de computer doet het dan nog gewoon, ik kan nog heel vaag iets zien. Ik moet de computer dan gewoon opnieuw opstarten, want ik kan niks gericht zien. Snapt u?

En ik heb allicht wel anti-spyware/virus etcetera geinstalleerd, wees maar niet bang.

Easynote E1260
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2005 20:00

Re: problemen beeldscherm Packard Bell notebook

Ongelezen bericht door Easynote E1260 »

Het lijkt erop dat het de achtergrondverlichting is, als je nog heel vaag iets kunt zien. Ik heb het steeds korte momenten dat hij flikkert, verder is het scherm prima.
Ik ga het nog even een tijdje aankijken :cry: ... Ik denk dat ik zowieso maar eens moet gaan mailen/bellen met Packard-Bell, maar je hebt grote kans dat die zeggen: de garantie-periode is verlopen :wink:

Suc6 ermee :D

Gesloten