LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Het is altijd beter om groente en fruit te eten.
Oh ja???. Dit stond 2 weken geleden in de krant.


'Veel vervuilde mandarijnen in supermarkten'
In veel supermarkten worden mandarijnen verkocht met zorgwekkend hoge concentraties bestrijdingsmiddelen. Dat blijkt uit onderzoek.

<NOBR></NOBR> Gevaar
Milieudefensie, Natuur en Milieu en consumentenclub Goede Waar & Co deden begin november een onderzoek naar het fruit bij acht supermarktketens. De gifstoffen bleken niet alleen op de schil te zitten, maar ook in de vrucht zelf.

"Met name voor jonge en ongeboren kinderen is gevaar voor de gezondheid op lange termijn niet uit te sluiten."

Norm
Op alle monsters zijn bestrijdingsmiddelen aangetroffen, gemiddeld bijna zes verschillende gifstoffen per monster. Bij een kwart van de onderzochte filialen zou een kind dat twee mandarijnen eet al boven de Acceptabele Dagelijkse Inname (ADI) norm van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) uitkomen.

Eisen
Alle mandarijnen kwamen uit Spanje. De milieuorganisaties vragen supers om strengere eisen aan de leveranciers te stellen. Ook moet de overheid de normen verscherpen, stellen ze.

Verschillen
Toch waren er grote verschillen tussen de supermarktketens. C1000 en Edah scoorden het slechtst terwijl, Albert Heijn de 'schoonste' mandarijnen in de schappen had liggen. Ook Lidl en Super de Boer deden het met een tweede en derde plaats relatief goed. Vorig jaar kwamen de mandarijnen van Lidl nog als slechtste uit de bus.

Je mag dit nooit vervangen door een supplement
Hoezo niet?
gr.& fr kunnen ook niet vervangen worden door een pil.
Wat is de inhoud van die "pil"????? En daar gaat het om :!:


@Slim
Het had alleen ook zonder Herbalife gwerkt, dat weet ik heel zeker.
En ik weet heel zeker dat dat niet zo is. Ik heb het namelijk op de 'gewone gezonde manier' geprobeerd. Nou, jij weer. :roll:
Hou nou eens op met voor mij invullen wat ik zeg, denk en hoe ik aan mijn informatie kom.
Jij komt aan onbetrouwbaar info vent/vrouwtje. Of van je buurmannetje gehoord of uit je duim gezogen.

Ik probeer je duidelijk te maken dat je zonder Herbalife ook was afgeslankt
Je hoeft me helemaal niks duidelijk te maken. Daar vraag ik toch niet om.

en dat je je veel geld had kunnen besparen, en dat je niet bij een semi-criminele organisatie betrokken was geraakt.
Je begint steeds irritanter te worden. Wat ik met mijn geld doe én hoe ik het uitgeef gaat jou eigenlijk helemaal niks aan.
hhhmmmmmm en nou is herbalife weer crimineel?????? Joh, get a life ventje/vrouwtje :wink:

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Met name voor jonge en ongeboren kinderen is gevaar voor de gezondheid op lange termijn niet uit te sluiten."
Bij een gebruik van 10 tot 20 kilo per jaar.
Volgens een toxocoloog van het RIVM
Milieudefensie, Natuur en Milieu en consumentenclub Goede Waar & Co
Ja, daar noem je wel een paar beste op, die zijn echt niet in de eerste leugen gebarsten.
Het viel meteen op dat de man van Natuur en Milieu voor zijn eigen reformwinkeltje de bio-manderijnen stond aan te prijzen.
Halen we het niet uit de subsidie dan doen we het wel met de winst van onze veel te dure producten, zo werkt dat dus

groeten

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

@ suncity

Ik weet niet of chairmansclub.nl bekend is bij je maar ik sta in de groene gids aldaar.;
Lijkt me wel eens leuk om contact te hebben.
Groetjes Bo Singerling


Enne voor de @Henrice,

Dat je voedingsstoffen niet in een tabletvorm kan krijgen lijkt me ................tja hoe zeg ik dat? je reinste kolder? of gewoon gezwam of gezwets?

Practisch elk chemisch medicijn vindt zn voorloper in iets plantaardigs of dierlijks. Het nut van supplementeren werd 80 jaar geleden al bewezen, LEVERTRAAN vergeten?
De Farmaceutische industrie is massaal kopieen gaan maken van wat de natuur al lang in zich heeft.En met welke reden? 1500milliard dollar is een hele goede denk ik. Wist je dat 90%daarvan wordt gebruikt voor de ontwikkeling van symptoombestrijders en slechts 10 % voor onderzoek naar medicijnen die werkelijk iets kunnen genezen?Best vreemd he?

Ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud/voedingswaarde van groente en fruit volgens jou.
Als ik de onderzoeken van geigi mag geloven bevat een banaan 96% MINDER vitamine B6 in verhouding tot 1986, beste een groot verschil huh? betekend dat als je de stoffen van een banaan wil binnen krijgen je er ongeveer 25 zal moeten eten om de zelfde aantal voedingsstoffen binnen te krijgen die je in 1986 binnenkreeg. Zal zeker leiden tot obesitas ergens ben ik bang.

Ook vergeet je een cruciaal punt denk ik.(enne even ter zijde Ik zou ZO graag willen dat jij gelijk had in je stelling)

In de afgelopen 100 jaar is er nog al wat veranderd in een mensen leven. Heel veel en heel snel. 100 jaar geleden werkte de mens vele malen meer, bewoog dus daarom ook meer, er reden geen auto's vlogen geen vliegtuigen, er was weinig tot geen zware industrie etc etc.

Dus ook minder vervuiling, waardoor de grondkwaliteit vele malen beter was en niet alleen de grond.
Door productie processen los te laten op een natuurlijk proces eten we nu eigenlijk alle soorten groenten en fruit het hele jaar door. een bloemkool heeft van het moment van planten tot aan oogsten nog (schatting) 6 tot 8 weken nodig, (in vervuilde en verarmde grond) dit door middel van KUNST bemesting. In die bemesting mn waarde zit alles om het plantje hard te laten groeien maar absoluut geen toegevoegde waarde qua voedingsstoffen, ik hoop dat je je daar in kunt vinden. Zo niet ander voorbeeld vroeger haalde men per tomaten plant ongeveer 15 kg vrucht per seizoen (groeide tomaten begin vorige eeuw wel in holland vraag ik me ineens af)inmiddels hoor ik cijfers als 60 kg vrucht per seizoen!
Best vreemd he ? En jij bent er van overtuigd dat dat GEEN invloed heeft op voedingsstoffen?

De grap is dat er geen enkele instantie controleerds op voedingsstoffen van groenten en of fruit.
Bij de div. veilingen hier bij ons in het westland lopen zeer knappe koppen die de produkten keuren, keurmeesters.
Deze houden de volgende dingen in de gaten: formaat en kleur zijn vruchten geinfecteerd met wat dan ook. Deze 3 eisen bepalen de prijs.
In dit rijtje controleerd NIEMAND op SMAAK,(duitsers noemen onze tomaatjes wasserbommen) of op voedingswaarde!!!

Hoe kan jij in vredesnaam weten wat je binnen krijgt?????

In een onderzoek(helaas ben ik de referentie aan dit onderzoek kwijt) heb ik gelezen dat als je werkelijk je voedingsstoffen wilt binnen krijgen dmv "normaal eten" dat je inmiddels tussen de 5 en 7 ons groenten zal moeten eten en ongeveer 4 a 5 stuks fruit en dan misschien heel misschien heb je voldoende.
In dat dag licht wordt supplementeren ineens heel goedkoop he
En ja als je supplementeert WEET je welke stoffen je binnenkrijgt.Het behoort namelijk volgens de nederlandse wetgeving te voldoen aan de etiketteringswet! dus staat op een potje wat er in zit.

Vervolgens zou ik je nog best wat kunnen uitleggen over steenfruit en of citrusvruchten,(ben werkzaam geweest in de haven waar dat allemaal binnenkomt voor heel europa) maar ik geloof inmiddels wel dat ik mn punt weer eens gemaakt heb.
Niet om je te overtuigen van mijn gelijk hoor, eerder hoop ik dat je je stelling weer eens nader wil onderzoeken en dan weer terugkomt met meer serieus te nemen conclusies, die niet gebaseerd zijn op fantasie.
groet

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Econometrist »

Mag ik als zijnde jouw punt samenvatten dat de afgelopen 100 jaar met de afname van voedingsstoffen in groente en fruit de algemene levensverwachting ondertussen is verdubbeld en dat dat de verdienste van supplementen van herbalife is?

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Mag ik als zijnde jouw punt samenvatten dat de afgelopen 100 jaar met de afname van voedingsstoffen in groente en fruit de algemene levensverwachting ondertussen is verdubbeld en dat dat de verdienste van supplementen van herbalife is?
Geplaatst op 14 Dec 2005 13:09 door Econometrist


Het waarnemingsvermogen van een econometrist is mijns inziens niet echt heel erg groot.
IK heb de naam herbalife in het door jouw aangehaalde stuk niet eens aangehaald.Het was mijn reactie op iemand die verstand zegt te hebben van voeding.Hierbij refereer ik aan voedingsstoffen.Wel meest opvallend dat jij hier ook ineens verstand genoeg van denkt te hebben.
Ik zal dit maar gewoon beschouwen alszijnd onzin.
HMMMMM zoals ik in een andere topic al heb aangehaald had ik het idee dat je een beetje eenwaardige gesprekspartner was inmiddels heb ik in de topic multilevel marketing deze mening al lichtelijk herzien.
en inderdaad heel erg beledigend maar zeer zeker gemeend.

Ik heb het idee dat je gewoon aan het zeuren bent om het zeuren en weet bijna zeker dat je met bovenstaande opmerking minder serieus genomen zal gaan worden.Typisch geval van je zelf buitenspel zetten.

Ik ga hier niet beloven dat ik niet meer op je reageer, totaal niet een belachelijk figuur als jij is te allen tijde welkom in mijn leven, een mens moet ook een portie humor hebben in zijn of haar leven is het niet.

Inhoudelijk neem ik je inmiddels een beetje mindder serieus.

En geloof het of niet dat spijt me werkelijk waar.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

LEVERTRAAN
Omega 3, visolie. Slik ik zelf ook omdat ik geen vis lust
Wel met het idee beter iets dan niets.
Dat je voedingsstoffen niet in een tabletvorm kan krijgen lijkt me ..............tja hoe zeg ik dat? je reinste kolder? of gewoon gezwam of gezwets?
Dat is niet wat ik heb geschreven.
Er zitten nog zoveel meer stoffen in groente en fruit waar nog niemand weet van heeft of waar de werking in samenhang met de bekende stoffen nog nIet nader van bekend is.Dat is de reden dat je gr & fr niet kan vervangen voor een supplement.

Ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud/voedingswaarde van groente en fruit volgens jou
Wat kan ik hier meer over weten dan dat me wordt verteld,
Jij beweert dat er nog maar 4 % vit,b6 in een banaan zit in vergelijking met 20 jaar geleden.Wat je bron is weet ik niet maar mijn bron zegt dat in een banaan 25 % van de ADH zit.

Volgens jouw redenatie van vervuiling etc., zou er met een biologische banaan dus niets aan de hand zijn evenmin met alle andere groenten die biologisch geteeld zijn.

In het Westland worden de ideale groeiomstandigheden gecreeerd.Dat hierdoor de opbrengst hoger wordt lijkt me dan ook niet vreemd.
Hoe noemen de Duitsers de paprika's dan?

Hoe kan jij in vredesnaam weten wat je binnen krijgt?????
http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=76

Deze link gaat alleen over de banaan.Maar voor de gemiddelde supplementenliefhebber zal deze organisatie wel weer duistere verbonden hebben gesloten met de voedingsmiddelen industrie.

Wat er verder op een etiket staat is wat mij betreft niet zo relefant.
Het gaat mij er meer om wat er niet in een supplement zit maar wel in gr & fr.
Het lichaam is door de evolutie bepaalde stoffen gaan herkennen en heeft hier zijn funktioneren op afgestemd.Fotosyntese wordt dit genoemd.In supplementen zitten alleen de bekende stoffen maar niet de stoffen waarmee zij optimaal hun funktie kunnen uitoefenen.

eerder hoop ik dat je je stelling weer eens nader wil onderzoeken en dan weer terugkomt met meer serieus te nemen conclusies, die niet gebaseerd zijn op fantasie

Mijn stelling heb ik nauwkeurig onderzocht en heeft niets met fantasie te maken.Het lijkt me ook verstandig om hetgeen ik inmiddels al op dit forum geplaatst heb niet zomaar te negeren als zijnde onzin.
De onderzoeken naar het nut van Silicium zijn nog dusdanig pril dat er nog geen zinnige conclusie uit getrokken kan worden.
Toch worden er door de handelaren in dit spul glasharde beweringen gedaan.Dat is verdacht

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@slingerding, econometrist haalt een goed punt aan. Jij zegt dat de voedingsstoffen in onze voeding sterk afgenomen zijn, maar de levensverwachting van mensen gestegen. Hoe valt dit te rijmen?

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

@maarschalk,
Het gebruik van medicijnen en de ontwikkelingen in technische medische apparatuur?
Ook de ontdekking van antibioticum is een redelijk relevante factor.
Vroeger stierf men ook aan bijvoorbeeld een ontstoken kies.
Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord.
@henrice.
Nee ik denk dat biologisch ook niet echt een pre is daar die op in dezelfde vervuilde aarde geworteld staan.De enige verbetering hieraan is dat het onbespoten op een natuurlijke wijze groeit.
De onderzoeken waar ik aan refereer zijn de volgende.
Farmaceutisch bedrijf geigi
WHO rapport 2002
WHO rapport 2003

Ik ben even gaan neuzen op de site wzzr je de link had opgegeven.
Mooie site, helaas geen bekenden naam als maker, er staat slechts dat ie 20 jaar ervaring heeft. Hier zou ik meer van willen weten voordat.
Je weet dat internet bevat alles zowel zin als onzin.

Wat ik jammer vind is dat ik deze link vond op dezelfde site
http://www.slimmingdrops.nl/

Dit maakt het in mijn ogen ook iets ongeloofwaardiger dat een site waar jij je guidelines vandaan haalt dit bevat.
Zeker met jouw stellingen.

Over je stelling betreffende Silicium kan ik ook heel duidelijk zijn. Eens dat voor onderzoeken niet klaar zijn je niets mag claimen.
Zou zeer kwalijk zijn.
Zijn er echter al bewezen feiten maar is het onderzoek nog niet klaar dan heeft dat weer een andere uitleg mijnsinziens.
De overheid verklaart ook al jaren dat je sterke botten krijgt van melk, een beetje expert weet dat dierlijke calcium niet voldoende verwerkt kan worden door een mens, en dat om van calcium sterkere botten te maken je nog minstens calium en magnesium nodig hebt, welke in melk niet terug te vinden zijn. best een vreemd verhaal denk ik.
Ook het voedingscentrum is een overheidsgefinancieerde instantie als mede het produktschap voor vlees.
Van varkensvlees is ook al jaren bekend dat de eiwitstructuur te veel op die van een mens lijkt en dat schnitzeltjes zo wel eens tot 72 uur in een maag kan blijven zitten eer het verteerd is.
Toch promoten ze dit, best vreemd.
graag hier je mening over.

Vriendelijke groet Bo
Laatst gewijzigd door Slingerding op 14 dec 2005 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

<NOBR></NOBR> Gevaar
Milieudefensie, Natuur en Milieu en consumentenclub Goede Waar & Co deden begin november een onderzoek naar het fruit bij acht supermarktketens. De gifstoffen bleken niet alleen op de schil te zitten, maar ook in de vrucht zelf.

"Met name voor jonge en ongeboren kinderen is gevaar voor de gezondheid op lange termijn niet uit te sluiten."


Dat organisaties onderzoek doen is natuutlijk niet verkeerd Maar hier kun je niet een levenswijze op baseren.Tevens is de conclusie wel wat vaag en zegt niets concreets.Dat deze organisaties de boel scherp willen houden met dit soort berichten en de supermarkten hiermee bepaalde eisen op willen leggen is in ieders belang.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... gscentrum/

Via dezelfde site kwam ik ook hier terecht.Wat ik moet geloven? Jou, de overheid, Pillie Willie, de veganisten, de macrobioten,de voedingsmiddelen industrie?
Het doet niet ter zaken.Ik heb er persoonlijk geen enkel gewin of baat bij om wie dan ook af te zeuren of moedwillig tegenin te gaan.
Het gaat jouw toch ook aan wat je mensen verkoopt en of dit al dan niet goed is.

Mijn voorkeur gaat uit naar lekker eten en ik ben bereid om daar eventueel een uur eerder voor op te staan i.p.v.effe shaken.
Supplementen krijgen van mij het nadeel van de twijfel omdat veel mensen zonder ook oud worden.



Als jij mij met glasharde feiten kan aantonen dat ik met supplementen nog ouder wordt zonder dat ik daar ook maar iets tegenover kan zetten,
mag je vanavond nog een pot komen brengen


De rest komt later.

Keneth
Berichten: 164
Lid geworden op: 06 dec 2005 15:11

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Keneth »

Henrice: Als jij mij met glasharde feiten kan aantonen dat ik met supplementen nog ouder wordt zonder dat ik daar ook maar iets tegenover kan zetten,
mag je vanavond nog een pot komen brengen


Er zijn onderzoeken waarbij extra anti-oxidanten wél leidde tot absolute levensverlengingen.
Het leveren van een algemeen aanvaard definitief bewijs voor een positieve relatie tussen voedingssupplementen en maximale levensduur-verlenging vergt een enorme inspanning in termen van geld, tijd en know-how. Vanwege de situatie dat op nutritieve AO geen patent kan worden verkregen, zijn geen sponsers beschikbaar om de enorme kosten van dit onderzoek te dragen.
Overigens, het nut van deze extra stoffen hoeft niet per se tot uitdrukking te komen in een absolute verlenging van de (maximale) levensduur. Het gaat er immers vooral om, dat de maximale levenscapaciteit wordt benut, met andere woorden: het gaat om het voorkomen, van voortijdige veroudering. Als men dus spreekt van levensverlenging, dient dit primair begrepen te worden als een betere bezetting van de levensduurcapaciteit. Eenvoudiger gezegd: al zou men in principe niet ouder kunnen worden dan de erfelijke bepaalde constitutie toelaat, men kan bij een ongunstige oxydatieve balans wel minder oud worden dan in principe mogelijk was !

Onderstaand artikel toont aan dat extra voedingssupplementen in een lagere ziekterisico resulteren: http://www.viow.be/archief/actueel/pers/koudeoorlog.htm
Laatst gewijzigd door Keneth op 14 dec 2005 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slim »

enne slim? wat is je beroep dan ?
enne heb je geleerd voor voedingsdeskundige?
enne is het niet zo dat je ook maar een eenzijdige kijk op bep. zaken krijgt binnen opleidingen?
Ik weet niet wat jij voor opleidingen hebt gevolgd, beste Slingerding, maar wat iki wel weet is dat je bij een hogere opleiding leert om zaken juist van meerdere kanten te bekijken. Je kunt mij niet verwijten dat ik een eenzijdige kijk heb.

De rest van je vragen ga ik niet op in; je vraagt mij namelijk daarmee of ik alles weet en ik weet niet alles, net als iedereen overigens.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slim »

En ik weet heel zeker dat dat niet zo is. Ik heb het namelijk op de 'gewone gezonde manier' geprobeerd. Nou, jij weer. Rolling Eyes
Blijkbaar niet hard genoeg. Je vraagt om dit antwoord, gezien je volgende opmerkingen:
Jij komt aan onbetrouwbaar info vent/vrouwtje. Of van je buurmannetje gehoord of uit je duim gezogen.


Je hoeft me helemaal niks duidelijk te maken. Daar vraag ik toch niet om.

Je begint steeds irritanter te worden. Wat ik met mijn geld doe én hoe ik het uitgeef gaat jou eigenlijk helemaal niks aan.
hhhmmmmmm en nou is herbalife weer crimineel?????? Joh, get a life ventje/vrouwtje
Ik vraag je vriendelijk om mij (en anderen) correct aan te spreken. En niet zo te briesen als iemand het met jou oneens is. Jij hebt net zomin als ik de wijsheid in pacht.
Je hoeft me helemaal niks duidelijk te maken. Daar vraag ik toch niet om.
Niet? Wat is dan het nut van een forum?
en nou is herbalife weer crimineel
Ja. Is namelijk Multi Level Marketing. Daar kan ik ook niks aan doen, ik heb Herbalife niet opgericht.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het waarnemingsvermogen van een econometrist is mijns inziens niet echt heel erg groot.
IK heb de naam herbalife in het door jouw aangehaalde stuk niet eens aangehaald.
Mijn waarnemingsvermogen is dan wel zo groot om op te merken dat je hier off-topic reageert als het daar niet over ging, aangezien Herbalife het subject hier is.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het gebruik van medicijnen en de ontwikkelingen in technische medische apparatuur?
Ook de ontdekking van antibioticum is een redelijk relevante factor.
Vroeger stierf men ook aan bijvoorbeeld een ontstoken kies.
Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord.
Wil je nu zeggen dat, hoewel de voedingsstoffen grotendeels uit onze groenten en fruit verdwenen zijn, de levensverwachting almaar stijgt omdat iedereen aan de medicijnen, antibiotica en de medische apparatuur hangt?

In tegenstelling tot wat jij oppert heb ik geen verstand van voeding, maar als ik kijk naar de realiteit zie ik mensen de afgelopen eeuw steeds ouder worden terwijl ik voetstoots van jou aan wil nemen dat de voedingsmiddelen in ons dagelijks voer afnemen. Zet mij een feestmuts op en stop me in het gekkenhuis, maar ik zie hierin toch een eigenaardige discrepantie. Of wil jij beweren dat het percentage dat supplementen gebruikt het gemiddelde zo enorm omhoog trekt?

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de levensverwachting.
Ga ik het daarintegen hebben over levens kwaliteit, tja dan moet je bijna wel toegeven dat die van een dusdanige aard is dat je je voor sommige mag gaan afvragen..................vul dat zelf maar in.
De Hulpmiddelen zijn niet aan te slepen, rollators, mensen in scootmobiels etc etc.
Vroeger(hmmmm nu lijk ik wel oud) werden mensen vitaler oud, hoe oud oud dan ook mag zijn volgens de toengeldende levens verwachting.

Ook zijn er natuurlijk aardig wat kunstgrepen gedaan op het gebied van verlengen van de levens verwachting.
Dom voorbeeld op Schiphol hangt om de 50 meter een defribilator.
Ja absoluut zijn de heren medischi een stuk kundiger geworden als vroeger, zeker in het redden van levens en het onvermijdelijke uitstellen.

Ook denk ik dat je eens kan gaan nadenken over hoe het nu zit.
Ik weet dat de levensverwachting van een man bijvoorbeeld 71 jaar is (ik kan er een jaartje naast zitten) Toch als je in de opslaghal voor bejaarden genaamd verzorgingshuis gaat kijken zijn er opmerkelijk weinig mannen van die leeftijd daar. Zou een verwachting misschien anders kunnen zijn als werkelijk gehaald?
Als je een kans van 1 op 1000 heb om de lotto te winnen moet je dan ook 1000 x meedoen en heb je dan ook gegarandeerd de hoofdprijs?

Helaas ken ik persoonlijk veel meer mannen die slechts een 2 3 tal jaar hebben mogen genieten van hun pensioen en is dat meen ik een veel reeeeler stuk.

Even ter zijde, in dioe opslagloods wordt voor bejaarden medemensen gekookt door dieet koks, Die absollut met verse produkten werken.
Beetje raar dat dan van alle bejaarden die in een zkh terechtkomen zo'n 85 % signalen van ondervoeding laat zien huh ?
Tja ik opper niet dat ik verstand heb van voeding, wat ik wel weet komt ook uit onderzoeken.

Beste Econometrist, wat jij hebt met cijfers heb ik met dit onderwerp.
En cijfers op dit vlak zeggen idd ook wel alles.
80000 nieuwe suikerpatienten per jaar, zou best eens met voeding te maken kunnen hebben
60 % van alle sterfgevallen mbt hartaanvallen hersenbloedingen kanker en diabetes is voedingsgerelateerd **bron: jaarrapport world health organisation 2003
7 van de 10 patienten bij de huisarts in de wachtkamer heeft een voedingsgerelateerde klacht**bron jaarrapport world health organisation 2002
Dit mn waarde zijn cijfers waar iedereen van zou kunnen en MOETEN schrikken.
Dit is ook iets dat ik aangaf in mijn vorige schrijven.

Aangezien jij iets kan met cijfers zoek dit eens uit, als een soort van leuke uitdaging.
Je mening over mlm systemen ken ik inmiddels wel en de rest ook inmiddels .
Ik ben wel eens benieuwd naar je resultaten op dit gebied
Bo

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Paar puntjes:
Ik weet dat de levensverwachting van een man bijvoorbeeld 71 jaar is (ik kan er een jaartje naast zitten) Toch als je in de opslaghal voor bejaarden genaamd verzorgingshuis gaat kijken zijn er opmerkelijk weinig mannen van die leeftijd daar. Zou een verwachting misschien anders kunnen zijn als werkelijk gehaald?
De verwachting is hoger, richting de 74 a 78 inmiddels.
Hoeveel mensen in een bejaardentehuis zijn ouder?
Helaas ken ik persoonlijk veel meer mannen die slechts een 2 3 tal jaar hebben mogen genieten van hun pensioen en is dat meen ik een veel reeeeler stuk.
En wat is daar de oorzaak van?
Even ter zijde, in dioe opslagloods wordt voor bejaarden medemensen gekookt door dieet koks, Die absollut met verse produkten werken.
Beetje raar dat dan van alle bejaarden die in een zkh terechtkomen zo'n 85 % signalen van ondervoeding laat zien huh ?
Tja ik opper niet dat ik verstand heb van voeding, wat ik wel weet komt ook uit onderzoeken.
En de relatie tussen eerste deel van deze alinea en deel 2 is?
80000 nieuwe suikerpatienten per jaar, zou best eens met voeding te maken kunnen hebben
60 % van alle sterfgevallen mbt hartaanvallen hersenbloedingen kanker en diabetes is voedingsgerelateerd **bron: jaarrapport world health organisation 2003
7 van de 10 patienten bij de huisarts in de wachtkamer heeft een voedingsgerelateerde klacht**bron jaarrapport world health organisation 2002
Dit mn waarde zijn cijfers waar iedereen van zou kunnen en MOETEN schrikken.
Wat mij hier zo verschrikkelijk tegenstaat is dat je maar een heel klein stukje laat zien. precies dat stukje dat in jouw straatje past. Dat geldt eigenlijk voor jouw hele post.
Die hartaanvallen, kunnen die misschien ook veroorzaakt worden door te vet eten en te weinig bewegen? Te veel zout eten?
Die toename van de suikerpatienten, kan die komen door te veel zoet eten? Bijvoorbeeld frisdranken?
Die voedingsgerelateerde klacht, wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat mensen niet gezond genoeg eten? Te veel magnetronmaaltijden bijvoorbeeld? Of te vet eten en vervolegsn veel te weinig bewegen?
Nergens uit jouw stukje blijkt namelijk dat dit komt omdat de hoeveelheid voedingsstoffen zou zijn afgenomen in ons voedsel.

mister-m
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mister-m »

Waar niemand bij stilstaat in deze topic is dat de meeste ouderen, dan heb ik het over 60 jaar en ouder, de oorlog hebben meegemaakt, en dat er toen een gebrek aan voeding was, de achterstand die mensen als jongere toen hebben opgelopen kun je nooit meer inhalen en blijft je totale leven merkbaar, (om toch maar even de natuur aan te halen: aan de ringen van een boom kun je toch ook zien hoe zijn jaar was) Omdat er toen relatief meer kinderen per gezin waren zijn er nu meer ouderen met gezondheidsproblemen omtrent voeding, Veel ouderen denken tegenwoordig dat voedingssupplementen de normale gezonde maaltijd kunnen vervangen, en dan alleen nog maar brood hoeven te eten, 60% van alle sterfgevallen is voedingsgerelateerd wordt aangehaald! 7 van de 10 patiënten heeft een voedingsgerelateerde klacht, nu is het zo dat er een overvloed aan ongezonde voedingswaren te verkrijgen is, maar er wordt toch niemand verplicht om dat te eten, en kun je bij logisch nadenken weten wat de gevolgen zijn

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Blijkbaar niet hard genoeg.
Nee slimpie, jij hebt de wijsheid in pacht. Wel frappant dat jij weet hoe mijn afslankresultaten in het verleden eruit zagen.
Ga toch lekker anderen lastigvallen joh.
Niet? Wat is dan het nut van een forum?
Het nut van het forum is om te discussiëren, niet om over mij en mijn geld te waken....
Ik vraag je vriendelijk om mij (en anderen) correct aan te spreken
dan kun je blijven vragen tot je een ons weegt.........

Is namelijk Multi Level Marketing
Goh, je hebt toch nog enig intelligentie. het is idd mlm. Dat jij het crimineel vindt is jouw probleempje!
Daar kan ik ook niks aan doen
Daar hoef je niks aan te doen. Is jou ook niet gevraagd.
ik heb Herbalife niet opgericht.
Nou, godzijdank niet...

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Suncity, ik heb gelezen dat jij dankzij Herbalife heel veel kilo's kwijt bent geraakt. Mag ik vragen hoe lang jij daar over gedaan hebt en hoe lang is het geleden (dat je je "streefgewicht" hebt gehaald)?

Gesloten