LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CNN tours betaalt reissom geannuleerde reis niet terug

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
maanja

CNN tours betaalt reissom geannuleerde reis niet terug

Ongelezen bericht door maanja »

Reis nr. Turkije Antalya-hotel Tuvana (centrum) geboekt bij CNN-tours, verblijf 15-11 t/m 21-11-05. Reissom voor 2 personen € 661,= betaald op 12-10-05. 7 dagen voor reis nog geen reisbescheiden. Na veel moeite kontakt gekregen met CNN-tours. in de week voor 15-11. Na veel problemen bleken zij hotel Tuvana niet te kunnen leveren, wel hotel 12 km. van Antalya. Heb dit niet geaccepteerd en op 11-11 met hen afgesproken dat ik reissom terugkrijg. Op 30-11 nog geen geld retour op bank. Tel.contact opgenomen. Kreeg te horen dat men in liquiditeitsproblemen zat en op dat moment niet kon terugbetalen!
Via email geëist dat reissom onmiddellijk wordt overgemaakt. Reactie was: begrip dat ik boos was; verwachten(!) dat zij eind december kunnen terug betalen! Ondertussen ANWB-rechtshulp gevraagd wat ik kan doen. CNN Tours is niet bij ANVR aangesloten. SGR kan niets doen want bedrijf heeft bij hen nog niet gemeld dat ze problemen hebben. ZIjn er meer mensen die dezelfde problemen hebben als ik?

HENK WAAGMEESTER

Re: CNN tours betaalt reissom geannuleerde reis niet terug

Ongelezen bericht door HENK WAAGMEESTER »

beste maanja

ik heb nu ruim 1 jaar problemen met CNN TOURS
ze willen mijn vakantie die ik bij hun geboekt heb niet vergoeden
voor mij NOOIT MEER CNN TOURS
je kan het een en ander lezen

[email protected]

Gesloten