LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

@ Rasje34,

Ja, dat klopt! In anderhalf jaar tijd 47 kilo..dat was zo'n 5 jaar geleden.
Ik blijf nu keurig op gewicht. Sport nu zo'n 2 keer per week en 's ochtends 1 herbalife voedingsshake met supplementen 3 x per dag.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Econometrist »

Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de levensverwachting.
Ga ik het daarintegen hebben over levens kwaliteit, tja dan moet je bijna wel toegeven dat die van een dusdanige aard is dat je je voor sommige mag gaan afvragen..................vul dat zelf maar in.
De Hulpmiddelen zijn niet aan te slepen, rollators, mensen in scootmobiels etc etc.
Vroeger(hmmmm nu lijk ik wel oud) werden mensen vitaler oud, hoe oud oud dan ook mag zijn volgens de toengeldende levens verwachting.
Nee, nu worden de mensen vitaler oud. Juist de mensen die jij met een rollator ziet rondkarren zijn de types die vroeger alleen nog maar hele dagen op hun kamertje van voedingstijd naar voedingstijd zaten te wachten. Die gaan nu naar het theater en de supermarkt, en dat er weleens wat versleten is als je 80 bent, tja...
Mensen worden ook op steeds hogere leeftijd pas oud. Bejaardentehuizen zaten vroeger vol met mensen van 60-65 jaar die binnenkort wel dood zouden gaan, en nu vraag je nog makkelijk mensen van boven de 70 voor een bestuursfunctie of een adviescommissie op basis van hun ervaring.
Ik weet dat de levensverwachting van een man bijvoorbeeld 71 jaar is (ik kan er een jaartje naast zitten) Toch als je in de opslaghal voor bejaarden genaamd verzorgingshuis gaat kijken zijn er opmerkelijk weinig mannen van die leeftijd daar. Zou een verwachting misschien anders kunnen zijn als werkelijk gehaald?
Als jij de officiële statistieken wilt betwisten op basis van eigen waarneming, zijn we snel uitgepraat. Mijn ouders zijn 2 jaar geleden op 74-jarige leeftijd verhuisd naar zo'n oord, een serviceflat, nog niet eens een verzorging- of verpleeghuis. Daar zijn inderdaad minder mannen dan vrouwen, maar met hun nu 76 jaar zijn ze dan ook wel de absolute benjamins daar. Verder zijn er geen mensen onder de 80. Ja, en op die leeftijd begin je het verschil in de levensverwachting tussen mannen en vrouwen in de kwantitatieve aanwezigheid te zien uiteraard.
Even ter zijde, in dioe opslagloods wordt voor bejaarden medemensen gekookt door dieet koks, Die absollut met verse produkten werken.
Beetje raar dat dan van alle bejaarden die in een zkh terechtkomen zo'n 85 % signalen van ondervoeding laat zien huh ?
Tja ik opper niet dat ik verstand heb van voeding, wat ik wel weet komt ook uit onderzoeken.
Ja, wat je er ook nog bij moet vertellen is dat die onderzoeken vertellen dat dit komt doordat mensen waaraan iets mankeert de neiging krijgen om niet te eten. Het is daarmee een kwestie van kwantiteit en niet van kwaliteit. Zelfs jouw supplementen zouden hier geen uitkomst bieden als ze uiteindelijk in de afvalbak verdwijnen.
Beste Econometrist, wat jij hebt met cijfers heb ik met dit onderwerp.
En cijfers op dit vlak zeggen idd ook wel alles.
Als je cijfers op de juiste manier weet te interpreteren, ja. Je geeft hier wel een paar staaltjes weg van het misbruik van de statistieken ten behoeve van marketingdoeleinden; de mensen eerst een probleem aanpraten om vervolgens via doelredenatie uit te komen bij een verhoogde vraag naar je produkt. We lopen ze even na:
80000 nieuwe suikerpatienten per jaar, zou best eens met voeding te maken kunnen hebben
Op 16 miljoen mensen, heeft hiermee 99,5% van de bevolking hier op voorhand geen last mee. Voor de 0.5% die jij noemt suggereer jij alleen maar dat het voedingsgerelateerd zou kunnen zijn. Diabetes kwam ook al voor toen alle vitamises nog in de groente en fruit zaten, alleen de verhoging zou je hieraan mogen wijten. Zullen we zeggen; de helft? Een kwart % is daarmee misschien slachtoffer van dit kwaliteitsverlies. Daarmee gaan we al voorbij aan alle andere mogelijke oorzaken die de moderne tijd wellicht heeft meegebracht. Als dit zo is, voor hoeveel van deze mensen zouden jouw supplementen dan uitkomst kunnen bieden? Op hoeveel van deze slachtoffers zou jij genezing (voorkoming eigenlijk) willen inzetten als gevolg van je supplementen? Zullen we zeggen; ook de helft? Op dat moment ben je bezig 16000000 mensen je spullen aan te praten om 0,00125 deel daarvan te redden van een kwaal waar uiteindelijk nog redelijk mee te leven valt ook. En dan hebben we het alleen nog maar over de cijfertjes. De werking en het genezings (voorkomings-) percentage moet dan ook nog maar aangetoond worden.
60 % van alle sterfgevallen mbt hartaanvallen hersenbloedingen kanker en diabetes is voedingsgerelateerd **bron: jaarrapport world health organisation 2003
Hier gaat de statistische misleiding een niveautje dieper dan in het vorige voorbeeld. Als we even focussen op die diabetesgroep die we al hadden uitgerekend waarvoor je supplementen iets zouden kunnen betekenen, dan heeft deze uitspraak betrekking op het deel hiervan dat daadwerkelijk eraan overlijdt, zullen we zeggen; een kwart? En daar dan nog eens 60% van. Dan heb je het over een 0,0001875 deel. Dat hakt er wat minder overtuigend in dan het noemen van een percentage van 60, denk je niet? Het bij elkaar vegen van 4 zulke uiteenlopende kwalen lijkt me medisch gezien sowieso al niet verantwoord. Maar voordat je me van medische kennis die ik blijkbaar ook al heb gaat betichten, hou ik me daarvan maar afzijdig.
7 van de 10 patienten bij de huisarts in de wachtkamer heeft een voedingsgerelateerde klacht**bron jaarrapport world health organisation 2002
Weer een afschuwwekkend percentage van 70% wordt hier genoemd. Maar dit is al van een voorselectie, nl. van de mensen die bij de dokter komen. Er zijn zo'n 1,5 miljoen mensen die de dokter bezoeken, en deze 70% komt dus neer op 6,5% van de bevolking, die voor een 'voedingsgerelateerde' klacht komt. Daarbij zal zonder twijfel ook overgewicht, voedselvergiftiging, allergie en dat soort zaken worden meegerekend. Alleen al als je kijkt naar het percentage overgewicht waar nu zoveel over te doen is zouden de wachtkamers al 3 keer zo vol moeten zitten. Reken er maar op dat potentiële klanten voor jouw supplementen in die wachtkamer nauwelijks een rol spelen. Als je kwalen krijgt van een Big Mac dan is dat niet in de eerste plaats door een vitamine gebrek, maar eerder door een vet overschot. Als een patiënt tijdens het spreekuur te horen krijgt dat hij zijn eten moet bestellen bij een groenteboer in plaats van in het hoofd van een clown en hij houdt zich daar ook aan dan is de kans klein dat jij nog iets voor hem kan betekenen.

Ten slotte, hoe sta jij tegenover het feit dat de algemeen gebezigde medische verklaring voor het steeds langer worden van de bevolking zijn oorzaak vindt in de verbeterde voeding? Of zie je lengtegroei juist als een kwaal?

Wat ik bedoel duidelijk te maken is dat in weerwil van de spookverhalen die we uit jouw hoek mogen vernemen een grote discrepantie spreekt met de waarneming van de alledaagse situatie die we om ons heen zien.
Dit mn waarde zijn cijfers waar iedereen van zou kunnen en MOETEN schrikken.
Voor de business denk ik dat dit goed is, ja.
Ik ben wel eens benieuwd naar je resultaten op dit gebied
En...?

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Bzzz »

Toch als je in de opslaghal voor bejaarden
Opslaghal???? Zeer respectloos om daar zo over te praten. Vind ik niet kunnen.
Even ter zijde, in dioe opslagloods wordt voor bejaarden medemensen gekookt door dieet koks, Die absollut met verse produkten werken.
Beetje raar dat dan van alle bejaarden die in een zkh terechtkomen zo'n 85 % signalen van ondervoeding laat zien huh ?
Tja ik opper niet dat ik verstand heb van voeding, wat ik wel weet komt ook uit onderzoeken.
Welk onderzoek is dat dan??
Dieet koks?? De instelling waar ik werk, werken gewone koks hoor.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Er zijn onderzoeken waarbij extra anti-oxidanten wél leidde tot absolute levensverlengingen.
Er is veel onderzoek gedaan naar antioxidanten in relatie met ziekten,
Al deze onderzoeken hebben tot nog toe wel vragen beantwoord maar nog meer opgeroepen.Er zijn altijd wel zaken te noemen die het onderzoek ondermijnen zodat er geen concrete conclusie uit getrokken kan worden.
Er zijn ook onderzoeken waarbij mensen die rookten en veelvuldig met asbest hadden gewerkt specifieke antioxidanten kregen.Een andere groep , met dezelfde achtergrond, kreeg een placebo.In de eerste groep waren er meer mensen die uiteindelijk kanker kregen dan in de tweede.

Ook hier geldt het verhaal dat alle antioxidanten nog niet bekend zijn en dat ze allemaal in samenspel met elkaar funktioneren.
Supplementen verstoren de verhouding alleen maar.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Wat een negativiteit. Wat jammer. Respekt voor elkaar, dat is het moeilijkste wat er is.
Ikzelf ben 53 jaar en eet nu 4 jaar herbalife. Ik ben ermee begonnen omdat ik geen kwaliteit van leven meer had en dat terwijl ik altijd alles uit de biologische winkel at, omdat ik ten einde raad was.
Ik heb sinds mijn vierde jaar diverse operaties aan mijn gewrichten gehad en gebruikte 4 jaar terug iedere dag morfine voor de pijn en dan ben je echt een zombie. Ik kan erbij vermelden, dat de afwijkingen aan mijn gewrichten te maken kunnen hebben met het oorlogsverleden van mijn moeder, die tussen haar 15e en 20e in de jappenkampen gezeten heeft en dus gigantische voedingstekorten had. In het ziekenhuis zeiden ze, dat mijn gewrichtsafwijkingen hiermee te maken kunnen hebben. Ik zal het verhaal niet te lang maken. Degenen die echt geinteresseerd zijn, kunnen me mailen met vragen.
In ieder geval, heb ik al drie jaar geen medicijnen meer nodig, voel me fit en energiek en ben sinds juni ook nog eens 15 kilo kwijt. Dit jaar gaan er nog 30 af en dan krijg ik in januari 2007 een nieuwe knie rechts. Mijn orthopaed is verbaasd over mijn herstel na de vorige operatie en ik kan je zeggen, dat het afvallen nu pas gebeurt, omdat mijn lichaam eerst heeft moeten herstellen. Dit is even heel kort, maar ik heb een uitgebreid verhaal en gek he: ik ben distributeur geworden voor de korting omdat ik een laag inkomen had en de mensen, die het willen eten, komen vanzelf op mijn pad en ik heb er ook geen behoefte aan om mensen te overtuigen. 30 dagen niet goed geld teruggarantie. Heb je dat wel eens meegemaakt? Ik niet, Veel succes allemaal en vooral veel liefde en gezondheid in 2006. Groetjes Guusje

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Guusje wat een mooi verhaal.
Ik kan daar zeker wat mee. De rest zal helaas iets minder leuk kunnen reageren maar trek je daar maar niets van aan hoor!
Toppie dit is een van de verhalen die mij zo verdomd trots maken dat ik een HEBALIFE distributeur ben.

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Dieet koks?? De instelling waar ik werk, werken gewone koks hoor.
De koks die in een instelling werken zijn koks met een aparte opleiding.
Dieethiek is een onderdeel van hun opleiding.
Ik heb ook geleerd voor kok , hetzij restaurantkok.
Een instellingskok mag wel zomaar in een restaurant koken maar andersom heeft een rest.kok aditionele opleidingen nodig om in een instellingskeuken te werken.

Het gedeelte van de opslag plaats e.d was zeer cynisch bedoeld, mijn excuses als ik iemand daar mee beledigd heb.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Guusje, een geweldig testimonial!! Dit bewijst nogmaals dat herbalife géén afslankprodukt is maar gezonde voeding. Als je je lichaam de juiste voedingsstoffen in de juiste hoeveelheid geeft kan het zichzelf herstellen!
@slingerding, ik heb ooit eens een keertje op de chairmansclub site gekeken. Ik ga daar nog eens een kijkje nemen, het is alweer een tijdje geleden. :D

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Daar stA ik ook nog vermeld in de weblog van bea over de genh party.
Ik was die vrouw met rollator op de dansvloer.
:)

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Haha Guusje, ja ik heb het zojuist gelezen. Hartstikke leuk man!!!
Bea heeft het weer perfect verwoord.
Ja, Generation-H was een knalfeest. super super super :D :D

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slim »

@Suncity

Aan een onbeschoft schepsel als jij, die alleen naar de mond gepraat wil worden en anderen niet in hun waarde laat, zal ik geen woord meer besteden.
Je hebt geen enkele reden om zo tegen mij tekeer te gaan; ik heb geen verkeerd woord tegen jou gezegd. Denk je eens in wat het bij jou voor gevoel oproept als iemand zo tegen jou loopt te schelden.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

@Suncity

Aan een onbeschoft schepsel als jij, die alleen naar de mond gepraat wil worden en anderen niet in hun waarde laat, zal ik geen woord meer besteden.
Je hebt geen enkele reden om zo tegen mij tekeer te gaan; ik heb geen verkeerd woord tegen jou gezegd. Denk je eens in wat het bij jou voor gevoel oproept als iemand zo tegen jou loopt te schelden
.

Thanx Slim!! :lol:

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Ik dank u hartelijk, u heeft het me allemaal duidelijk gemaakt :lol:

Ik lees de draad al een tijdje en ik moet zeggen, vermakelijk leesvoer.
Slingerding is een geboren super verkoper, een talent, suncity is er bij gekomen om bot te trappen maar is overduidelijk minder talentvol dan Slingerding.
Ik denk dat veel bedrijven hem heel graag in de gelederen zouden hebben maar hij heeft dat niet nodig hij kan dat zelf beter.

Met verbazing las ik de voor en tegen berichten, er worden tegenstrijdige waarheden verkondigd, geprikt, getrapt, beledigd en dan weer excuses aangeboden
Dat is verwarrend, waarom zo georganiseerd reageren op een forum, het zal je een zorg zijn wat anderen zeggen toch?.
Dus heb ik de Herbalife site goed bekeken, ook de berichten doorgelezen van de leiding en de foto's van de feesten bekeken.
Het kwam me bekend voor maar ik kon het niet plaatsen.
En nu zie ik het, wel een beetje laat (door de reacties op Guus) maar beter laat dan nooit, de organisatie is een Happy Family met Willow Creek marketing.
En dan begrijp ik het ook meer want je gaat daar helemaal voor en je voelt je er geborgen, gelukkig en veilig of je haat het, er is bijna geen tussenweg mogelijk.
Dan zijn er natuurlijk mensen die dat hersenspoeling noemen maar dat zien ze fout, het is een soort religie met een commercieel kantje, niets nieuws dus. :wink:
Het geld verdienen is leuk maar komt eigenlijk op de tweede plaats, er bij horen en dan ook meedoen is veel belangrijker.

Er zitten natuurlijk ook nare kanten aan (waar niet) wie niet succesvol is valt er buiten is lui en een mislukkeling, weg er mee.
Wie er tegen is en zich ook nog zo uit is helemaal fout want die knaagt aan de grondvesten van de familie, liefst afmaken dus.

De EO heeft wel eens pogingen gedaan om willow creek marketing toe te passen met de jongerendagen en dat is redelijk gelukt maar geen vergelijking met het succes van Herbalife (komt waarschijnlijk omdat de oorsprong Amerikaans is, die zijn daar beter in)

Het is niet mijn ding, ik ben er absoluut niet geschikt voor, niet voor zo'n organisatie en niet voor zo'n product.
Dat is niet denigrerend bedoeld, ik ben inkoper en dat zijn hele slechte verkopers, daarbij komt nog dat ik de producten niet zie zitten.
Maar een ding ben ik wel achter, de herbalife mensen menen wat ze zeggen omdat de organisatie en daarbij het product ze na aan het hart ligt en ze zullen dit op elke mogelijke manier verdedigen.
Of dat goed, fout of zelfs eng is moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, het maakt mij in ieder geval wel duidelijk waarom de voor- en tegenstanders zo op elkaar reageren

Waarvoor opnieuw mijn oprechte dank :lol:

groeten

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat een negativiteit. Wat jammer. Respekt voor elkaar, dat is het moeilijkste wat er is.
Ach ja, dat respect. Zullen we eens beginnen met respect te tonen door geen drogredenen meer te gebruiken, geen leugens meer te plaatsen en geen niet verifieerbare bronnen als de waarheid te bestempelen?

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Leugens vertellen, och ik weet wel beter.
Mensen, die me kennen, weten, dat ik de waarheid spreek.
En och dan ben ik maar een leugenaar voor jullie. Maakt me niet uit.
Ik weet, dat mijn bloeduitslagen(en dat is meetbaar) gigantisch vooruit zijn gegaan en dat mijn bloeddruk super is en dat is wat ik belangrijk vind en ik respekteer ieder met een andere mening. Maar wat let je om het eens uit te probeen, dan weet je of ik lieg.
Groetjes Guusje

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

Willem4,
BEdankt? voor het compliment???
Ik staaltijd open voor een leuke part time functie.hahaha
Nee hoor alle gekheid op een stokje.

Ik heb op je verhaal meer een aanmerking en dat is dan wel geent op mijn PERSOONLIJKE visie.
Het betreft de volgende quote.
Er zitten natuurlijk ook nare kanten aan (waar niet) wie niet succesvol is valt er buiten is lui en een mislukkeling, weg er mee
Ik zelf begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik denk alleen dat succesvol maar relatief is.
Als er bij mij in de organisatie een huisvrouw is die 400 euro per maand wil bijverdienen, niet meer en niet minder, is deze als ze dat daadwerkelijk doet niet succesvol?
Ik denk van wel. Ik ben dankbaar voor de klanten die zij helpt met wat dan ook.En ik denk dat ze dan juist extreem succesvol is.
Uiteraard zijn er mensen met andere verwachtingen die meer willen.
Dat doel maakt iemand voor zichzelf duidelijk, en kan kijken of dit haalbaar is met zijn of haar upline die ook volledige steun zal geven maar wel onder het motto, if u take a step ik take a step.
Eerlijke deal denk ik.
Ik heb persoonlijk een groot streven, een streven dat absoluut niet haalbaar is zonder het succes van anderen.
En in dat kader ben ik gelukkig en blij met iedereen die met me mee wil doen ongeacht het doel van die mensen.

Nog even de volgende quote
Het is niet mijn ding, ik ben er absoluut niet geschikt voor, niet voor zo'n organisatie en niet voor zo'n product.
Dat is niet denigrerend bedoeld, ik ben inkoper en dat zijn hele slechte verkopers, daarbij komt nog dat ik de producten niet zie zitten.
Hier haal je dus een van de belangrijkste principes aan waar ons bedrijf op gestoeld is.
De meeste collega's die ik heb incluis mezelf(onthou succes is relatief)
Zijn ooit als klant gestart. Het enthousiastme over wat deze produkten met iemand doen geeft de kans op het volgende
A van je klanten krijg je referals (als iemand afslankt of meer energie krijgt,aankomt of sportperestaties daadwerkelijk verbeterd valt dit op in de omgeving)
B Die referals kunnen ook de klanten worden van jouw klant en je hebt een distributeur.(waarom beginnen de meeste? eenvoudig, %klanten maal 25% winst is 1 pakket per maand gratis dus gratis gebruik van deze produkten, aangezien ik vindt dat ze dan toch wel iets ervan moeten weten zullen ze idd naar een trainingsseminair moeten en geef ik ze zelf ook les.)

Ik ben ook geen geboren verkoper echt geloof me, maar ik ben wel super enthousiast over deze produkten en dat is zichtbaar. Ik had een goed lopend bedrijf toen mijn vrouw starte als distr. en vond het in de tijd belachelijk wat ze ging doen. (nmiddels heb ik mn mening een klein beetje bijgeschaafd :lol: )
Hoe het ook zij iedereen die enthousiast is over deze prod kan dit ook enthousiastme is what sells big time niks meer en niks minder.
Gelukkig geef je zelf al aan geen affiniteit te hebben met dit soort produkten. Jammer ik zou je graag laten voelen wat ik bedoel haha

M.VR.GR Bo

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Prima verwoord Slingerding!!
Ik heb er niks meer aan toe te voegen :D

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

@suncity,

Ooit het verzoek gedaan om contact met me op te nemen via chairmansclub. Ben je morgen op het Feest? Zo ja spreken we iets af ik wil wel even van ged88 wisselen.
Groetjes Bo

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Ja Slingerding goed verwoord. Zo is het.
Ik ben van superenthousiaste klant distributeur geworden en door het herstel van mijn lichaam en de tijd die ik daarvoor nodig had, harder aan mezelf gewerkt dan aan de business. Maar toch mijn resultaat:
mijn beste vriendin, die diabeet is al drie jaar stabiel en distributeur, mijn nichtje, die een darmprobleem had, geen last meer en distributeur, mijn broer van zijn allergieen af, mijn vader na 6 bypasses al weer 3 jaar erbij dankzij de voeding, mijn schoonmoeder dankzij de proteine erg opgeknapt, mijn zoon, die het sinds kort eet bij het sporten, een vriendin, die erg moeilijk zit, kunnen helpen met de voeding, zodat zij in ieder geval wat te eten heeft. En zo kan ik wel doorgaan, en dat vind ik succesvol.
Ik heb nog even nodig voor mijn algeheel herstel en dan ga ik knallen met de business. Ik zit trouwens in het worldteam en dat puur door het enthousiasme en geloof me jullie gaan nog veel van me horen.
Morgen ben ik er niet, is voor mij veel te druk.
Maar vorige week in Venray het kerststs was ook super. En och ik stop er maar mee, ik vind het allemaal super. Groetjes en fijne avond morgen slingerding. Geniet ervan. Guusje

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

BEdankt? voor het compliment???
Ja, nu je het zo zegt, is het een compliment als je zo genoemd wordt door een inkoper :wink:
Niet zo slim van je, zet ik het in eerste instantie neer als compliment maar door die vraagtekens ben ik er over gaan nadenken en twijfelen :lol: (poging tot humor)
Het is niet bedoeld als waardeoordeel, het is een observatie van mijn kant.
En, jouw manier van antwoorden is voor mij bevestiging genoeg, zo ver zit ik er niet naast. :lol:

Over jullie producten.
Naar mijn persoonlijke mening zijn het producten die gemaakt worden om de voedsel- en gezondheidsmanie van de westerse wereld te bevredigen, doorgeschoten welvaartsvoer en decadentie-icons
Daar staat herbalife niet allen in het is een hele industrie en bijna alle voedselproducenten doen er aan mee (kijk maar in de supermarkt)
Maar wat voor mij onzin is kan en mag voor een ander zinvol zijn, dus ik zou zeggen ga uw gang en voorzie de behoeftigen :wink:

De organisatie van herbalife, ja die vind ik wel boeiend.
Ik zou er niet in passen maar het intrigeert me wel
Komt ook omdat ik veel met amerikaanse bedrijven in aanraking ben geweest en altijd dacht, hoe doe je dat, hoe krijg je mensen zo ver, waarom past dat bij de ene en heeft dat zo'n rode lap effect op de andere.
Dus observeer ik dat graag maar niet te veel en niet te vaak want overdaad schaadt :lol:

groeten

Gesloten