LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] makro

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Son of god

Re: makro

Ongelezen bericht door Son of god »

De makro moet mensen die via een kaart van het bedrijf prive inkopen doen als een particulier behandelen met de zelfde garantie zoals een normale zaak geeft
Woehahahaha dus omdat mensen een Makro pas oneigenlijk gebruiken moet de Makro hun complete beleid omgooien? Lijkt me niet. Dan kun je net zo goed mensen die prive spullen kopen bij de Makro aanklagen wegens fraude omdat ze zich als ondernemer voordoen :roll: . Dat is net zo onzinnig.

Verder staat het hierboven al beschreven. Iedereen weet wat de garantievoorwaarden van de Makro zijn. Je moet de spullen controleren maar dat doet bijna niemand. Wel de lusten van een lagere prijs willen maar zodra er iets niet gaat zoals gewenst willen we wel de service van een vakzaak. Ga dan meteen naar een vakzaak en accepteer dat service ook geld kost.

layla

Ongelezen bericht door layla »

Ik denk dat als de mensen geen prive aankopen meer mogen doen bij de Makro, de Makro zijn deuren wel kan sluiten!

reintje vitesse

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Als ondernemer doe je echt niet je inkopen bij de makro, of ze moeten toevallig iets uit jouw assortiment in de reklame hebben en dan ga je wat van dat spul halen maar verder heeft iedere ondernemer zijn eigen, vakgerichte, groothandel[s]. Bij de makro doet dus bijna iedereen zijn dagelijkse boodschappen, soms in het groot, dan wel inkopen voor de kerst etc. etc. Verder is de service gewoon goed te noemen.

flepp

Ongelezen bericht door flepp »

Woehahahaha,
de makro moet beter controleren dat de pas niet oneigenlijk gebruikt wordt , waarom moet je anders een pas hebben, maar dat willen ze niet
daar iedere klant welkom is, bedrijven mogen de pas daarom door geven aan het personeel voor prive gebruik.
Het is gewoon een superstore waar idereen met pas naar binnen mag.

dds

Ongelezen bericht door dds »

@samsam.

Je praat po*p!!!!!!!

Dit heeft dus niets met de garantie te maken na 1 jaar!!! Dit wat jou is gebeurt staat totaal los van hetgeen waar het hier over gaat!!

Voor de duidelijke en goede orde: Of je nu via via legaal aan een pasje kan komen of niet, je doet de boodschappen bij een groothandel die uitsluitend voor die pashouders is bedoelt! Met het aanvragen van die pas ga je ook accoord met de regels van de groothandel. Hierbij wordt (net zoals bij bijvoorbeeld de Sligro) het consumentenrecht uitdrukkelijk uitgesloten!!!!!

Ook nog even een reactie op de kinderachtige reactie van Samsam m.b.t tot meegaan met paps en mams. Ik ben zelf houder van een Makro-pas, evenals mijn vrouw, beide op ons eigen naam. Dit i.v.m. mijn eigen BV (nee, geen nep-bedrijf; 18 man in dienst), overigens ben ik een regelmatige bezoeker van de Makro.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

laafje23

Geplaatst op 03 Sep 2005 08:40 door laafje23

--------------------------------------------------------------------------------

Gister weer eens bij de Marko geweest en tot overmaat van ramp mochten wij niet de buggy mee naar binnen nemen,.. tja een kind van 22 maand laten lopen in zo'n grote winkel is ook geen optie.
Dus ik vroeg heeft u binnen dan een karretje dat ik haar in kan zetten.. nee dat hadden ze ook niet..
Moest haar maar gewoon laten lopen.
Vindt dat dus echt niet kunnen en ben dus omgekeerd.
Eenmaal thuis gekeken op de website of ik daar ergens een klacht over in kon dienen.. mooi niet dus..
De Makro is in theorie voor ondernemers, en sinds wanneer is een peuter van 2 een ondernemer? Hij onderneemt 1 ding, en dat is poepen in zijn luier.
Wel een beetje van 'ondernemerskorting' profiteren terwijl je dat niet bent, en dan toch zeuren dat je die peuter op je nek moet rondsjouwen.

Ga toch weg.

Samsam

Ongelezen bericht door Samsam »

dds schreef:

Ook nog even een reactie op de kinderachtige reactie van Samsam m.b.t tot meegaan met paps en mams. Ik ben zelf houder van een Makro-pas, evenals mijn vrouw, beide op ons eigen naam. Dit i.v.m. mijn eigen BV (nee, geen nep-bedrijf; 18 man in dienst), overigens ben ik een regelmatige bezoeker van de Makro.
--------------------------------------------------------------------------------

Nou fantastisch voor je.
Ik heb totaal geen problemen met de Makro (en ja, we zijn een echte stichting), het is ook maar hoe je je opstelt, regels zijn er voor het gros van de dombo's, met praten bereik je veel meer.

an'tjeee

Ongelezen bericht door an'tjeee »

Gister weer eens bij de Marko geweest en tot overmaat van ramp mochten wij niet de buggy mee naar binnen nemen,.. tja een kind van 22 maand laten lopen in zo'n grote winkel is ook geen optie.
Ik herinner me, dat kinderen onder de twaalf jaar niet naar binnen mochten (Tenminste die regel gold, ongeveer 5 jaar geleden, en er werd hier ook op gecontroleerd)

Misschien van te voren er over nadenken, waar je de peuter naar meeneemt? Goed ik kan begrijpen dat je je kind niet zomaar thuis laat, maar ik begrijp ook de mening van de makro

Gesloten