LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

ik waardeer je humor! :D

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Zal ik je eens een geheim vertellen? Ik was supersceptisch. Kom uit een familie van veel academici, dus alles moet wetenschappelijk zijn.
Ik was altijd al iets anders, d.w.z. ik sta open voor nieuwe ideeen, hoe raar die mij ook overkomen. Ik oordeel pas als ik het zelf ervaren heb en niet van horen zeggen.
En ziehier, een superenthousiaste klant, die distributeur geworden is.
Alleen het zakelijke moet ik ontwikkelen. Ik was maatschappelijk werkster, al 35 jaar en ben vorig jaar helemaal in de wao terecht gekomen.
En ik moet er van af om iedereen maar te willen helpen.
Mensen moeten zelf overtuigd zijn, dat ze iets willen veranderen in het leven. En dat vind ik juist zo super in herbalife. Hier leer ik heel, heel veel . Ongelooflijk, maar waar.
En ik wil gelukkig nog uitdagingen hebben in mijn leven. Dat maakt het leven juist zo boeiend. En ik ben super geslaagd verder: een partner, 2 zoons, 1 schoondochter en een fantastische kleinzoon .
En goed voorbeeld, doet goed volgen denk ik maar.
Groetjes weer Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Leugens vertellen, och ik weet wel beter.
Mensen, die me kennen, weten, dat ik de waarheid spreek.
En och dan ben ik maar een leugenaar voor jullie. Maakt me niet uit.
Als jij jezelf aangesproken wil voelen prima, maar ik doelde niet op jou.
Zal ik je eens een geheim vertellen? Ik was supersceptisch. Kom uit een familie van veel academici, dus alles moet wetenschappelijk zijn.
Ik was altijd al iets anders, d.w.z. ik sta open voor nieuwe ideeen, hoe raar die mij ook overkomen. Ik oordeel pas als ik het zelf ervaren heb en niet van horen zeggen.
Je eerste post gaat over respect en vervolgens begin jij ook al met drogredenen etc. Waar is je respect nu ineens?
Sinds wanneer sluit wetenschap openstaan voor nieuwe dingen uit? Of sinds wanneer staat een acadeem niet open voor nieuwe dingen? Denk je dat ze op de unversiteit de stof van de kleuterschool herhalen?

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Ik zal me niet verder aangesproken voelen.
En respekt probeer ik altijd te hebben voor iedereen en ook ik zal daarin soms fouten maken. Ik ben maar een mens hoor.
Jammer, dat je zo reageert, maar ok. Je kunt altijd wel dingen vinden bij iemand, die niet goed zijn.
Ik probeer zoveel mogelijk van de positieve dingen uit te gaan.
Daar heb ik mijn neus ook wel eens mee gestoten, maar och., dan ga ik weer verder.
Groetjes Guusje. P.s.ik realiseer me ook, dat dingen op papier soms anders overkomen als dat ze bedoeld zijn.

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Zal ik je eens een geheim vertellen?
Heb ik een keuze? :wink:

Guusje toch, je hebt toch niet het idee dat je van mij of iemand anders niet gelukkig mag zijn, integendeel denk ik.
Ik oordeel pas als ik het zelf ervaren heb en niet van horen zeggen.
Nou sprak ik een tijdje geleden iemand die erg enthousiast was over de mannenliefde en dan denk ik, ik heb het wel horen zeggen maar om het zelf te ervaren? niet mijn ding :wink:
Dus ik ben het wat dat betreft niet met je eens ik onderzoek, denk na, oordeel en kies dan om wel of niet te ervaren

Met je bericht heb je me weer wat inzicht gegeven, bedankt.
Zoals ik al eerder zei, ik observeer graag mensen en organisaties om achter de drijfveren te komen.
Ik vond het al fascinerend, het wordt alleen maar beter.
Je uitnodiging om het goede voorbeeld te volgen sla ik af want ik doe voor mezelf net of ik al gelukkig ben :wink:

groeten

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

@willem 4

Hmmm ik waardeer jouw humor geloof ik echt een stukje beter.
Dat van die mannenliefde hahaha had ik bijna zelf voor kunnen zorgen.
Bedankt ik heb even zitten schuddebuiken van het lachen.
Ga zo door maakt al dat serieuze gedoe een beetje lichter te verteren.
Jij bent een beetje de vezel+kruidentablet van deze thread.

PLUIM voor WILLEM 4

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Nee het gaat ook niet altijd op Willem.Ben ik met je eens. :) Vrouwenliefde vind ik ook prachtig, maar hoef ik niet te ervaren, dus het ligt ook wat genuanceerder.
En goed voorbeeld doet volgen, bedoel ik in eerste instantie voor mijn knullen, maar ja je weet nooit wie volgt.
Groetjes Guusje

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Jij bent een beetje de vezel+kruidentablet van deze thread.
:shock: :shock:

Tot nu toe ben ik bij leven al voor heel wat uitgemaakt en met heel wat zaken vergeleken.
Maar dit is toch echt de eerste keer dat ik vergeleken word met een laxeermiddel :cry:

en ik was nog wel zo aardig :wink:

groeten

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Och die Willem toch .
Zal ik de pijn eens een beetje verzachten?
De vezel/kruidentablet is de belangrijkste, die we hebben, dus bijzonder waardevol.
Als je daarmee vergeleken wordt, is alleen maar heel positief bedoeld.
Dat weet ik zeker. :)
Niet treuren hoor, alles komt goed. Groetjes

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Slingerding »

@willem 4
De v+K tablet is geen laxeermiddel.
Meer de darmreiniger hahaha jij zorgt in mijn ogen een beetje dat dingen makkelijker tot je genomen kan worden zoals de V+K tablet.
Sorrie, was mijn poging tot humor :oops: :D
groet bo

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Jongens en meiden blijf nou toch eens een beetje bij de les :lol:

Hij wist wel dat het geen laxeermiddel is want hij was op de site geweest en had daar gekeken.
Hij doet maar zelden iets zonder zich voor te bereiden
En hij vindt dat een uur niet gelachen een dag niet geleefd is.

Komt ook nog bij dat ik bijna niet te beledigen ben al zouden jullie je best doen. 8)


groeten

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Daar ben ik het helemaal mee eens: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Ja en bij de les blijven vond ik als kind al moeilijk :)
Ik vond andere dingen veel leuker, tja.
En jou beledigen zou ik niet willen. Waarom? Ik denk, dat ik met jou gewoon lol zou kunnen hebben.
Maar ok ik zal nu weer bij de les blijven.
Ik ga even een lekkere capucinoshake maken en dan kan de dag beginnen. Het is op dit moment prachtig buiten. Dus daar geniet ik van.
Fijne dag allemaal. Groetjes Guusje

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Jonjo »

@ Guusje, het is op het moment prachtig buiten? Waar woon jij het is hier in het westen baggerweer.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Uit een onderzoek bij een Zuid-Afrikaans volk, dat veel vezels at, is gebleken dat er bij dit volk weinig darmkanker voorkwam.Uit dit onderzoek is de hype naar vezels ontstaan.Uit gedegen vervolg onderzoeken is echter gebleken dat het extra toevoegen/innemen van vezels niet leidt tot afname van darmkanker. In normale voeding,dus niet de junk en fastfoods,zitten voldoende onverteerbare vezels om de darmen te reinigen.

Voor Willem 4: Dit is geen Andesbietverhaal.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Ik woon in Nijmegen en het begint hier nu te sneeuwen.
Heerlijk als je er niet uit hoeft. :)
Henrice, ik had juist een nichtje met gigadarmproblemen. Kon de deur bijna niet uit en door het gebruik van herbalifevoeding + vezeltabletten+aloesiroop is haar darmprobleem verleden tijd.
Maar och, ieder doet waar hij of zij zich goed bij voelt? :lol: Grotjes

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

groetjes bedoel ik natuurlijk :)

Keneth
Berichten: 164
Lid geworden op: 06 dec 2005 15:11

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Keneth »

Henrice: Er zijn ook onderzoeken waarbij mensen die rookten en veelvuldig met asbest hadden gewerkt specifieke antioxidanten kregen.Een andere groep , met dezelfde achtergrond, kreeg een placebo.In de eerste groep waren er meer mensen die uiteindelijk kanker kregen dan in de tweede.

Dit is waarschijnlijk het betreffende onderzoeksverslag waarover u het hebt.
http://www.healthandfood.be/html/nl/die ... maak67.htm

En hierop volgt het commentaar van viow- Vlaams Instituut voor Orthomoleculaire Wetenschappen:
http://www.viow.be/archief/actueel/pers/koudeoorlog.htm

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Henrice, ik had juist een nichtje met gigadarmproblemen. Kon de deur bijna niet uit en door het gebruik van herbalifevoeding + vezeltabletten+aloesiroop is haar darmprobleem verleden tijd.
Maar och, ieder doet waar hij of zij zich goed bij voelt
Uiteraard moet iedereen doen waar die zich goed bij voelt.
Veel mensen voelen zich goed als ze roken,de veganist voelt zich goed zonder dierlijke producten,de gelovige voelt zich goed als hij heeft gebeden. Misschien had dit nichtje ook geen problemen gehad als ze haar voedingspatroon over een andere boeg had gegooid zonder suppletie.Dit voorbeeld heeft daarom geen enkele waarde.

Keneth:

Mijn info heb ik uit een boek van Walter Willet.
Deze Willet zegt ook dat je best supplementen mag nemen in bepaalde gevallen.Vaak legt hij een verband naar ouderdom,zwangere vrouwen(foliumzuur) of klachten die door een huisarts worden herkent als een tekort aan een bepaalde stof.
Multivitamine preparaten worden aanbevolen als aanvulling voor de zekerheid maar niet als noodzaak.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

amen

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

amen
Dat is wat voorbarig want de psalm was nog niet afgelopen.

Door het innemen van extra vezels in de vorm van supplementen worden er ook weer extra spoorelementen mee naar buiten genomen.
Het is een beetje zonde om geld uit te geven aan normale voeding en dit weer te niet te doen door een supplement.Om vervolgens dit tekort weer aan te vullen met een ander supplement is volslagen onzin.
De enige doorstroming waar supplementen voor zorgen is de doorstroming van Euro's.

Gesloten