LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar zijn ze?????

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »

Beste student,

Ik denk dat je helaas bewezen hebt dat je met dat gequote inderdaad verbanden uit elkaar aan het trekken bent.
Sorrie voor mijn indeling, In tegenstelling tot jij heb ik gewoon een "handen" vak geleerd als kok en was mijn nederlandse taalkunde iets minder interesant.
Dat gehad hebbende:
jij hebt het over mijn inkomen uit direct sales. Dit voor mij is pocket money.
Ik snap best dat jij daar niet ven kan leven een beetje student gebruikt dat per maand al om zichzelf vol te gooien met drank :P (dit was een grapje voor de duidelijkheid!

Een stukje verder in mijn verhaal staat nog iets aanvullends wat betreft mijn inkomen.
Namelijk:
.(voor de volledigheid ik heb het nu slechts over voeding, ook hebbenb wij nog een huidverzorgingslijn die mijns inziens lucratievere percentage's levert daar het minder tijd kost aan begeleiding en je door middel van workshops een groter aantal klanten kan bereiken in een zelfde tijd, alleen ligt mijn prioriteit hier niet daar ik zo enthousiast wordt van voedingstestamonials)
En:
Dit is slechts mijn verkoop, hiernaast heb ik ook nog een gestaag groeiende organisatie met wie ik werk. door middel van coaching en inspireren en motiveren is mijn voornaamste taak er voor te zorgen dat de mensen in de org. dit ook voor elkaar krijgen. Het belangrijkste binnen een mlm structuur is namelijk zorg voor money in the pocket, dat is namelijk waar het uiteindelijk ook om draait.
Ook verbaasd het mij ten zeerste dat niemand van de tegenstanders op het stuk uit de i-krant van de KVK reageert.

op mijn stelling:
Ik begrijp je houding, de 3 grootste tegenstanders hier zijn en blijven sceptisch al zou albert einstein hemzelf de voor en of nadelen voor ze uittekenen.

reageer je als volgt:
De vraag is natuurlijk wat een Einstein van MLM zou vinden. Denk zelf dat het niet echt positief zou uitpakken namelijk.
Begrijp je nu echt niet dat ik daar een beetje cynisch was?


Geplaatst op: 16 Dec 2005 21:01 Onderwerp:



Quote:
Ik begrijp je houding, de 3 grootste tegenstanders hier zijn en blijven sceptisch al zou albert einstein hemzelf de voor en of nadelen voor ze uittekenen.


De vraag is natuurlijk wat een Einstein van MLM zou vinden. Denk zelf dat het niet echt positief zou uitpakken namelijk.

Quote:
Dat is mooi ze reageren volledig naar een verwachtingspatroon.


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt misschien, maar als je bedoelt dat "we" het met veel zaken niet eens zijn dan kan ik je meedelen dat je nou niet bepaald Einstein hoeft te zijn om dat te constateren of te voorspellen...

Quote:
Ik heb gemerkt dat jullie eigenlijk totaal geen interesse hebben in wat wie dan ook hier zegt, en ja ook ik dacht het wel beter te kunnen uitleggen aan jullie.


Het heeft niets te maken met uitleggen, toelichten, het niet begrijpen en meer van die flauwekul. Iedereen die hier al wat langer post snapt precies hoe MLM in elkaar zit (hoezeer de pro's dat ook zullen ontkennen, dat is immers hun stokpaardje).
Ben je hier zeker van? ik niet namelijk. Ik laat MLM voor mij werken en ik heb ook dit stukje goed gelezen uit een van mijn eerdere posts
Netwerkmarketing is booming

Vaak onterecht geassocieerd met verboden pyramideconstructies: netwerkmarketing. Eén ding is zeker: netwerkmarketing is booming als manier om producten te verkopen.

De manier waarop netwerkmarketing is gebaseerd, zit in de benaming verborgen. Het is een marketingmethode die gevormd wordt door een netwerk, een team. Het in de markt zetten van een product wordt gedaan via een organisatie waarin iedereen aan elkaar gekoppeld is, een gevolg van de mond tot mond reclame door de distributeurs binnen het netwerk. Deze onafhankelijke mensen, de distributeurs die hun zaken eenvoudig kunnen regelen vanuit huis, gebruiken de producten zelf, laten de producten aan anderen zien en ontvangen een ruime winstmarge welke groeit naarmate het klantenbestand groter wordt.

Invasie Met de komst van internet verandert de handelswereld. De gevolgen zijn onder andere te zien aan de opkomst van ‘nieuwe’ handelsvormen. Eén van die handelsvormen is netwerkmarketing, ook wel team marketing of franchise marketing genoemd. In de jaren ‘70 en ‘80 was er al sprake van een regelrechte invasie van dit soort bedrijven, in bijna alle branches. Honderden van deze firma’s kwamen, beloofden het grote geld, en gingen weer. Uit deze tijd stamt ook de gereserveerde houding tegenover deze bedrijfstak.
Maar tegenwoordig ligt de situatie anders. Alleen de meer solide opererende bedrijven zijn overgebleven. De cijfers liegen er niet om. Wereldwijd wordt er jaarlijks meer dan 100 miljard dollar via deze handelsweg omgezet. In de Benelux alleen al zijn op dit moment naar schatting 150.000 tot 250.000 mensen met netwerkmarketing bezig. En daarbij komt, dat volgens experts de grote doorbraak van deze handelsvorm nog moet aanbreken, mede door de toename van het internetgebruik.

Switch Bedrijven ervaren dat de consument minder goed bereikbaar is. De switch naar het netwerkmarketing model is dan soms een oplossing. Zo stapte bijvoorbeeld het cosmetica bedrijf Avon over op netwerkmarketing, maar ook grote bedrijven maken er gebruik van. Zo gebruiken Mercedes en BMW netwerkmarketing om de Smart auto en de C1 motor in Italië te verkopen. Netwerkmarketing is niet een tovermiddel om snel rijk te worden. Het grootste nadeel van netwerkmarketing blijft, dat het systeem alleen werkt als er nieuwe partners bijkomen. Stopt de aanwas van collega’s, dan stopt de groei, en dus de geldkraan.
Tja de conclusie als ik jou mag geloven is dat zowel bij avon als Mercedes en BMW alleen maar uilskuikens werken die er OOK nog ingetrapt zijn ook zeg!!!
Gaan we samen lachen of bulder ik in mn eentje?

Dit is trouwens die i-krant van de KAMER VAN KOOPHANDEL,\
**** ineens is het me duidelijk als de KVK dit constateert werken daar ook alleen maar UILSKUIKENS.
Jeetje hoe heb ik er ooit in kunnen trappen!

Voor en tegen standers met verwachtings patronen student zoals ik al melde.
Groet Bo
Laatst gewijzigd door Slingerding op 16 dec 2005 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hmmmmm, Bo Slingerding.....,

Het lijkt er op dat je op je flikker hebt gehad van ''de tegenstanders'' en geen weerwoord hebt..... en DAT op mij af reageert.... :(
jouw aanpak niet echt representatief vind.

Wel, leg maar uit....?
Talloze malen wijs ik hen op hun ''denkfouten''.
Ze blijven doorzagen over traditioneeel zaken doen.....!
Ik heb nog NOOIT één van hen behandeld zoals ze mij behandelen en ik zal ook dit 3-tal in de gaten houden zodat ze regelmatig op hun vingers worden getikt wanneer ze weer nonsens verkopen... :twisted:
Mijn advies aan jou zou zijn, stop met posten aub. Hier vindt je geen prospects echt niet.

Wanneer je wat rond had gekeken had je gezien dat ik dat niet doe....
Het heeft vrij lang geduurd voor men door heeft waar ik mee werk....!
Ik had zelfs de stellige indruk dat jij dacht de 3 ''heren'' wel even te veranderen in HBL-ers... :!:
Focus jezelf op het leven naast de pc, werk aan je organisatie maar wees in vredesnaam een voorbeeld van hoe mlmers ook kunnen zijn.
Integer ethisch en openminded.
Ik wil mezelf graag distancieren van wat je de afgelopen dagen heb laten zien hier en bij andere threads.
Fijn dat je zo bezorgt voor me bent en je mag me laten zien waar ik onfatsoelijk ben geweest...!

Ook de vriendelijke groeten en vergeet je niet achter je oren te wassen met dat spul waar je geen affiniteit mee hebt.... :wink:

JvE
Ik heb gemerkt dat jullie eigenlijk totaal geen interesse hebben in wat wie dan ook hier zegt, en ja ook ik dacht het wel beter te kunnen uitleggen aan jullie.
Daar had ik je dus al voor gewaarschuwd, maar je deed een dappere poging..... :)
De reden hiervan? Misschien die je mij opdringt....?
''Zoeken'' van een prospect.... :(
Jullie lijken wel gehersenspoeld hahaha .
Wat me ook opvalt is dat jullie kunnen quoten als de beste en met dat kleine stukje tekst wat in het verhaals verband veelzeggend is een totaal andere werkelijkheid creeeren als in het complete verhaal.
Zoiets, ja.
Ik denk dat jullie het wel op 1 punt met mij eens zullen zijn, MLM goed of fout daar gaan wij binnen deze thread zeer zeker niet uitkomen.
Juist.......
Maar waar ik niet tegen kan is onrechtvaardigheid, verdachtmakingen, regelrechte leugens...... :evil:
Vandaar dat het me een goed idee lijkt om elkaar eens op andere topics te treffen daar jullie me alle2 wel zeer inteligente mensen lijken met meer in huis als dit.

Waren er toch 3???
De rest zijn inderdaad meelopertjes..... :lol:
Ik wens jullie hoe dan ook een paar zeer speciale dagen toe en een zeer mooi uiteinde en een nog beter begin.
Ik ook.

Met vr. gr. JvE

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Tja de conclusie als ik jou mag geloven is dat zowel bij avon als Mercedes en BMW alleen maar uilskuikens werken die er OOK nog ingetrapt zijn ook zeg!!!
Gaan we samen lachen of bulder ik in mn eentje?

Mag alleen JIJ ze op hun nummer zetten....? :lol:

JvE

(Als ik jou was zou ik stoppen met posten en je gaan wijden aan je org..... :) Dan kom je wat tot rust..... :wink:
Wees wat vriendelijker voor de ''redeloze'' tegenstanders..... :lol:)

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »

Nee jan geen hetze tegen jou maar je komt zelfs op mij zeer agressief over das alles.

Ik zou eens terug gaan lezen en misschien snap je het dan.
En prospects hier ik no way.
Al hebben ze honger en worden ze morgen uit hun huis gezet bij wijze van spreken.

Ik zoek leuke mensen om mee te werken haha
Groet Bo

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »

Ik gebruik slecht hun intrepetaties jan.
En ik lach er om en nodig ze aardig uit om mee te lachen hahaha
Vriendelijker kan ik niet worden,
Cynischer wel :lol:

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi Bo,
Nee jan geen hetze tegen jou maar je komt zelfs op mij zeer agressief over das alles.

Wanneer je ALLES doorleest, zie je wel waarom ik ze niet meer vertrouw.... :)
En prospects hier ik no way.
Al hebben ze honger en worden ze morgen uit hun huis gezet bij wijze van spreken.
Ik zoek leuke mensen om mee te werken haha


En nu ZEKER niet meer....!

JvE

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »

:D :) :D :) :D :) :) :D :D :) :) :D :D :) :D :D :) :D :) :D
om het maar met smileys te zeggen
Ik heb van jou begrepen dat dat hoort
Bo

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Econometrist »

En DAT heb ik aangetoond. Reken maar dat ze er VET aan over houden....!
ZIJ wel, maar JIJ niet. Waar heb ik dat toch eerder gezien?

En dat heb je aangetoond? Heb ik dan een berichtje over het hoofd gezien? Zei je niet dat je het niet kan laten zien omdat amway zijn winst niet bekend maakt?

Maar toch ben je met de juiste gegevens over de brug gekomen waar ik met jou best vanuit wil gaan. Met jouw vergelijking met rentokil ernaast kunnen we er vanuit gaan dat met vergelijkbare produkten en vergelijkbare omzet en vergelijkbare kosten vergelijkbare winsten zullen worden gedraaid. Give or take a million. Dat houdt in dat er voor de distributie zo'n 80.000 salarissen beschikbaar zullen zijn. Alleen... bij amway hebben ze daar 3,3 miljoen mensen voor nodig. Maar dan zit je wel precies op die 50 euro gemiddeld die we eerder al een keer hadden uitgerekend.
Welnu, mijn inschatting is dat de verdeling hiervan zo'n beetje is dat 40.000 mensen op het niveau van bijstand tot 1,5 keer modaal zitten, 2000 daarboven tot 5 keer modaal en 50 mensen exorbitant hoog, tot 10.000 per maand, verder zitten er een miljoen op het gemiddelde, 50 euro (en als je kennis wilt maken met zo iemand moet je eens in de spiegel kijken), en de rest zit op helemaal niks tot nog daaronder zelfs als het inschrijfgeld wordt meegerekend.

Jan, jij bent het lopende voorbeeld van hoe het voor de grote meerderheid NIET werkt, hoe hou jij nou die blinde vlek op de realiteit in stand als je elke dag hard aan het werk bent met je alarmsystemen? Dat is ook een eigen zaak natuurlijk, maar voel je dan niet continu dat het verkeerd zit en dat je met die amway bezig zou moeten zijn, en met je verkoopplanning, en met mensen opleiden en weet ik niet wat allemaal? Als jij 's avonds aan de warme prak zit dan weet je toch dat je het die dag weer verdiend hebt met de beveiligingsapparatuur en de montage en de klantenservice? Dan heb je toch niet het idee dat je downline weer lekker een dagje voor je aan de slag geweest is? En dat al jarenlang?

Hou me ten goede. Mij wordt verweten dat ik niet echt geïnteresseerd ben, en dat is in zekere zin wel zo. In die zin, dat ik me er nevernooit mee zou inlaten en de discussie erover als tijdverdrijf opvat. Ik maak me verder ook niet zoveel zorgen over die 42.050, die redden zich wel, maar ik heb oprecht te doen met die overige 3.257.950 mensen die er intippelen en voor een aantal tientjes en heel wat uurtjes worden misbruikt. En dat is uiteraard een steeds wisselende groep, want lang houden die het natuurlijk ook niet vol, dus daar zit het verloop. Maar dat betekent wel dat er nu mensen rondlopen die daar straks bij gaan horen. En daar gaat zeker wel mijn interesse naar uit, ja. En ja, dat misbruik levert wel veel kleine beetjes omzet op en ja, dus ook winst. Maar hoewel die winst de verdienste is van jou en je collega's borrelt het succes ervan naar boven. En ja, dan staat daar dat bedrijf in de top 25, of sinterklaas te spelen in vrouw jutteland, maar zien jij en je collega's daar de vruchten van als je met je schroevendraaier een bewegingsdetector aan het plafond staat te schroeven?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik begrijp je houding, de 3 grootste tegenstanders hier zijn en blijven sceptisch al zou albert einstein hemzelf de voor en of nadelen voor ze uittekenen.
Hoewel ik de bedoeling van je wel begrijp zou ik niet een wis- en natuurkundige grootheid met het syndroom van asperger die moeite had zichzelf aan te kleden hebben genomen, aangezien er ook genoeg economische helden hebben rondgelopen.
Dat is mooi ze reageren volledig naar een verwachtingspatroon.
Sorrie heren ik constateer slechts.
Dat is een wederzijdse constatering dan. Vooral het NIET-reageren van jou is geheel in overeenstemming met de lijn der verwachting.

Verder gedraag jij je, naast conclusies waarop nog wel het één en ander af te dingen valt, wel netjes. Jij ook prettige dagen gewenst.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

@ Jan:
Nou...., student.... dan gaan we dan weer........
Ik zal je WEER wat leren... Lezen!
En dan ben ik degene die zgn niet meer wist ''wat het discussiepunt was''
Tsja Jan, dat jij niet begrijpt hoe de bewijsvoering en argumentatie rondom een hypothese werkt, dat verbaast me niet echt. Het oorspronkelijke punt was namelijk WEL de efficientie van MLM. Blader maar eens terug naar bladzijde 4, zo'n beetje in het midden. Jouw reactie daarop was:

Ik weet wel, dat wanneer ik méér overhoud, als producent zijnde, met een mlm structuur de met de conventionele structuur... het me WORST zal zijn wat een econoom voor me uitrekent.......!

Dus zitten we met een probleem. Want OF je begreep mijn oorspronkelijke bericht niet (wat ook al geen verbazing zou wekken), OF het verdere verloop van de discussie ging inderdaad over efficientie. En helaas voor jou (of is het nou gelukkig??) is dat laatste het geval. De lijn is immers:

Stelling -> MLM is niet efficient
Substelling -> Winstgevendheid is een indicatie voor efficientie
Onderzoeksvraag -> Is MLM of traditioneel winstgevender?
Beantwoording (Jan) -> Binnen MLM wordt met minder personeel evenveel omzet gemaakt
Tegenwerping -> MLM gebruikt aanzienlijk meer personeel voor hetzelfde resultaat

Nu weet ik wel dat jij je een bericht niet meer kunt herinneren na 3 berichten van jezelf met niet veel meer dan smileys. Dat je dan probeert mij ervan te beschuldigen niet te lezen, daar kan ik prima mee leven. Alleen de arrogantie waarmee je dat doet irriteert me mateloos, niet eens zozeer dat je er vierkant naast zit.
Quote: houdt de producent er nou daadwerkelijk meer aan over?

En DAT heb ik aangetoond. Reken maar dat ze er VET aan over houden....!
Dat heb je natuurlijk helemaal NIET aangetoond. Want je vermeldt nergens WAT ze er dan aan overhouden, en dus OOK NIET of de 1 er meer aan overhoudt dan de ander. Je gedachtenkronkels worden met de dag vreemder.
Met 13000 man wereldwijd, dezelfde omzet.....
En dat is dus, zoals reeds door Econometrist aangetoond, ONZIN. Want met die 13.000 man wordt niet meer bereikt dan dat het spul in het magazijn ligt.
Talloze malen wijs ik hen op hun ''denkfouten''.
Niet l*llig bedoeld hoor, maar het is precies andersom.
Ik heb nog NOOIT één van hen behandeld zoals ze mij behandelen en ik zal ook dit 3-tal in de gaten houden zodat ze regelmatig op hun vingers worden getikt wanneer ze weer nonsens verkopen...
Whahaha, ja hoor, nog ff!
Het heeft vrij lang geduurd voor men door heeft waar ik mee werk....!
Bedoel je daar je Amway-avontuur mee of je echte bron van inkomsten? Dat je in Amway zat was namelijk al lang bekend.
Maar waar ik niet tegen kan is onrechtvaardigheid, verdachtmakingen, regelrechte leugens......
Hoe kun jij dan met jezelf leven? (en die was niet ironisch, niet cynisch, maar sarcastisch...)

@ Slingerding:
Ik denk dat je helaas bewezen hebt dat je met dat gequote inderdaad verbanden uit elkaar aan het trekken bent.
Toon maar aan waar ik verbanden uit elkaar getrokken heb.
Ik snap best dat jij daar niet ven kan leven een beetje student gebruikt dat per maand al om zichzelf vol te gooien met drank
Ondanks je melding dat het een grapje is 2 opmerkingen: ik drink niet, en ik ben afgestudeerd.

Over je inkomen: heb je gelijk in, je hebt 2 niet nader gespecificeerde inkomstenbronnen. Dat je daarover dan weer niet verteld wat je eraan overhoudt doet bij mij wel de vraag opkomen of het wellicht slechts een klein deel van je inkomen vormt.
Begrijp je nu echt niet dat ik daar een beetje cynisch was?
Ik denk persoonlijk dat je ironisch bedoeld, maar los daarvan: je hebt er een doel mee. Je doel met deze uitspraak was "aantonen" dat het niet uitmaakt met welk argument je komt, de tegenstanders zijn toch wel tegen. En dat vind ik dan weer onzin. Want als er eindelijk eens een voorstander met GOEDE, NIET WEERLEGBARE, KEIHARDE argumenten zou komen, dan ben ik de eerste om overstag te gaan. Alleen gebeurt dat dus nooit.
Ben je hier zeker van? ik niet namelijk. Ik laat MLM voor mij werken en ik heb ook dit stukje goed gelezen uit een van mijn eerdere posts
Waar jij al dan niet zeker van bent kan alleen jij bepalen. Ik zeg je alleen maar dat het onzin is om te beweren dat tegenstanders tegen zijn omdat ze MLM niet zouden begrijpen. Het is nou niet bepaald een ingewikkeld concept.
Ook verbaasd het mij ten zeerste dat niemand van de tegenstanders op het stuk uit de i-krant van de KVK reageert.
Het is dan ook een artikel waar niet veel over te zeggen valt, er staat namelijk niet bijster veel in. En op wat er wel in staat, valt nogal wat af te dingen.
Tja de conclusie als ik jou mag geloven is dat zowel bij avon als Mercedes en BMW alleen maar uilskuikens werken die er OOK nog ingetrapt zijn ook zeg!!!
Gaan we samen lachen of bulder ik in mn eentje?
Ik ben bang dat je samen met je collegae-voorstanders moet gaan bulderen. Alle anderen zijn namelijk al van hun stoel gerold omdat je er blijk van geeft geen enkel idee te hebben waar de discussie over gaat.

De lui bij Avon, Mercedes en BMW zijn juist erg slim; zoals iemand het hier al eens verwoord heeft is MLM de natte droom van iedere onderneming: schuif alle kosten en verantwoordelijkheden af naar mensen die min of meer los van het bedrijf opereren. Prima idee, voor de producent tenminste. Dat 99% van de bedrijven daar dan juist niet voor kiest, zou je al aan het denken moeten zetten... Om nog maar te zwijgen over de vraag hoe interessant het nou voor de distributeurs zelf is.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Mijn bek valt weer helemaal open......... :shock:

Wat een bla blabladiebla weer...... 8)

Serge..., jongen, jammer... Ik geef het op........ :oops:

Blijf gewoon hier posten en richt me niet meer tot een persoon.....

Zulke rechtlijnige gedachtengangen kom ik in mijn werkgebied ook wel tegen, maar daar is een uitwijkmogelijkheid.
Binnen dit forum niet......

Zoals ik al zei:

Ik blijf speuren naar leugens, halve leugens, verdachtmakingen en verdraaiingen van feiten..... :twisted:

Gegroet. JvE (the Exorcist...... :P )

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Want discussieren is je doel helemaal niet.....
Beetje rotzooi trappen.....? Lijkt er meer op....

Zie het helemaal vóór me.....:
'' Stel nu dat iemand daar zijn boodschappen doet voor 200 euri, want hij bestelt ook nog wat mee voor de buurvrouw en haar zuster......!
ZOU DAT KUNNEN??????
Jullie.....:
>>>> Is daar een bewijs van...?
Wat als het nu maar 199,99 is?
En als de buurvrouw dat nou helemaal niet wil.....?
Is dat wel economisch verantwoord?
Op weg hierheen ben ik er al 300 x voor aangesproken?
Hoe zit het met de ''verzadiging''?
Waarom zou je daar bestellen.....? (was net al uitgelegd.... )
Etc. etc.
Nee.... Laat toch maar zitten.....
Kijk Jan, dat is het probleem van jou en andere MLM-ers...
1. Jullie staan niet open voor een discussie, want jullie willen altijd je gelijk halen.
2. Jullie oordelen continu zonder dat je het fijne ervan weet [ voorbeelden zijn dat we posten in onze baas zijn tijd, dat ik op een bijeekomst zou komen om rotzooi te trappen, jullie verdedigen continu jezelf, dat we balen van onze banen en zo kan ik nog wel andere zaken opnoemen ]

Ik vraag of ik een keer naar zo een bijeenkomst kan komen, omdat ik wil weten hoe zo een bijeenkomst in elkaar zit en of het iets voor mij is ja of nee. Kloppen mijn gedachten over hoe zijn bijeenkomst in elkkaar steekt ja of nee? Dat is voor mij een reden om er eens heen te gaan.

Als ik jouw reacties en die van andere MLM-ers lees, schrik toch wel van hetgeen er gezegd wordt, hetgeen er beweerd wordt en het feit dat je eigenlijk continu hetzelfde zegt en steeds maar weer andere mensen beledigt, snel geirriteerd raakt en blijft oordelen.

Ik wens je veel succes toe met je producten, downline en je posts hier op het forum. Als MLM jou gelukkig maakt wie ben ik om daar negatief over te doen, het is jouw leven, het is jouw keuze. Niet de mijne.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jonjo »

@ Jan van E, prettig weekend en val anderen niet meer lastig. Oh ja vraag moeders je luier weer te verschonen. Dat lucht letterlijk en figuurlijk op, geloof mij, zoals je zoveel geloofd van je dicipelen.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Omdat je niet hoort bij de 3 ''heren'' richt ik me nu even tot jou....

Een vriendelijke posting.....
Goed...
Wie goed doet.... goed ontmoet..... :)
(klopt vaak niet erg op dit forum, maar, ja, jullie weten dat ik een plaat voor mijn kop heb.... :lol: )
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Quote:
Want discussieren is je doel helemaal niet.....
Beetje rotzooi trappen.....? Lijkt er meer op....

Zie het helemaal vóór me.....:
'' Stel nu dat iemand daar zijn boodschappen doet voor 200 euri, want hij bestelt ook nog wat mee voor de buurvrouw en haar zuster......!
ZOU DAT KUNNEN??????
Jullie.....:
>>>> Is daar een bewijs van...?
Wat als het nu maar 199,99 is?
En als de buurvrouw dat nou helemaal niet wil.....?
Is dat wel economisch verantwoord?
Op weg hierheen ben ik er al 300 x voor aangesproken?
Hoe zit het met de ''verzadiging''?
Waarom zou je daar bestellen.....? (was net al uitgelegd.... )
Etc. etc.
Nee.... Laat toch maar zitten.....
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Vind je nou echt dat je in vorige postings ''open minded'' was...?
Ik kan natuurlijk wel ff terug bladeren..... :?
Kijk Jan, dat is het probleem van jou en andere MLM-ers...
1. Jullie staan niet open voor een discussie, want jullie willen altijd je gelijk halen.
2. Jullie oordelen continu zonder dat je het fijne ervan weet [ voorbeelden zijn dat we posten in onze baas zijn tijd, dat ik op een bijeekomst zou komen om rotzooi te trappen, jullie verdedigen continu jezelf, dat we balen van onze banen en zo kan ik nog wel andere zaken opnoemen ]
Heb nooit gezegd dat JIJ baalt van je baan.....
De meeste mensen echter wel......
Het is geen hobby, maar een ''must''! En men kletst zichzelf tevreden...!
Lariekoek natuurlijk....
Wanneer de baas zegt: Ik wou je vanaf deze maand het dubbele uitbetalen is er geen hond die zegt...
''Sodemieter op met dat geld.... Ik ben tevreden...!''
En toch zegt bijna iedereen:''ik ben tevreden''.... :cry:
Ik vraag of ik een keer naar zo een bijeenkomst kan komen, omdat ik wil weten hoe zo een bijeenkomst in elkaar zit en of het iets voor mij is ja of nee. Kloppen mijn gedachten over hoe zijn bijeenkomst in elkkaar steekt ja of nee? Dat is voor mij een reden om er eens heen te gaan.
Wanneer je daar serieus over bent GA je gewoon naar zo'n bedrijfspresentatie.
Je belt naar het moederbedrijf, zegt dat je wat info wilt en dat je niemand kent die daar mee bezig is en je krijgt contact met iemand die bewezen heeft dat hij het snapt..... en heeft laten zien dat hij heeft gedaan wat er voor nodig is.
Ken je iemand bij een MLM bedrijf dan vraag je het aan hem of haar.
(Ik doe beslist niet mee in dit verhaal.)
Als ik jouw reacties en die van andere MLM-ers lees, schrik toch wel van hetgeen er gezegd wordt, hetgeen er beweerd wordt en het feit dat je eigenlijk continu hetzelfde zegt en steeds maar weer andere mensen beledigt, snel geirriteerd raakt en blijft oordelen.

''en het feit dat je eigenlijk continu hetzelfde zegt ''

Het zou fraai zijn wanneer ik telkens WAT ANDERS beweer!!!!
Wanneer de ''tegenstanders'' MLM BLIJVEN vergelijken met traditionele bedrijven, moet ik BLIJVEN zeggen, en uitleggen dat het niet te vergelijken IS!
Ik wens je veel succes toe met je producten, downline en je posts hier op het forum. Als MLM jou gelukkig maakt wie ben ik om daar negatief over te doen, het is jouw leven, het is jouw keuze. Niet de mijne.

Dank je. Jij ook veel succes gewenst.
We hebben het allebei ZELF in de hand, nietwaar? :lol:

Jan v. E.


--------------------------------------------------------------------------------
@ Jan van E, prettig weekend en val anderen niet meer lastig. Oh ja vraag moeders je luier weer te verschonen. Dat lucht letterlijk en figuurlijk op, geloof mij, zoals je zoveel geloofd van je dicipelen. Jonjo

Yeah, right...... :twisted:

Comfortabel, zo anoniem, hè?
Dat lucht letterlijk en figuurlijk op, geloof mij,
Heb je dus schijnbaar ervaring mee...? :roll:

Je bent geen partij voor me.
Was een schot voor open doel.... :lol:
Hebben je vriendjes wel ervaring mee.
Lach er maar om..., dat doe ik nl ook!
(als ikzelf eens een kneiter van een flater sla...... :D )

Komt gelijk de volgende kopbal.....:
zoals je zoveel geloofd van je dicipelen
Neem aan dat je wat anders bedoelt...... :shock: :twisted:

Meneer J.v. E. voor jou.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Vind EIGENLIJK dat er wat weinig smilies in zaten......

Bij deze:
:o :) :D :lol: :shock: :o :) :D :lol: :shock: :o :) :D :lol: :shock:
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
:wink:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Mijn bek valt weer helemaal open.........
Dat zal wel vaker gebeuren bij jou.
Wat een bla blabladiebla weer......
Geen blabla Jan, ik toon je enkel aan dat je gedachtengang niet klopt.
Serge..., jongen, jammer... Ik geef het op........
Was er iets te bereiken dan?
Ik blijf speuren naar leugens, halve leugens, verdachtmakingen en verdraaiingen van feiten.....
Speur dan vooral je eigen berichten maar eens na.

Valt me van je tegen hoor Jan. Krijg je serieus tegengas, geef je weer niet thuis. Maar als er 1 met makkelijker te weerleggen argumenten aan komt zetten, ben je er wel als de kippen bij. Neem jij altijd de weg van de minste weerstand?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb gemerkt dat jullie eigenlijk totaal geen interesse hebben in wat wie dan ook hier zegt, en ja ook ik dacht het wel beter te kunnen uitleggen aan jullie.
Fijn dat je bij dat "uitleggen" toch weer even die onzin over professor Verbeke van stal moet halen. Dat het niet waar is doet er niet toe, als het maar helpt in het verkopen van hbl.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb gemerkt dat jullie eigenlijk totaal geen interesse hebben in wat wie dan ook hier zegt, en ja ook ik dacht het wel beter te kunnen uitleggen aan jullie.
Student26 heeft al een uitstekende reactie gegeven door te melden dat gewone bedrijven geen 95% van de mensen mislukt.
Maar wat ik me dan afvraag is waarom de moedermaatschappij steeds schermt met die miljoenen distributeurs. En hoeveel mensen bij hbl doen dan wel iets, maw is actief? Dan zullen we de berekening nogmaals doen.
Kom niet met 5% want uiteraard verwacht ik een onderbouwing hoe je aan dat % komt.

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Thunder »

@ JvE

Ik volg het nu een beetje, aangezien ik de moed een beetje heb opgegeven, dat deze discussie tussen Jan en de rest van de forumleden ooit een eind krijgt.

Maar wat me opvalt Jan, ben je ook in staat om een normale Nederlanse volzin te produceren? Of blijf je hangen in de Jip en Janneke taal en het slaan van loze niet samenhangende woorden en het produceren van smileys?

Je komt niet meer geloofwaardig over, had echter nog de twijvel of je dit als rol speelt. Maar na bestudering van je eigen site, blijkt dat je daar de zelfde infantiele zinnen en taal produceerd.

Heren, die wel een studie hebben afgerond en die waarschijnlijk met hun titels een langere zin kunnen formuleren dan Jan met zijn gehele brein. Laat dit heerschap in zijn sop gaar koken en besteed jullie tijd niet meer aan deze proleet.

mvg.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Thunder, ik heb het verhaal ook een beetje gevolgd en ik sluit me volledig bij je aan.

Gesloten