LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rust weergekeerd op forum?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet

Rust weergekeerd op forum?

Ongelezen bericht door Piet »

Dankzij een groot aantal klachten is er bij de Tros achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing van de problemen.
Zo is b.v. het forum het vorige weekend en dit weekend constant in de gaten gehouden.
Daarnaast zullen een aantal personen merken dat het steeds moeilijker wordt om op het forum te komen.
Goed zo Tros, we zijn weer op weg naar een forum waar gedupeerden weer hun verhaal kunnen vertellen, informatie kunnen vragen en krijgen, zonder dat een bepaald soort mensen dit kunnen verzieken met hun "inbreng".

Nu even tijd voor een vrolijke noot.
Er wordt op dit forum veel gesproken over advocaten.
Op de website www.advocatie.nl staat veel informatie, b.v. hoe ze over zichzelf denken:
Zakkenvullers
Advocaten zijn zakkenvullers, en andere moppen over dit thema.

Wintertijd
"Afgelopen winter was het ZO koud dat ik mijn advocaat over straat zag lopen met zijn handen in zijn éigen zakken!"

Boedelscheiding
"Als ik maar wist hoe we de boedelscheiding moeten regelen," zei de man.
"Dat is helemaal geen probleem," zei de advocaat. "Uw vrouw krijgt het huis, u krijgt de auto en ik uw spaargeld."

Het vierde huwelijk
Komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Dokter ik had graag dat u me van onderen eens goed onderzoekt. Ik ga namelijk morgen voor de vierde keer trouwen, en wil dat alles in orde is."

"Ga daar maar liggen dan onderzoek ik u even." zegt de dokter.

Na even gekeken te hebben zegt de dokter: "Weet u wel zeker dat u voor de vierde keer gaat trouwen? U bent namelijk nog maagd."

"Nou." zegt de vrouw, "Dat kan ik uitleggen. Mijn eerste man was een gynaecoloog, die kijkt er alleen maar naar. Mijn tweede man was een psycholoog, die praatte er alleen maar over, daarna ben ik met een aannemer getrouwd, en deze zei altijd: "We beginnen volgende week." Maar nu ga ik met een advocaat trouwen, en weet ik zeker dat ik genaaid word."

Ieder z'n vak
Twee mannen staan in de Carrefour te wachten in een rij voor de kassa. Opeens voelt de voorste man handen in zijn nek en schouders.

Opgeschrikt draait hij zich om en vraagt: "Waarom doet u dat?"

Waarop de achterste man antwoordt: "Ik ben masseur en probeer in vorm te blijven."

"Oh", zegt de voorste man, "en ik ben advocaat, maar ik ben toch ook niet bezig om die man voor mij te naaien?"

Honorarium
Een nieuwe cliënt ging naar een bekende advocaat.

"Kunt u me vertellen wat uw honorarium is?", vroeg de cliënt.

"Ja zeker", antwoordde de advocaat, "ik bereken 400 euro om drie vragen te beantwoorden!"

"Nou dat is toch wel een beetje duur, vindt u ook niet?"

"Dat is het ook," zei de advocaat, "en wat is uw derde vraag?"

Bron: www.advocatie.nl
Groeten,
Piet

Met dank aan Impact voor de tip.

Han Vreeswijk

Re: Rust weergekeerd op forum?

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

En nu wilt u er zeker een moppenforum van maken ?

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Is inderdaad om weer eens een keer te lachen.

Viel inderdaad wel op dat sinds een aantal dagen de dierlijke lichaamsappen en -geluiden ontbreken en een aantal toch in de winterslaap zijn gesukkeld....
Dat lucht op. Houwen zo TrosRadar !

Bruce

Ongelezen bericht door Bruce »

Dankzij een groot aantal klachten is er bij de Tros achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing van de problemen.
Jaja Piet, eindelijk gaat het de goede kant op, nietwaar vriend?
Naast het geven van "adviezen" aan gedupeerden, hou je je ook nog eens druk bezig met het bestoken van de trosradar, om klanken die jou niet aanstaan uit te bannen, uiteraard doe je dit samen met een paar kornuiten die jou hoog in het vaandel hebben staan, bravo mijn beste, puik werk! Voelt ook lekker he? Geeft je een beetje het gevoel dat je bij de grootste fam. van Nederland hoort......

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Bruce, ik denk dat het waar is wat je schrijft.

Ook ik heb een ban, alleen wegens een afwijkende mening welke niet in de kraam der gedupeerden past.
Indien echter dit forum gereserveerd wordt voor alleen zelf beklag en pseudo opbeurende teksten, dan is het met de menings vrijheid toch wel ver heen.

Het enige wat dan troost, is dat slechts 20 posters elkaar vrijwel eindeloos bezig zullen houden tot het hele lease gebeuren volledig naar de achtergrond is vervaagd.

B+

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

De rust is een teken aan de wand er is geen enkele aandacht meer voor het aandelenleaseschandaal.
Dat denk ik niet. Mijn advocaat start nu met mijn tweede zaak en wat denken jullie. In de tussentijd zijn er onzettend veel wetten van Het Europese parlement uitgekomen, dat Dexia helemaal geen proces meer zou winnen. Dat zijn arme zielen, die van de duivelsenbergregeling over de toonbank worden getrokken.
Voor mij beginnt de strijd pas

groetjes Julika

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Idaho/Bruce en Copla,

Jullie weten donders goed welk soort forumschrijvers ik bedoel.
Niet de gedupeerde die zijn mening geeft over wat er bij hem leeft, ik bedoel diegene die de als een aso op dit forum tekeer gaat.
Een forum zonder meningen is geen forum.
Een aandelenlease forum met niet-gedupeerden die alleen maar de intentie hebben anderen tot op de enkels af te branden met minne taal heeft geen bestaansrecht, zowel op Radar als PAL.
Eerlijk en met open vizier voor je mening uitkomen is te waarderen en je goed recht.
Of een ander het eens is met die mening, is iets anders.
Een gezonde discussie is goed.
Een discussie die gevoerd wordt met bewuste leugens, onwaarheden en vuilspuiterij hoort niet thuis op een forum en het is terecht als er dan ingegrepen wordt.
Iedereen kan vanachter zijn eigen computer inloggen en posten en is dan herkenbaar voor de forummaster.
Iedereen is zelf verantwoordelijk wat hij of zij schrijft, ga je over de schreef (de afgelopen maanden zijn de meest grove verwensingen en leugens op het forum geplaatst via proxy servers vanuit de meest exotische landen) dan kun je hiervoor ter verantwoording geroepen worden.
Copla, als je via een Vietnamese proxy server je verhalen gaat plaatsen om te voorkomen dat je te traceren bent, dan is er iets mis.
Sommigen vinden er een bijna sadistisch genoegen in om uren te zoeken naar een mogelijkheid om, volkomen onherkenbaar en niet te traceren, hun stukjes te plaatsen.
Ik denk niet dat dit de bedoeling is van dit forum.

Het is niet voor niets dat het nu zo rustig is, nu een aantal figuren de zaak niet meer in de war kunnen sturen.
Ook de meeste gedupeerden hebben hun buik vol van dit soort postings via proxyservers en komen hier niet meer.
Dat dit komt omdat zo vele gedupeerden de Duisenberg regeling hebben geaccepteerd, kan ik niet bevestigen.
Integendeel, juist nu groeit de stroom van e-mails en telefoontjes van gedupeerden die niet meer weten waar ze aan toe zijn, niet in aanmerking komen voor die regeling of een tegenvallende schikking hebben gekregen en willen weten wat er nog voor mogelijkheden zijn.
Juist nu wordt de roep om informatie en steun steeds groter.

Dit forum gaat over aandelenlease.
Laten we hierover dan ook praten.
Over Dexia, Leaseverlies, Zalm, Donner, de Duisenberg regeling, aanhouden van de rechtszaken, wat is voor mij de beste oplossing, wat zijn mijn mogelijkheden, wat kan payback, PAL, Leaseleed, Leaseproces, een advocaat enz. voor mij doen.

Wij, gedupeerden, zoeken informatie en geven informatie omdat wij slachtoffer zijn van de aanbieders van aandelenlease producten en ons gefrustreerd, onzeker, vaak hulpeloos, gemanipuleerd en machteloos voelen.
Dit forum kan ons helpen in onze gezamenlijke strijd tegen deze aanbieders die ons leven behoorlijk kapot hebben gemaakt.

Groeten,
Piet

Heb je twijfels over de integriteit van sommigen, b.v. zoals die mij?
Ik heb in de afgelopen jaren regelmatig aan iedereen aangeboden om eens bij mij thuis te komen kijken naar wat ik zo al aan het doen ben.
Die uitnodiging staat nog steeds.
Het is makkelijk om vanachter je computer commentaar en kritiek te leveren.
Ik vecht met open vizier, met eigen naam, eigen e-mail adres, eigen telefoonnummer, eigen huisadres en met één doel, het onrecht bestrijden wat ons, aandelenlease gedupeerden, is aangedaan.
Dat kan ik niet alleen, dat kunen we alleen samen.

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Laten we hierover dan ook praten.
Over Dexia, Leaseverlies, Zalm, Donner, de Duisenberg regeling, aanhouden van de rechtszaken, wat is voor mij de beste oplossing, wat zijn mijn mogelijkheden, wat kan payback, PAL, Leaseleed, Leaseproces, een advocaat enz. voor mij doen. /

....De wens om op een forum de topics te wilen limiteren beperkt de vrijheid van menings uiting, een beperking waartegen in totalitaire systemen zovelen strijden. Een aandelen lease forum toegankelijk maken alleen voor tegenstanders van banken, kapitalisme, regering, mensen die de naam van Duisenberg door de modder halen, zulke eenzijdige belichting van een probleem, dat is niet meer van deze tijd.
.........
B+

ben .bridel

Ongelezen bericht door ben .bridel »

Dit forum is opengesteld voor leasegedupeerden en verwanten. Derhalve vind ik dat iedereen zijn reactie hierop kwijt moet kunnen.
Het is goed dat dit forum bestaat.
Piet, je doet goed werk en wij steunen je.
Groetjes.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik procedeer al dik twee jaar zonder advocaat.
Kan het eenvoudigweg niet betalen
Tot nu toe heeft dexia er mij nog niet onder gekregen.
Als ik het even niet meer weet, hoef ik maar een mailtje naar
Piet Koremans te sturen, met wat voor vraag dan ook.
Piet stuurt dan altijd een antwoord met een voor mij zeer goed advies
kosteloos.
Ik moet dat nog zien bij de vele aanbieders en zogenaamde hulpgroepen.
Ik ben dan ook de eerste om te roepen blijf van Piet af, want er is niemand waar ik zomaar aan kan kloppen voor hulp.
Bij Piet kan dat.
Ik zou zeggen ZOEK ZE MAAR!!!!

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Rust weergekeerd op forum?
Slechte actie Piet, dit geeft reactie waar niemand op zit te wachten. Iedereen mag zijn mening geven pro/contra Dexia of de Duisenberg regeling. Ik heb veel geleerd van het forum ook van de vuilspuiterij daar ben ik op den duur ook wijzer door geworden. Blijf gewoon je medegedupeerden helpen maar steek niet je belerende vinger op. Laat de Tros zelf bepalen wat wel en niet kan hier op het forum. Desalniettemin blijf ik je bewonderen voor je inzet.

Gr. Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 19 dec 2005 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.

ben .bridel

helemaal mee eens Ad.

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Ik sluit me helemaal aan bij Ad en ben.bridel! Maar let op: terwijl wij hier l.llen is Dexia nog steeds haar zakken aan het vullen.

ben .bridel

Maar dat is binnenkort afgelopen.

anne_

Geloof je dat zelf nu alle procedures voor onbepaalde tijd stil gelegd zijn? Ik in ieder geval niet.

De tafel van geduld

eenmaal geduld is geduld
tweemaal geduld is geduldiger
driemaal geduld is geduldigst
viermaal geduld is allergeduldigst
en honderdmaal is aller aller aller
aller aller aller aller aller aller enz.
We zitten nu gewoon in de wachtkamer!!!!!!!
Laatst gewijzigd door anne_ op 20 dec 2005 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_

Ad ik laat me niet in de wachtkamer zetten of belazeren, we worden er toe gedwongen. De wetgeving zit zo in elkaar dat het mogelijk is dat Dexia ons daar toe dwingt. Ik zal alles uit de kast halen om dit tegen te gaan maar tegen een muur hoger dan welke muur ook is moeilijk te knokken.

Nogmaals ik heb bewondering voor Piet zal hem op alle fronten steunen maar de topic vind ik te progessief. Je ziet het resultaat, de slapende tegenstanders van Piet staan onmiddelijk op.

Gr. Anne.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Jawel Anne, Maar ik zal voor hem opkomen.
Ik heb ook mijn oordeel klaar over zaken.
En stel eens dat ik het voor het zeggen had, maar dat heb ik niet.

Net als een politicus zou Piet een adviseur moeten hebben die hem mediatraining geeft.
Maar Ik ben ook blij dat het een gewoon mens is.

Dus dan maar geen mediatraining.
Wij allen zijn degenen die dat moeten begrijpen.
Zo niet dan is dat een tekortkoming onzerzijds!!!

PIET CHAPEAU

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Een "vijfde colonne" is een bekend fenomeen bij actiegroepen en politieke partijen. Gelukkig is www.platformaandelenlease.nl sterk genoeg om zich daarover geen zorgen te hoeven maken. Gezamenlijk krijgen we met Platform Aandelen Lease de aandelenlease-zwendelaars en hun helpers wel waar ze thuishoren: in de stront van de beerput die op 21 en 28 december wordt opengetrokken.

In Arnhem begint de echte victorie, daar is Alkmaar nog niets bij!

Bruce

Ongelezen bericht door Bruce »

We wachten maar weer eens af wat er dan te gebeuren staat. Voorlopig heb jij al heel wat huiden verkocht voordat er een beer geschoten was Notenkraker, maar dat is een beetje PAL-eigen.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Eerst nog een heel leuk eind 2005.

Gesloten