Zo is b.v. het forum het vorige weekend en dit weekend constant in de gaten gehouden.
Daarnaast zullen een aantal personen merken dat het steeds moeilijker wordt om op het forum te komen.
Goed zo Tros, we zijn weer op weg naar een forum waar gedupeerden weer hun verhaal kunnen vertellen, informatie kunnen vragen en krijgen, zonder dat een bepaald soort mensen dit kunnen verzieken met hun "inbreng".
Nu even tijd voor een vrolijke noot.
Er wordt op dit forum veel gesproken over advocaten.
Op de website www.advocatie.nl staat veel informatie, b.v. hoe ze over zichzelf denken:
Groeten,Zakkenvullers
Advocaten zijn zakkenvullers, en andere moppen over dit thema.
Wintertijd
"Afgelopen winter was het ZO koud dat ik mijn advocaat over straat zag lopen met zijn handen in zijn éigen zakken!"
Boedelscheiding
"Als ik maar wist hoe we de boedelscheiding moeten regelen," zei de man.
"Dat is helemaal geen probleem," zei de advocaat. "Uw vrouw krijgt het huis, u krijgt de auto en ik uw spaargeld."
Het vierde huwelijk
Komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Dokter ik had graag dat u me van onderen eens goed onderzoekt. Ik ga namelijk morgen voor de vierde keer trouwen, en wil dat alles in orde is."
"Ga daar maar liggen dan onderzoek ik u even." zegt de dokter.
Na even gekeken te hebben zegt de dokter: "Weet u wel zeker dat u voor de vierde keer gaat trouwen? U bent namelijk nog maagd."
"Nou." zegt de vrouw, "Dat kan ik uitleggen. Mijn eerste man was een gynaecoloog, die kijkt er alleen maar naar. Mijn tweede man was een psycholoog, die praatte er alleen maar over, daarna ben ik met een aannemer getrouwd, en deze zei altijd: "We beginnen volgende week." Maar nu ga ik met een advocaat trouwen, en weet ik zeker dat ik genaaid word."
Ieder z'n vak
Twee mannen staan in de Carrefour te wachten in een rij voor de kassa. Opeens voelt de voorste man handen in zijn nek en schouders.
Opgeschrikt draait hij zich om en vraagt: "Waarom doet u dat?"
Waarop de achterste man antwoordt: "Ik ben masseur en probeer in vorm te blijven."
"Oh", zegt de voorste man, "en ik ben advocaat, maar ik ben toch ook niet bezig om die man voor mij te naaien?"
Honorarium
Een nieuwe cliënt ging naar een bekende advocaat.
"Kunt u me vertellen wat uw honorarium is?", vroeg de cliënt.
"Ja zeker", antwoordde de advocaat, "ik bereken 400 euro om drie vragen te beantwoorden!"
"Nou dat is toch wel een beetje duur, vindt u ook niet?"
"Dat is het ook," zei de advocaat, "en wat is uw derde vraag?"
Bron: www.advocatie.nl
Piet
Met dank aan Impact voor de tip.