Vanaf 2002 heb ik een voordeelurenkaart.
Na een jaar kwam ik erachter dat ik een kwartaalblad SPOOR (met aantrekkelijke aanbiedingen en nieuwtjes) behoor te ontvangen. Sindsdien heb ik meerdere telefoontjes, brieven en faxen aan NS verstuurd. Men vertelde mij dat er achter mijn naam in hun adressenbestand een vinkje staat bij "wenst geen mailing te ontvangen" Dat tekentje zou worden weggehaald.
Nu, na bijna vier jaar is het hun nog niet gelukt om dat vinkje weg te halen en heb ik zojuist mijn veertiende fax verstuurd.
Wat kan ik nog doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS mailing
Re: NS mailing
Wees blij, ik heb het blad wel eens gezien, er staat werkelijk niets bijzonders in en is een reclamespot voor de NS. Waardeloos dus.
Verder neem ik aan dat je dat vinkje ooit zelf aangevraagd hebt, ze verzinnen het er niet zelf bij denk ik.
Als de NS een mailadres zou hebben, zouden ze waarschijnlijk omkomen in de mensen die klachten mailen over het spoor. Daar hebben ze het telefonisch of schriftelijk al druk genoeg mee, dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Verder neem ik aan dat je dat vinkje ooit zelf aangevraagd hebt, ze verzinnen het er niet zelf bij denk ik.
Als de NS een mailadres zou hebben, zouden ze waarschijnlijk omkomen in de mensen die klachten mailen over het spoor. Daar hebben ze het telefonisch of schriftelijk al druk genoeg mee, dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Re: NS mailing
Bedankt voor je reactie.
Ik heb bij mijn weten nooit aangegeven dat ik geen mailing van NS wil ontvangen.
Dat ik dat blad niet krijg is nog dáár aan toe, maar erger is dat ik ook mijn vrij-reizenbiljetten (60+) niet zonder extra 'verzoeken' krijg toegestuurd. (Met als gevolg dat het eerste reisbiljet al niet meer geldig was toen ik die eindelijk had ontvangen.).
Daarentegen kan NS wel snel geld van mijn rekening afschrijven en ook de kaart toesturen.
Ik heb inmiddels dus al 14 keer vergeefs verzocht om dit foutje in hun adressenbestand te corrigeren. Klantvriendelijk hé?
Ik heb bij mijn weten nooit aangegeven dat ik geen mailing van NS wil ontvangen.
Dat ik dat blad niet krijg is nog dáár aan toe, maar erger is dat ik ook mijn vrij-reizenbiljetten (60+) niet zonder extra 'verzoeken' krijg toegestuurd. (Met als gevolg dat het eerste reisbiljet al niet meer geldig was toen ik die eindelijk had ontvangen.).
Daarentegen kan NS wel snel geld van mijn rekening afschrijven en ook de kaart toesturen.
Ik heb inmiddels dus al 14 keer vergeefs verzocht om dit foutje in hun adressenbestand te corrigeren. Klantvriendelijk hé?
Aha, Ik begrijp nu waarom NS het zo moeilijk maakt om een simpel foutje te herstellen. Ze hebben het te druk met het niet afhandelen van klachten!Als de NS een mailadres zou hebben, zouden ze waarschijnlijk omkomen in de mensen die klachten mailen over het spoor. Daar hebben ze het telefonisch of schriftelijk al druk genoeg mee, dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Re: NS mailing
Jij hebt hem door Veel succes met de rest van je klachten.