LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] McDonalds manier om de prijs te verhogen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: McDonalds manier om de prijs te verhogen

Ongelezen bericht door SJZ »

eetcultuurverloedering: macdonalds is uitstekend eten.
Tja, de Nederlanders stonden al nooit bekend als een culinair volkje dat een beetje goed en lekker eten belangrijk vond, kennelijk is dat alleen maar erger geworden.

Wij tappen graag belgenmoppen, maar op dit punt scoren de Belgen toch een stuk beter / slimmer dan de Nederlanders.

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: McDonalds manier om de prijs te verhogen

Ongelezen bericht door Dutchie »

Ik wil er geen tomaat op, dus mag ik ook korting?

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: McDonalds manier om de prijs te verhogen

Ongelezen bericht door Shareena »

Vraag gewoon een Big Tasty zonder BACON... Als ze alles wat iemand niet lust korting moeten geven... Niet zeuren, anders ga je er maar niet meer eten!

Boberius
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:57

Re: McDonalds manier om de prijs te verhogen

Ongelezen bericht door Boberius »

Ik wil er geen tomaat op, dus mag ik ook korting?
:lol:

En natuurlijk kunnen we zo verder gaan, accepteer het maar.

Je kan natuurlijk ook bij een duur restaurant gaan eten voor €15,- , dan krijg je vaker wel wat je wilt.

Gewoon simpel : mijd de McDonalds dan. Voor tussendoor vind ik het goed genoeg en je hoort me niet klagen :wink:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: McDonalds manier om de prijs te verhogen

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik vind de Mac prima voer voor niet veel geld. Eén keer in de zoveel tijd heb ik eens zin in wat snack voedsel en dan is een Big Tasty gewoon erg lekker.

De V&D daarentegen is allesbehalve goedkoop. De indeling van de restaurants is rommelig: kassa, jusbar, kassa, vis, borden, tafeltjes om aan te eten, taarten, en nog een kassa. Een rommelige bende, als ik met een dienblad bij het tafeltje ben, dan ben ik de helft vergeten.

Verder hebben ze me nog nooit overtuigd met de kwaliteit van het eten. Ik word er niet ziek van, maar het is niet erg veel en ook niet om je vingers bij af te likken. Relatief veel te duur.

Medion
Berichten: 118
Lid geworden op: 08 aug 2005 19:48

Re: McDonalds manier om de prijs te verhogen

Ongelezen bericht door Medion »

Smaken verschillen, kinderen zijn er vaak dol op.

Groetjes, Medion.

orion
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jan 2005 06:51

Re: McDonalds manier om de prijs te verhogen

Ongelezen bericht door orion »

Ja werkelijk Mac Donald's is echt niet ( meer) te vreten,wie gaat daar nu nog eten terwijl je weet dat die stinkers vuile oplichters zijn ook nog? en het is echt slecht voor je ( surf op internet voor info hoe ze aan hun vlees komen.
Is of was het jullie ook al opgevallen zoals in mijn geval omdat ik al 12 jaar niet meer bij de Donalds geweest ben,dat de smaak van die hamburgers helemaal niet meer te vreten waren en ze niet meer smaakten? de kwaliteit van het vlees was toen al gigantisch achteruitgegaan smerige vreten is het echt smerige vlees ook bekijk die kleur eens goed en ruik er eens aan,HET STINKT GEWOON! net als hun praktijken! en ze hebbeb er schijt aan als ze maar geld verdienen! bah! :evil:

Gesloten