LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is dat???

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ordonary
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2005 20:31

wat is dat???

Ongelezen bericht door ordonary »

De Consumentenbond en de Stichting Leaseverlies zijn een schikking overeengekomen met Dexia Bank inzake aandelenleaseproducten van Legio Lease. Deze schikking is tot stand gekomen door bemiddeling van wijlen de heer Duisenberg. In de ogen van de stichting Leaseverlies, de Consumentenbond en de Vereniging van Effectenbezitters (VEB) heeft Legio Lease (nu eigendom van Dexia Bank) zich schuldig gemaakt aan misleiding bij het verkopen van aandelenleaseproducten. Door de schikking wordt een deel van de geleden schade vergoed.

Net ontvangen van de consumentenbond.Dus toch fout toegeven.

ben .bridel
Berichten: 195
Lid geworden op: 06 sep 2005 23:14

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door ben .bridel »

Ben jij nog aangesloten bij de consumentenbond? :lol: :lol:.Dat Dexia
fout zit weten al lang. Wij willen een niet een beetje maar alles terug.
Dat nu de hele rechtsgang vertraging heeft is mede te danken aan
de consumentenbond.Dus probeer nu aub. geen zieltjes voor ze te winnen.
mvg Ben

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

Alles terug we mogen blij zijn met iets.........dat benadert meer de realiteit :roll:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Pieter »

ordonary,

Bereken voor jezelf wat het verschil is tussne de Duivelsberg-regeling en of je geld terug vorderen via een procedure via de link http://www.pay-back.nl/duisenbergschikking.asp

Als je tot de conclusie komt dat procederen meer zoden aan de dijk zet Kijk dan ook even op www.slv-nee.nl

Via de afgegeven machtiging gaat de vereniging Payback op jouw naam zich verzetten tegen de algemeenbindend verklaring.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ben .bridel
Berichten: 195
Lid geworden op: 06 sep 2005 23:14

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door ben .bridel »

Geen vergunningen(wck)
Geen handtekening van partner.
Zorgplicht niet nagekomen.
Wat wil je nog meer!!!!!
Wet is wet en krom is krom.
mvg Ben.

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

En de kosten van een advocaat in dit stadium !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel of geen toevoeging.... hoe groot is je restschuld......wat voor contract heb je....wacht maar af of de Wcam toegepast wordt.

Alles is uitgesteld . Er zijn genoeg zakkenvullers die jouw advies willen geven :twisted:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Pieter »

En de kosten van een advocaat in dit stadium !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel of geen toevoeging.... hoe groot is je restschuld......wat voor contract heb je....wacht maar af of de Wcam toegepast wordt.
Han,

Er zijn verschillende procesmogelijkheden.
Varierend van Toevoeging, Prijsafspraak. No Cure No Pay, Individueel op gezammelijke dagvaarding tot aan uurtarief.
Via het rekenmodel worden de rechtshulpverleners ook onderelkaar vergeleken.

Procederen zonder toevoeging is al mogelijk vanaf €350,-

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

Het is beter het oordeel van het Gerechtshof in Amsterdam af te wachten of alles onder de Wcam valt Pieter. Daarna kun je altijd nog gaan rechten als je nog moet gaan procederen :?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Elias »

Han Vrees.:
Alles is uitgesteld . Er zijn genoeg zakkenvullers die jouw advies willen geven
Er zijn ook belangenbehartigers die dat gratis en voor niets doen en nog meer, die dat tegen een redelijk - tevoren af te spreken - bedragje doen.

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

PAL zeker......hahahahahaha

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Pieter »

Han,

WCAM verzoek gaat volgens Payback gewoonweg stranden. SLV/EL is opgericht door advocaten. Waardoor er belangenvertrengeling is opgetreden. Neem daarbij dat deze advocaten hebben toegestaan dat Dexia het aanmeldingsbedrag heeft terug betaalt ad €45,- er geen enkel direct contact met deze advocaten en aangeslotenen heeft plaats gevonden. Er is nimmer een jaarnota ingediend bij de kamer van koophandel, ondanks de wijze "kascommissie". De oprichters hebben hierdoor de inleggelden ad 5 miljoen euro in eigen zak kunnen houden en hiermee lijkt het alsof ze steekpenningen hebben aangenomen.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

Dat bedoel ik met belangenbehartigers Pieter, zakkenvullers, mensen die nog niet procederen kunnen beter de kat uit de boom kijken.

Je kunt altijd nog gaan procederen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Pieter »

mensen die nog niet procederen kunnen beter de kat uit de boom kijken.

Je kunt altijd nog gaan procederen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ben ik niet geheel met je eens.
Er is ook nog zoiets dat heet verjaring. Alleen de kat uit de boom kijken zonder iets te doen kan je ook duur komen te staan.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

Pieter mensen die het nu nog niet weten, vissen achter het net, zou kunnen en al die verhalen van mensen hebben geen geld voor een krant of ze hebben geen internet, mijn neus dat zijn argumenten die nergens meer opslaan.

Ze hadden wel het besef om een contract aan te gaan dus weten ze anno 2006 heus wel hoe het werkt.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Elias »

Bovendien is dit wellicht een alles of nog-te-weinig situatie. Een breekpunt zogezegd. Als je nu niet alles inzet en je laat horen, dan is het gevaar voor een moeizaam doorpruttelende strijd, die weer bergen geld kost, alleen maar groter.

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

Ach of de rechters vonnissen conform de DR-regeling de overheid wil rust in de tent. Einde bijverdiensten voor behartigers :lol:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Pieter »

Pieter mensen die het nu nog niet weten, vissen achter het net, zou kunnen en al die verhalen van mensen hebben geen geld voor een krant of ze hebben geen internet, mijn neus dat zijn argumenten die nergens meer opslaan.
Ook deze stelling ben ik het niet mee eens.
Nog steeds zijn er mensen die dachten dat hun product niet zo'n wan product is als waar zo'n ophef over wordt gemaakt. Todat men wreed wakker geschud wordt door de eindafrekening of bericht dat het potje leeg is op de deurmat valt. Daarnaast is de berichtgeving in de media meerendeels gestoeld op hetgeen Dexia/SLV/EL verkondigen, Mijn inziens een onderbelichting van het geen werkelijk speelt.

Een klein voorbeeld. Leaseproces heeft in korte tijd een snelle groei doorgemaakt. Dit is niet omdat er een paar rake persberichten in de krant zijn verschenen maar heeft eerder te maken met de reclame campange die ze voeren.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ben .bridel
Berichten: 195
Lid geworden op: 06 sep 2005 23:14

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door ben .bridel »

Denk eens aan de mensen die dement worden.

Han Vreeswijk
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2005 12:19

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door Han Vreeswijk »

Pieter dat is toch logisch dat jij en Piet dit verkondigen het is immers jullie bijverdiensten :lol:

ben .bridel
Berichten: 195
Lid geworden op: 06 sep 2005 23:14

Re: wat is dat???

Ongelezen bericht door ben .bridel »

Het is waar Pieter mijn ogen zijn open gegaan nadat ik juni een advertentie van leasproces heb gelezen. Ik wist niet wat mij overkwam,gelijk een afspraak gemaakt in Zwolle. Ik wist niet wat ik hoorde. Dit kan niemend in zijn stoutste dromen niet overkomen.
Geen cvk
geen handtekening partner
geen zorgplicht

Gesloten