boos_versatel_klantje
Geplaatst op 21 Dec 2005 12:54 door Verstuur mail boos_versatel_klantje
volgens mij ben je dan zwaar gereformeerd of net uit een ei gekropen....
Dit topic gaat over de chipknip, met
patnet ben ik het geheel eens.
.
Met het boos_versatel_klantje kan ik het met de beste wil van de wereld niet eens zijn. Mijn mening heeft niets met welk geloof te maken, ter informatie ik ben bij geen enkel geloofsgemeenschap aangesloten, niet Christelijk, niet Joods, geen Moslim geloof of welk ander dan ook, net uit het ei gekropen, misschien wel in Uw ogen, maar mijn inkomen komt uit AOW en een klein aanvullend pensioentje.( klein omdat ik pensioenbreuk heb) Toch misschien pas uit het ei? Op dit forum heb ik al vaker gezet, geld tekort is meer een zaak van uitgeven dan van inkomen, je moet prioriteiten stellen, eerst het nodige, dan komt de FUN aan de beurt. Internet abonnement is mooi, heb ik ook, maar als ik mijn eten bij de bedeling moest halen, dan maar geen internet, ook gezellige maar dure kostgangers zoals huisdieren maar even niet. Gegund is het je wel, maar dan moet je niet klagen, of ik de mensen kwets? dat denk ik niet, de waarheid is soms hard, hopelijk zet het deze mensen aan het denken. Bovendien zullen deze mensen geen kennis hiervan nemen, omdat ze mogelijk verstandig zijn, en geen duur onnodig abonnement hebben. Mijn stelling van armoede bestaat niet in Nederland, blijft dan ook onvermindert van kracht.