LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Chandler
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:01

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door Chandler »

Het verschil tussen de voorgespiegelde uitkering en de werkelijke is ca. 9.000 euro. :shock: :cry:

digimax
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 nov 2003 20:16

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door digimax »

RE: Holland67, Geplaatst op 06 Aug 2005 06:52
dat denk ik dus ook, er is vet verdient en de klant maar voorhouden dat het de schuld is van de lage indexen.

alkamare
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 nov 2005 16:40

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door alkamare »

Er worden door AEGON 2760 personen gefeliciteerd omdat zij gaan genieten van hun AEGON-pensioen. Alleen, de uitkeringen hebben AEGON nog niet veel gekost. Voorlopig kunnen de pensioenen betaald worden van de inleg van vele honderden (misschien wel duizenden) gedupeerden van het Sprintplan van Spaarbeleg (AEGON). :cry:

BALEN!!!!!
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2005 11:02

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door BALEN!!!!! »

Wij hebben van de week een brief gekregen dat wij niks nada krijgen uitbetaald. Dus elke maand 100 gulden oftewel 45 euro weggespoeld. Ik baal als een stekker.
Maar nu lees ik hier dat de Koersplan van spaarbeleg dus ook niet goed is want die heb ik ook nog.
Maar die loopt nog 2,5 jaar.
Ik spaarde voor onze kinderen als die straks verder willen leren maar dat kan ik nu weer op nieuw doen want er is natuurlijk geen kans dat ik mijn geld terug krijg.
Wij waren altijd in de veronderstelling dat je altijd je eigen inleg terug zou krijgen maar helaas is dat dus niet zo.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Is hier nog wat aan te doen of niet????????????

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door ad »

Je kunt je het beste aansluiten bij een collectieve procedure.

Voor het Sprintplan: Vereniging Consument & Geldzaken
kijk op www.sprintplanclaim.nl
of
Vereniging Payback
kijk op www.stichting-spirit.nl

Voor het koersplan: www.koersplandewegkwijt.nl

Succes.

alkamare
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 nov 2005 16:40

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door alkamare »

Het is nu bijna 20 maanden later. Hoeveel gedupeerden heb je achter je gelaten ? AEGON blijft felicitaties uitdelen en bloemen brengen bij nieuwe pensioengerechtigden. Allemaal van ons geld. :cry: :oops:

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door marit »

Dacht ook te sparen, net als bij Legio Lease. Ben bij de laatste voor heel veel geld het schip ingegaan en krijg nu iets terug. Bij Sprintplan heb ik 5 jaar lang fl. 200. p.maand betaald. Alles weg. Zwaar kl....
Ik ben dan ook :twisted: :twisted: [/b]. Dacht extra te sparen voor het pensioen. Ben dus een beetje veel dom geweest. Maar 2 account-managers van de Rabobank dachten drie jaar geleden nog dat ik heel veel zou krijgen, ook van Dexia. Als die het al niet weten, wat moet ik dan. :evil:

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door singsing »

Marit en alle andere gedupeerden, het antwoord heet vechten, reageren, blijf AEGON bestoken met anti-reclame, het liefst op www.dft.nl
dat doet ze pijn, met niets doen lacht die Streppel ons uit, dat laten we toch niet gebeuren toch?

AEGON, LAGE ZWIKKERS, GEEF ONS GELD TERUG!

ABS
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 nov 2005 15:07

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door ABS »

Als ik rondkijk op het forum dan ben ik nog nog niet de meest gedupeerde door de oplichters praktijken van die Spaarbeleg mafia.

Het zou voor het totaalbeeld interessant zijn als iedereen liet weten voor hoeveel € Aegon/Spaarbeleg met Sprintplan je heeft genaaid.

Bij mij is het € 10346,22
Dit is de maandelijkse subsidie die ik ze ongewild heb verstrekt. Gelukkig heb ik heb garantiewaarde dus geen restschuld.
Misschien ben je nog meer kwijt.
113,45 per maand is het niet?
Looptijd van 20 jaar?

20 * 12 maanden * 113,45 = Euro 27228,- in totaal wat je afdraagt aan 'de oplichtersbende'
Maar wat doen de aandelen aan het einde van jouw looptijd?

Kortom hoe je het wend of keert ... die aandelen moeten dan meer opleveren dan die 27228,= en dat gaat never nooit lukken!!!

Kortom Of je nu met dat pakket stopt of doorgaat tot einde van je looptijd JE HEBT ALTIJD VERLIES! DIK VERLIES.

En waarom hebben die geldleners zich eigenlijk op de particuliere markt gestort? Voorkennis??? JA dus.
Kijk maar naar het simpele rekensommetje 20 * 12 maanden * 113,45 = Euro 27228,- aan betalingen door de klant.
Voor de geldschieters is het een WIN / WIN situatie.


O ja, die producten hebben een soortement garantie.
Dus jij komt niet in aanmerking voor die 67% Duisenbergregeling maar krijgt slechts 10%


Maart 1999 waarde pakket euro 10638,-
totaal overeengekomen leasesom 27226,- euro

En GVD die vent liet me tekenen en was de deur alweer uit ... mocht het contract niet op mijn gemak nalezen en opsturen.
Ja, nu snap ik dat ook allemaal wel. Nu pas.

Je bent een schuld aangegaan voor fl 60.000,-
In die tijd kon je daar al bijna een huis van kopen ....

PURE OPLICHTING!!!

sanjiva
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2005 09:58

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door sanjiva »

aegon bank

sprinplan die heeft me genaaid 6000 euro ben ik kwijt ik hoop dat radar er wat kan doen die rotzakken ik doe dit nooit meer van mij leven loopt juni 2006 uit

digimax
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 nov 2003 20:16

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door digimax »

mij leven loopt juni 2006 uit
ik hoop het nie :lol:

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door bia »

@radar

Helaas behoren wij (vriendin en ik) sins 15-12-2005 ook bij deze zeer grote benadeelde familie, na 5 jaar netjes betalen (automatisch) kreeg ik gisteren 2 A4tjes waarin mij duidelijk werd gemaakt dat ik na 5 jaar trouwe dient van betaling geen euro van deze heren ? hoef te verwachten, nog sterker ben er €10.210,05 op achter uit gegaan door de gladde verwoording van deze accountens.
Ik dach ook 1, 2, 3 sparen/beleggen en ik siteer, > u heeft de mogelijkheden om bij Spaarbeleg naast het Sparen ook eenvoudig en leuk te Beleggen <, helaas is het tegendeel waar net zoals de slogan: de acceleratie is enorm, en de afstand kort, want de looptijd is slechts vijf jaar.
Nou hij is zeker kort, ik begon met 00,00 en sta nog steeds 00,00 maar om het beknopt te houden hoop ik deze heren ? te pakken waar je ze het meest pijn doet en dat is in het financieele hart.
Ik hoop van ganze harte dat radar ons alle wil bijstaan ?
Met ze alle staan we sterk.

Vriendelijke groeten Glenn & Bia

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Hoi Glenn en Bia,

Zijn jullie al aangesloten bij www.sprintplanclaim.nl?

Daar zijn namelijk rond de 20.000 gedupeerden, die hetzelfde hebben of gaan meemaken..

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Welk bedrag heeft Aegon/Spaarbeleg van u gestolen?

Ongelezen bericht door bia »

Hallo Cornelia88


Wij zijn nog niet aangesloten bij spintplanclaim.nl ga dat nu direct doen.

Vriendelijk bedankt voor je reactie en tip.

20.000 :shock: even slikken

Glenn en Bia

Gesloten